• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLETunel Blanka a jiné "tunely"
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    SAMOUT: kdyby měla praha jednotnej závaznej koncept rozvoje, tak by to nebyl takovej problém. takhle je to vždycky tak, jak zrovna fouká vítr. každá varianta má svý úskalí, nicméně natáhnout tři kilomety kolejí pro tramvaj se mohlo už dávno a bez keců, může se to i dneska, ale na tom se tak moc nevyvaří, takže se bude hledat nákladnější alternativa. jako rychlodráha, třeba.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    OMNIHASH: Ale prdlajs. Ideál zastávka jenom na Hradčanský (a klidně ani tam ne), a pak Masaryčka / Hlavák. Což se dá stihnout za jen o max o pět minut delší dobu, kterou jede bus z letiště na Nádraží Veleslavín, protože VŽDYCKY se najde jeden jedinec, kterej chce vystoupit na zastávce na znamení (lítám každý lichý týden, takže prostoru na pozorování je opravdu mnoho). Samozřejmě ideál by bylo metro, jenže tunel je moc drahej, a metro po povrchu by se příliš podobalo civilizovaným zemím.
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    PISKVOR: tyvole, ještě toho tak, stálo by to státní rozpočet na pět let a ve finále jezdilo o pět kiláků za hodinu rychlejš než tramvaje :P
    Rychlodráha, co nejezdí ani kilo...se směju poaždý, když si tenhle projektík připomenu.
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    SITH: Neboť rychlodráha na letiště má letos dvacáté výročí uvedení do provozu ;) A takhle je to s veškerou pražskou infrastrukturou.
    SITH
    SITH --- ---
    PISKVOR: jakto?
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    SITH: Takže "nikdy"?
    SITH
    SITH --- ---
    Ja premyslim ze budu jezdit vlakem az opravi trat na Uvaly tak, ze S vlak pojede pres smichovy hlavak az na Liben. Absence prujezdnosti vlaku taky dela svoje
    SITH
    SITH --- ---
    THETAN: jo, Hornbach, uz se na nej tesim :)
    THETAN
    THETAN --- ---
    SITH: u malé chuchle je most a volnejch pozemku.
    Přidělat vlakovou zastávku by nebyl takový problém...
    no ale stejně se ty pozemky vykšeftujou, už teď tam na části staví snad nějakej Hobby market...
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    SITH: Taky tam mas hromadu nevyužitých pozemků, ex - zahradnictví. Na malování čar v mapě už jsem málo šotouš, s tou Chuchlí jsem to zmínil jen proto, že tam je zastávka.
    SITH
    SITH --- ---
    PISKVOR: do Chuchle mas naprd příjezd busem
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    SITH: tak jasne, ze vsechno nejake investice chce. Hodnotit moznosti dle soucasneho stavu vykazujici okatou podinvestovanost na vsech frontach dost dobre nejde. Ja uz v barvach vidim tu bouri mistnich aktivistu, kdyz jim tam ze dvou pruhu delaji tri - a skonci to tim, ze jeden se vyhradi pro autobusy a druhy zustane ostatnim (jako na Evropske, Cernokostelecke & spol, proste totalne domrsene mestske kdysi-radialy). Aneb klasicke "my vam to jezdeni zneprijemnime a do tech - vesmes neklimatizovanych a tezko vetratelnych - autobusu nejak uz nacpem".
    Ona i samotna trat potrebuje dat do kupy - v ocekavani nove "rychlodrahy" na Beroun se tam prakticky na nic nesahlo, zabezpecovaci zarizeni na trati pamatuje prvni republiku s omezenym poctem hradel mezi stanicemi - coz mj. ma vliv na propustnost trati... ale to fakt neni problem, co by nemel reseni.
    PISKVOR: vse je resitelne - sprazeni vice jednotek (dve jezdi bezne, ale muze i vic - narazi na pocty dostupnych jednotek - je jich tak malo, ze na Kralupy dodnes jezdi i esusy), pripadne zkraceni intervalu (jasne, dalsi investice). Jezne to je investice, ktera vydrzi ponekud dele - v porovnani se vselimoznymi "zaplatami" problemu dopravy lidi, ktere se predvadi okolo nas... co jsou opticky (kratkodobe) mozna levnejsi, ale z dlouhodobeho pohledu to jsou penize sypane do kamen.
    PISKVOR: o parkovistich nemluv, ty chybi vsude :-)
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    PISKVOR: Uzel MHD tedy - netahat 3xx na Knížecí, ale točit je tam. P+R by se vešlo, ale jinak veskrze autopozitivní magistráty ten koncept zjevně nenávidí ;)
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    DANYSEK: No, dovedu si představit i Chuchli jako přestupní uzel; co se tyče tech příkladů, tak zrovna tyhle vesnice už vlakem jezdí - ešusy jezdí po ránu slušně Našlapaný, právě kvůli tomu, že je to jediné funkční spojení do města.
    SITH
    SITH --- ---
    DANYSEK: jak rika Piskvor, nemuzes celou dobris, mnisek a okoli tahat vlakem. Vsenory nemaji parkoviste, dobrichovice maji parking pro 30 aut a to je uz v 6 plné, radotin nema parking atd. Ja v tyhle lokalite bydlim tak trochu vim o cem pisu
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    PISKVOR: Zadni Treban, Revnice, Dobrichovice, Vsenory... Radotin v nejhorsim pripade - technicky vzato realizovat prestup blize ku Praze a nevlacet vsecko na Andel, Smichov. Jenze to by nesmela byt zeleznice spise vynucenym doplnkem "aby se nereklo" (rozhodne tam je nevyuzity potencial). Samozrejme to take chce trosku investovat do tech trati - rozhodne to je smysluplnejsi investice nez ruzne omalovanky na silnicich - ktere se casto ani samotne autobusy nepouzivaji - viz ten pruh pred Barrandovskym mostem od Sporilova.
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    DANYSEK: Na Mníšek? Na Dobříš? Na Příbram? Ano, do všech těch mist vedou koleje...ale jaksi ne ty berounske.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ADAMFC: funkcnost te regulace v oboru taxi nas proslavila na mezinarodni urovni :)
    E2E4: v USA to mas dlouho (HOV/carpool lane), obcas i v Evrope (Spanelsko, Svedsko) - pokud to nenarazi u soudu (Nizozemi). K nam zatim tahle vymozenost nedosla vubec :)
    E2E4: Strakonicka... hmmm... pritom zrovna tam jsou koleje coby rozumna (a kapacitni) alternativa...
    E2E4
    E2E4 --- ---
    Z jineho soudku - jezdite nekdo casto veletrzni? Mam zpravy ze tam jsou zacpy od doby co to zuzili do jednoho pruhu..
    E2E4
    E2E4 --- ---
    Kolony kvůli Blance. Přednost dostane MHD, pruh pro busy získá i Strakonická | Doprava | Lidovky.cz
    http://byznys.lidovky.cz/...y-ziska-i-strakonicka-16d-/doprava.aspx?c=A151022_161621_ln-doprava_pave
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam