KAERO: jen jsem popsal možné přístupy k řešení, Supercharger jsem nepitval. Protikorozní uprava je fajn (nutnost), otázkou je, zda je už ta nej co lze.
Zvyšování napětí je (resp. byla, protože už dnes normální lidi takhle drží kabel DC s až 1kV - tj. pro až 360kW DC chargery je specifikace až do 1000V/500A, kdy DC fast charger minimum je 480V/100A.
Jinak jsou AC malé Level1 120V/15-20A ~1.4kW (tím dobíjet při spotřebě 15+kW/100km ;-)), Level2 na 240V/až 80A (na tohle platit jistič a rezervovaný příkon :-/// a kabely minimálně 10 ale spíš 16mm
2 a ztrátě na Cu 14-17W na metr !!!) a pak Level3 480V/300A (to už jsou kabely přes 80 ale spíš k 90mm
2 a ztrátách kolem 25W na metr - pamětníci by si mohli vzpomenout zda se dala držet 25W žárovka Edisonka držet v ruce) a dál DC Superchargery.
No a kabely na těch až 500A už se mi fakt nechce počítat průřezy :-(