• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TOXICMANElon Musk respektive jeho firmy SpaceX (Falcon / Heavy / Dragon / Starship), Tesla, Starlink, Neuralink, Boring, xAI
    Oběžník pana ředitele:
    Existuje tu klub [Twitter - rychloblogy] ... kdo chce každodenně debatovat o této síti, postovat třeskutě vtipná meme, doporučuju se přesunout tam, tady nechám fakt minimum.
    rozbalit záhlaví
    PER2
    PER2 --- ---
    TADEAS: solarni tasky mi prijdou v utlumu uz delsi dobu, je to ptoste drahy a i instalace je takova meh, hromada spojek, kabelu atd... pro nekoho bohatyho asi pekny, ale dostupnost taky ted nic moc, ale uz to bude tak pul roku, co jsem na to koukal, takze to je ted treba jinak
    TADEAS
    TADEAS --- ---
    PER2: co solarni taška, taky nedodelali?
    PER2
    PER2 --- ---
    Booster 7 14 Engine Static Fire | SpaceX Boca Chica
    https://youtu.be/r4XzEmbdtLM
    PER2
    PER2 --- ---
    Tesla cancels solar projects en masse, scales back solar division
    https://electrek.co/2022/11/10/tesla-cancels-solar-projects-scales-back-division/
    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    doufejme, že dneska 10+ Raptorů :)

    Potential Static Fire of SpaceX Super Heavy Booster 7
    https://youtu.be/VjEjt1XLs8E
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    CYBERHIPPY
    CYBERHIPPY --- ---
    KAERO: ...jo, pre nakladaky tu uz je standard MCS (prud do 3000A a napeti do 1250V)

    KAERO
    KAERO --- ---
    KAERO: aha, ok, zahada vyresena.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    CRAZY_IVAN: KAERO: "Tesla has successfully operated the North American Charging Standard above
    900A continuously with a non-liquid cooled vehicle inlet."
    KAERO
    KAERO --- ---
    CRAZY_IVAN: to je divne. Primo v tom odkaze vidim 1 MW, ale to jsem cetl zrychlene a rovnou kliknul na odkaz Download, a tam koukal do pdfek specifikaci, kde je jasne psane 500 V DC pri 400 A DC (= 200 kW)
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    AVATAR: to je samozřejmě možný, ale asi bych v tomhle případě čekal na další informace
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    CRAZY_IVAN: no, ja dpis verim tomu, ze lidi udelaj pro clickbait cokoli :D
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    AVATAR: nebo maj blbě nastavený časy na kamerách
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    Hele to vam nepride divny, ze jsou tam zabery v rozmezi 12 minut? Kdovi jestli to neni sestrihana honicka s cajtama, nebo tak neco...
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    KAERO: a četls něco na tom odkaze?

    "up to 1 MW DC"
    ... a pak v odkaze na specifikace...
    6.1 Voltage Rating The North American Charging Standard exists in both a 500V rated configuration and a 1,000V rated configuration. The 1,000V version is mechanically backwards compatible (i.e. 500V inlets can mate with 1,000V connectors and 500V connectors can mate with 1,000V inlets). (2022-11-03 update)
    PES
    PES --- ---
    KAERO: no ty výkony na kabelu jsou příšerné...
    ...ale co kdyby se nakonec nákladní nabíjely skrze více kabelů (jedním pomaleji anebo více kabely paralelně bateriové sekce zaráz - to je jen otázka vnitřního uspořádání a elektroniky). Pak by mohly kabely již zůstat stejné s osobáky ;-)
    KAERO
    KAERO --- ---
    CYBERHIPPY: mozna trosku s krizkem po funuse? Ok, porad maji vetsinu nabijecek v USA, ale mozna kdyby to otevreli 15 let zpatky tak by dnes nebylo 5 dalsich standardu. Jinak 500 V a 200 kW uz je mozna celkem malo, kdyz jsou plany na 1 MW konektory. Osobni auta asi v pohode, ale nakladaky budou potrebovat vetsi napeti a vykony.
    SUMAC
    SUMAC --- ---
    TOXICMAN: pro tvoje info koudy ma v ignoru nas
    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    SITH: KOUDY dával, 4 posty pod tebou, to že ho máš v ignoru nás ostatní moc nezajímá
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam