XCHAOS: njn... k tomu nabíjecímu konektoru - elektrotechnik by při těch proudech věděl, že bude třeba to chladit + přechodové kontakty se obvykle pokrývají vrstvou nepodléhající oxidaci (obvykle pozlacení popř. postříbření apod. - což by pochopitelně měly mít i protikusy konektorů v EV).
Vyhození těch týmů bývá u EM často blbost z vlastní arogance. Nicméně určitě by i při zachování tvaru/kompatibility šlo udělat nějakou tu evoluci včetně zlepšování toho aktivního chlazení. Stejně ty nabíjecí kabely jsou (měly by být) postupně obměňovány, jak kvůli postupnému opotřebení toho konektoru mechanicky, tak hlavně kvůli udržení izolačního odporu těch kabelů vystavených vnějšímu prostředí (nebude jednou lepších mediálních článků než zprávy o elektrickém
křesle stojanu na popravu - electrocuted by EV supercharger , když izolace selže a někoho ten 1-1.5kV sežehne).