• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    WRATASkyForge - F2P mixbreed MMORPG
    WRATA
    WRATA --- ---
    SHORTY23: Tak postupem casu otevres vsechny zejo ;)
    Ale paladinskej symbol je super dobry mit at uz do PVP nebo do PVE
    SHORTY23
    SHORTY23 --- ---
    ELIDOR: WRATA: a tak je to pak s kazdou dalsi classou - kdyz si otevres dalsi classu, tak dostanes pristup do class atlasu, kde investujes class sparky prave te classy... jinak jeden tip, ktery ja jsem na zacatku nevedel - vyplati se hrat ze zacatku paladina. Ono totiz kdyz dokoncis classu (coz znamena, ze otevres vsechny ty velke nody - talenty/ability), tak dostanes jeji symbol + 2 sloty pro symboly (start jsou 3). Symbol je takova special pasivka. Paladin ma mnohem lepsi nez cryo :).
    WRATA
    WRATA --- ---
    ELIDOR: Presne tak jak rikas. Ascension atlas se ti odemkne az v prvni classe nainvestujes dost bodu. Pak uz na novy schopnosti nebudes potrebovat barevny sparky ale sparky ty classy a otevre se ti prave Ascension atlas
    ELIDOR
    ELIDOR --- ---
    dekuju a jeste jeden dotaz ...
    v treningove mistnosti je k videni hafo povolani, ne jen ty tri zakladni .... jak toho dosahnu?
    predpokladam, ze prave nejak diky ascension atlasu
    WRATA
    WRATA --- ---
    Ale ted mi dochazi ze pokud ten Mech atlas mate pristupnej tak ty sparky musite mit k dispozici.

    Kazdopadne co se tyce Ascension atlasu tak se podivejte jaka classa by vas zajmala a pri right clicku se tam da najit cesta. Po ty ceste si projdete jestli je to slozeny jenom z nodu ktery chteji cerveny, modry nebo zeleny sparky protoze obcas se tam objevuji ruzovy nody ktery potrebujou sedivy sparky ktery jsou dostupny az o hodne pozdeji. Konkretne 36 610 prestige
    WRATA
    WRATA --- ---
    Ascension atlas je pro celkovej rozvoj ty postavy. Primarne se tam ziskavaji novy classy a pasivni talenty pro postavu. Class atlas je jasnej.
    Mechanoid se vztahuje k aktualni invazi kam asi jeste nemate pristup ale tam jsou potreba specialni sparky ktery jsou k ziskani jako odmena v squad misich proti mechanoidum(Factory 501 napr) a ten progres tam se primarne vztahuje primo proti tech mechum diky tem pasivkam.
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    Tak jsem dnes zacal osahavat taky a nevim ale mam furt nejakej zvlastni pocit z toho. 800+ zatim, a vcelku se libi ale neni to upe ono. Uvidime dal :)
    ELIDOR: taky sem z toho jelen :)
    ELIDOR
    ELIDOR --- ---
    nerad bych byl otravny spoustou otazek, ale zatim nerozumim:
    - zmacknu-li "K", otevre se mi okno se zalozkami: "ascension atlas" "cryomancer" a "mechanoids"
    v cryomancer prubezne investuji do stromu
    co s temi druhymi stromy? mam tam zacit investovat (co se hodi k cryomancer stromu v ascension?)
    WRATA
    WRATA --- ---
    ELIDOR: Jasny v pohode. Cryo to ma ze zacatku docela lehky protoze vetsina packu se sklada z hromady mensich mobu ktery rozbije driv nez k nemu dojdou. V trochu pozdejsi fazi hry to zacne byt o neco tezsi.

    Co se tyce class tak support charu je obecne nedostatek takze pokud si delas zalusk na tuto roli tak urcite uplatneni najdes.

    Co se tyce Pantheonu tak si projdi https://eu.portal.sf.my.com/forum/29?page=1 vim ze sem tam nejaky cesky zahlidl ale ja jsem v mezinarodnim
    ELIDOR
    ELIDOR --- ---
    WRATA: nehraju dlouho, chtel jsem to jen vyzkouset s tim, ze se uvidi, vysku prestize zjistim az doma a dopisu .. nicmene jsem opravdu zacatecnik (tyden hrani)
    ano mas pravdu, partu mam vzdy skrz group finder
    ma postava je dmg dealer (ac ve vsech hrach bez vyjimky hraju healera nebo supporta), rikal jsem si, ze na to osahani si hry, je asi jednodussi mit dmg .. u me to je ten metac ledovych kouzel

    SHORTY23: koukam ze Lanber Catacombs je od 1610 prestize, to bych mel mit +- tzn se tesim, dekuju


    obecne .. je tu hodne ci malo healeru? da se pripojit od nejake czsk guildy? (pokud existuje)
    SHORTY23
    SHORTY23 --- ---
    ELIDOR: 3 man dungeony jsou easy celkove... Taktiky nebyvaji tezke a da se na ne prijit celkem rychle - prvni takovy vice challenging mi prisly Lanber Catacombs.

    Sranda zacina s 5 man dungeony. I kdyz sranda... Spis frustrace, protoze malokdy sezenes slusnou random grupu, kde lidi vi co delat. Ta hra totiz ze zacatku tlaci duraz na akci, tedy davat damage a vubec nenauci lidi co hrajou tankovaci classy jak tankovat a lidi co hrajou "healery" jak healovat.

    Spis mi ta hra prijde jako hodne postavena okolo vyvoje postavy - odemknout vsechny nody v atlasu, postavit vsechny classy. To mi na te hre prijde nejvic fun.
    WRATA
    WRATA --- ---
    ELIDOR: Jakou hrajes classu a kolik mas aktualne Prestige? Dost se toho taky odvyji od otho ze jsou venku dva velky patche ktery obecne dost veci usnadnily.

    Co se solo hrani tyce tak hard je jeste jakz tak datelny. Impossible uz je slusna vyzva a chce davku trpelivosti ale i to se da dat.

    FFA pvp je skutecne rezba. Zajmavy je to az v tech 10v10 a 3v3 kde uz je potreba trochu myslet a kooperovat.

    Skupinovy PVE jakoze dungeon? Pocitam ze to bylo pres group finder takze normal obtiznost kde jsou ty prvni dva dungy docela jednoduchy. Ty dalsi uz zas tak jednoduchy nebudou.

    Jinak pro zvyseni challange doporcuju najit si Pantheon a chodit dungy s lidma z guildy coz zvedne obtiznost i rewardy.

    Jinak prvni dung kterej pro me byl fakt peklo byl Thais Temple. Tam jsem jako Berseker umiral opravdu hodne :)
    ELIDOR
    ELIDOR --- ---
    vyzkousel jsem si:
    - solo hrani (zadna velka vyzva, jen jednou se mi stalo, ze bych umrel na bossovi)
    - pvp vsichni proti vsem (chaoticke zabijeni, o taktice ani vidu ani slechu)
    - skupinove pve (pokud neni jeden clen teamu afk, tak neni zadny problem projit bez zadrhele cokoliv)

    i mise u kterych je psano hard mi prijdou absolutne bez vyzvy, .. pokud se postava neustale hybe, tak neni u niceho pravdepodobnost uhony ..

    predpokladam, ze vse se zmeni v guilde a ze prava zabava zacne az na nejakych vetsich akcich ..
    muze nekdo napsat vic info o tom, co v teto fazi hry bude zajimave?
    WRATA
    WRATA --- ---
    ELIDOR: Jop, porad
    ELIDOR
    ELIDOR --- ---
    ahoj, hraje jeste nekdo?
    WRATA
    WRATA --- ---
    Tak abych to po tom skoro mesici shrnul.

    Tenhle tyden uz jsou ty capy docela vysoko takze hitnout to hranim jako pracujici clovek uz je na docela dlouho. Pocitam ze na sparky hitnu dneska, na class sparky a credity nehitnu tenhle tyden vubec protoze mi chybi cca 2k class sparks a skoro 600k kreditu.

    Co mi docela vadi je extremni zvyseni obtiznosti v open zonach. Konkretne Eskenian Peninsula kde pulku zony dam s prstem v nose a na druhou pulku budu muset nahrabat dalsich cca 4-5k prestige anebo najit 2 az tri lidi ktery mi s tim pomuzou.

    Dalsi vec ce me neuveritelne stve je spawn itemu pro zlepsovani Orderu na PVP zonach kde jsou kurevsky dlouhy cekacky a clovek nemuze jit delat jinou vec protoze je v cekacce. Absence multi queueingu tomu taky nepomaha. Ale dle informaci z RU dojde ke slouceni cekacky na PVPcko na takze 6 hracovy zony a 20ti hracovy zony budou mit stejny queue a bude se BGcko volit random. Zatim to vypada ze tohle dostanem uz 11teho.

    PVPcko jako takovy je neuveritelne debilni. Kdyz uz pominu disbalance class tak me vadi velikost tech bracketu kde je range treba 3k prestige a v 1v1 cloveka co ma o 2k prestige vic nemam sanci zabit. Chtelo by to zavest scalovani aby meli vsichni stejny sats a bylo to vic o skillu toho cloveka.

    Dungeony jsou naopak docela zabava a challange. Bohuzel vubec nema smysl se hlasit na nejvyssi moznou obtiznost v pripade ze je na lokaci napsano ze ma impossible tak je to skutecne extremne tezky to dat. Zrovna v sobotu jsem takhle v guild runu wipovaly dost(cca 20 wipu a z toho jsme dva meli kousek nad hranici pro tu obtiznost, ostatni meli o dost vic takze jit tam vsichni na stejnym prestige lvlu tak to nedame urcite) a to primarne na trashi kterej je standartne tezsi nez bossove samotny(/wave fire packy v MC)
    Co me ale neuveritelne irituje jsou nepratelsky aoe efekty protoze jejich aktivace je naprosto instantni a clovek proste kolikat nestihne uhnout a nakoupi spoustu dmg. Castecne je to teda spojeny s tim cca vterinovym CD po pouziti dashe protoze se mi xkrat stalo ze jsem ze svoji "voidzony" dashnul do jiny a umrel sem na to a to rozhodne neni cool.
    A dalsi vec je nemoznost ressnout se pri combatu s trashem. U bosse to chapu ale cekat jestli to ty lidi daji je neuveritelnej ojeb. Navic kdyz pak musite dobihat kus cesty a ruzne se vyhybat patrolam. To proste neni cool.

    Jedina pozitivni vec je ze hra skutecne neni P2W.
    Ano, daji se koupit Argenty a za ne nakoupit prachy a ty pouzit na rychlejsi expanzi orderu. Problem je v tom ze ten order boost kterej nakoupis tak te pak tezce poskace az budes zkouset content kterej je danej pro ten prestige lvl. Je to zpusobeny tim ze order generuje jenom dva staty(might a stamina kde might je aktualne asi nejhorsi dps stat vubec) a ty chybejici jsou pak proste hrozne moc znat takze te to vlastne jeste vic zpomali protoze budes muset dalsi tyden farmit slabsi content kterej nebude generovat itemy takze nebudes mit na ten realnej progress toho charu.

    Jinak jak uz jsem psal tak toho 11tyho by nas mel hitnout patch kde je prakticky vsechno co maji v rusku a my ne. Prej 14 stranek patch notes tak sem zvedavej :D
    WRATA
    WRATA --- ---
    JULIAN: Taky sem na to zvedavej jak to ve finale bude. Imho je to zatim jenom placeholder system aby meli cas dodelat vsechny lokace ktery chteji ve hre mit.

    Kazdopadne tenhle tyden uz se capy zvednou tak jsem zvedavej o kolik.
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    trosku mi prijde ale demence, ze na jednu strau mas tydenni cap na to, abys nehral moc, ale pak mas dropy v raidech v radech jednotek procent? a tam nijak omezen nejses?

    si to trochu odporuje
    WRATA
    WRATA --- ---
    Nerikam ze ten system je idealni, ale ze jsem schopnej se ztotoznit s tou myslenkou. Hrat muzes jak dlouho chces zejo. To ze za urcitou dobu rychlost ty progrese dropne o 50% beru jako lakadlo na pracujujici lidi aby se za tim nemuseli honit a mohli se venovat jinejm vecem. Navic tech 20 hodin znamena ze jsi farmil instance coz neni uplne zamyslenej styl hry zejo. Navic jak jsem psal, porad jsou veci ktery muzes delat v mezicase.

    Kazdopadne capy maji rollover do dalsiho tydne takze to co jako casual neudelas jeden tyden muzes udelat v dalsim. A co se capu tyce tak prej je maji rusaci o 1/3 az polovinu nizsi nez my.

    Content co potrebuje vic prestige ale nedava o tolik vic zejo. Podivej se do atlasu co ty nody stojej. Kolem kazdy advanced classy mas nody za 300-400 kamenu a kolem expert class dokonce 600-800 a to v realu znamena projit nejakou instanci treba 2-3 abys mel dost coz bude tu dobu prodluzovat.

    A je celkem jasny ze nebudou jednu z hlavnich featur kterou chteji pouzit k nalakani casualu rusit. To je jak kdyby dneska wow odstranil LFR. A rozhodne to neznaci nejakej nezajem vyvojaru o komunitu protoze se venovali navrhovanejm zmenam u Order systemu na kterej byl hejt uplne maximalni. A jsem fakt rad ze to udelali driv nez to slo do bety

    Uvidime jak na tom budeme za mesic.
    DEADDY
    DEADDY --- ---
    to ze muzes hrat onlinovku +-20h tejdne ti pride v poradku ? pak asi veskera dalsi debata zbytecna :)

    System ze ti po 20h capnou smysluplnej progress je uplne zcestnej, pristi tejden ta hra zacne spiralovat do nehratelnosti, protoze ty opravdovi noliferi budou mit 5* tolik prestige co standartni hraci a system pro normalizaci ma jenom ruska verze.

    Pokud si nemel early acces, nebo si treba za jeden tejden nenajdes dost casu na hrani, tak ses s velkou pravdepodobnosti dozivotne limitovanej, protoze proste o ten easy progress prides.

    20H je to ted, ale content co potrebubje vetsi prestige zaroven dava vic prestige a cap zustava stejnej, takaze ti tech 20h pada.

    V momente kdy ti normalni hrac zjisti ze po 20h je na capu, co udela ? de hrat neco jinyho. Veskerej tvuj hypetrain je mrtvej, zatim temer kazda onlinovka se dva az tri mesice (kdyz opadne hype) po vydani spadne do existencni krize, tady se snazi ten proces jeste uspisit.

    Tahle hra ma s hypem uz tak obrovskej problem, staci dost letmej pohled na statisky jak tady tak na hofale, a je jasny ze zajem neni. Release week a na twitchi ses sub 1k.
    To ma masivni herni dopady, celej content je designovanej okolo groupingu a uz ted mas na 10min dlouhej quest 30min cekacky.

    A neni to neznamej problem, v bete byl poll co si lidi mysli o capu a 86procent jim reklo GTFO, cap tu porad je, coz znaci dost evidentni nezajem vyvojaru o komunitu.

    This is wrong on so many levels.
    A tohle sou naprosto maassivni problemy, v zakladni herni mechanice ktery sou obvious po par desitkach hodin, co vypluje na porvch po destikach/stovkach.
    A ne ze by ta hra nemela vsechny ostatni problemy onlinovek, jako serverovou a clientovou nestabilitu ( Memory leak for fuck sake, kterej je fixlej v rusku ale v eu ne.) a bugy.

    Nejsmutnejsi na tom je, ze ten gameplay pod tim je docela dobrej, a libi se mne cim dal tim vic.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam