• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TOXICMANElon Musk respektive jeho firmy SpaceX (Falcon / Heavy / Dragon / Starship), Tesla, Starlink, Neuralink, Boring, xAI
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    GIOMIKY: Myslim si to, protože na 99% pojedeš svoje kraviny a budeš se k nim vždy obloukem vracet. Už jenom, že chceš nějaký srovnání s řidičem, kterej šetří "každej watt na dojezd".
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    CRAZY_IVAN: Proč myslíš? Už máš porovnání brzdné dráhy oktávky a novější tesly? Za sněhu, s řidičem, kterej šetří každej watt na dojezd?
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    GIOMIKY: já se obávám, že tvoje praxe má nulovou vypovídající hodnotu
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    CRAZY_IVAN: Praxe ukazuje, že teslu, která se za deště řítí z kopce nazastaví nic
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    GIOMIKY: zkus hledat "braking" nebo "stopping" :))
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    CRAZY_IVAN: Nevím, hledal jsem srovnání breaking distance tesla vs. škoda...0 výsledků i s obměnami značek.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    WADER23: Chtěl jsem to pro giomikiho trochu dumb it down, když už tu tvrdí, že elektro je 3x těžší :) když se podíváš na jeho příspěvky, tak ještě abych do toho dával jiné proměnné.

    Nicméně jiný testy ukázali pro Model 3 (perf) stopping distance třeba 99 ft - 30 metrů (https://www.motortrend.com/features/tesla-0-60-quarter-mile-times?slide=10%29.
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    Tak jsem si nimochodem všiml, že se neobtěžují brzdit ani elektroauta.
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    JANFROG: Hele, vypadá jako přemalovanej křáp. Mám psychostavy, když ho vidím rozjetého. Z deseti pokusů o přechod nedsl přednost ani jednou.
    Jeden konstrukční technik benzínových motorů říkal, že jeefektivnější držet se 100 let zkušeností a praxe s benzínem.
    JANFROG
    JANFROG --- ---
    GIOMIKY: To neni vyslouzily doubledecker, to je moderni doubledecker. Kdybys videl co jezdi tady... Vsechny, i ty stare brzdi v pohode (ale je fakt, zet aky tady je limit 20mph a je tu jina kultura silnicniho provozu).

    Co je vetsi problem jsou ty stare diesly, fakt cejtis fest rozdil kdyz jeden starej vyjetej dieselovej DD nebo novejsi hybrid. A taky je ten rozdil dost slyset...
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    Nevím, nemáte někdo srovnání brzdných dráh benzin vs elektro?
    Nějak to nemůžu najít ...
    A tohle je Praha 2023, vysloužilý doubledecker na přechodu prostě taky nezastavíš. Už jenom třešnička k blbě brzdícímu elektrobourákům.,.
    Nový trend, asi...

    WADER23
    WADER23 --- ---
    Váha určuje energii, kterou je při brzdění zlikvidovat, ale ve skutečnosti záleží brzdná dráha na pneumatikách ( šířka, kontakt s vozovkou) a na tom co dají samotné brzdy. Všechny auta nemají stejně pneumatiky a stejné brzdy. Takže X-6 zastaví na 37 metrech
    BMW X6 ActiveHybrid - Autoweb.cz
    https://www.autoweb.cz/bmw-x6-activehybrid/
    A Tesla 3 na 46 metrech a po urgencích a úpravách na 40 metrech
    Stačila úprava softwaru a Tesla 3 zkrátila brzdnou dráhu o šest metrů - iDNES.cz
    https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/tesla-3-consumer-reports-brzdna-draha.A180531_120613_automoto_fdv
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    CRAZY_IVAN: Zkušenosti z přechodů by to potvrzovali.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    To je nějaká nová konspirace
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    GIOMIKY: Takže říkáš, že bmw, ford, volvo, vw, tesla a další automobilky, co dělají elektrická auta, dělají vadná auta s konstrukční vadou brzd, co nebzrdí?
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    CRAZY_IVAN: To byla moje původní hypotéza, ale je to spíše konstrukční vada, že ty auta nebrzděj, v kombinaci s týpkama, co nemaj jak a kde dobít baterii, tak jezdí stylem šusem z kopcem po černý.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    GIOMIKY: a můžeš mi vysvětlit, proč BMW X6 váží víc než Tesla model 3 a Y? Můžeš mi vysvětlit proč je rozdíl váhy Modelu 3 oproti BMW 3 tak malej? Kde jsou ty násobky?

    Můžeš mi vysvětlit, co brzdí lépe, jestli BMW X6 (spalovák, co váží 2,2 tuny) nebo elektrická tesla Model Y, která váží méně?
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    CRAZY_IVAN: Je to,kvůli bateriím, těžký, jak prase. A brzdí to mizerně. A když by mohlo auto dobrzdit, tak se na to řidič vysere, protože by při rozjezdu plácal drahou energii, které nemá mnoho.
    KULA
    KULA --- ---
    CRAZY_IVAN: VW UP s holkou co bojuje Atomic weight vs. obsazená Tesla X. Trochu fantazie!

    Nicméně jednou když jsem zastavoval X a bylo nás tam šest, přechod pod kopcem a já z toho kopce jel, poslední 3 metry mě mírně překvapili. Pocit na pedálu se proměnil v pudink. Zpravidla když máš 3+ tuny, nemá to tak kompaktní velikost a nelétá to jak z praku, takže k tomu přistupuješ s větším respektem.

    Taky jsem ale projel celou republiku v elektrickém eTransitu s 350l vody v nákladovém prostoru, co mi v Budějovicích na zapojené nabíječce bouchla a protekla skrze podlahu. Samozřejmě jsme se do té vody postavili a hned rukama cákat vodu ven ze všech koutů podlahy. Nikdo neumřel a plamen na Budky nepřeskočil...
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    GIOMIKY: mohl bys mi nějak zareagovat na ten rozdíl váhy? Jinak to, že vyšší váha vozidla vede k delší brzdné dráze je základ fyziky, ale ignoruješ to, co píšu ohledně váhy modelu 3 a Y. A prosím, co se argumentace týče, mohl bys házet konkértní testy a ne odkaz na vyhledávač?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam