to ze muzes hrat onlinovku +-20h tejdne ti pride v poradku ? pak asi veskera dalsi debata zbytecna :)
System ze ti po 20h capnou smysluplnej progress je uplne zcestnej, pristi tejden ta hra zacne spiralovat do nehratelnosti, protoze ty opravdovi noliferi budou mit 5* tolik prestige co standartni hraci a system pro normalizaci ma jenom ruska verze.
Pokud si nemel early acces, nebo si treba za jeden tejden nenajdes dost casu na hrani, tak ses s velkou pravdepodobnosti dozivotne limitovanej, protoze proste o ten easy progress prides.
20H je to ted, ale content co potrebubje vetsi prestige zaroven dava vic prestige a cap zustava stejnej, takaze ti tech 20h pada.
V momente kdy ti normalni hrac zjisti ze po 20h je na capu, co udela ? de hrat neco jinyho. Veskerej tvuj hypetrain je mrtvej, zatim temer kazda onlinovka se dva az tri mesice (kdyz opadne hype) po vydani spadne do existencni krize, tady se snazi ten proces jeste uspisit.
Tahle hra ma s hypem uz tak obrovskej problem, staci dost letmej pohled na statisky jak tady tak na hofale, a je jasny ze zajem neni. Release week a na twitchi ses sub 1k.
To ma masivni herni dopady, celej content je designovanej okolo groupingu a uz ted mas na 10min dlouhej quest 30min cekacky.
A neni to neznamej problem, v bete byl poll co si lidi mysli o capu a 86procent jim reklo GTFO, cap tu porad je, coz znaci dost evidentni nezajem vyvojaru o komunitu.
This is wrong on so many levels.
A tohle sou naprosto maassivni problemy, v zakladni herni mechanice ktery sou obvious po par desitkach hodin, co vypluje na porvch po destikach/stovkach.
A ne ze by ta hra nemela vsechny ostatni problemy onlinovek, jako serverovou a clientovou nestabilitu ( Memory leak for fuck sake, kterej je fixlej v rusku ale v eu ne.) a bugy.
Nejsmutnejsi na tom je, ze ten gameplay pod tim je docela dobrej, a libi se mne cim dal tim vic.