SITH: tak jasne, ze vsechno nejake investice chce. Hodnotit moznosti dle soucasneho stavu vykazujici okatou podinvestovanost na vsech frontach dost dobre nejde. Ja uz v barvach vidim tu bouri mistnich aktivistu, kdyz jim tam ze dvou pruhu delaji tri - a skonci to tim, ze jeden se vyhradi pro autobusy a druhy zustane ostatnim (jako na Evropske, Cernokostelecke & spol, proste totalne domrsene mestske kdysi-radialy). Aneb klasicke "my vam to jezdeni zneprijemnime a do tech - vesmes neklimatizovanych a tezko vetratelnych - autobusu nejak uz nacpem".
Ona i samotna trat potrebuje dat do kupy - v ocekavani nove "rychlodrahy" na Beroun se tam prakticky na nic nesahlo, zabezpecovaci zarizeni na trati pamatuje prvni republiku s omezenym poctem hradel mezi stanicemi - coz mj. ma vliv na propustnost trati... ale to fakt neni problem, co by nemel reseni.
PISKVOR: vse je resitelne - sprazeni vice jednotek (dve jezdi bezne, ale muze i vic - narazi na pocty dostupnych jednotek - je jich tak malo, ze na Kralupy dodnes jezdi i esusy), pripadne zkraceni intervalu (jasne, dalsi investice). Jezne to je investice, ktera vydrzi ponekud dele - v porovnani se vselimoznymi "zaplatami" problemu dopravy lidi, ktere se predvadi okolo nas... co jsou opticky (kratkodobe) mozna levnejsi, ale z dlouhodobeho pohledu to jsou penize sypane do kamen.
PISKVOR: o parkovistich nemluv, ty chybi vsude :-)