• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TOXICMANElon Musk
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    OMNIHASH: eh, nemluvím o tvaru, ale o počtu. Když už jsi na horní části parabolické dráhy nebo na eliptické dráze, a máš dost času předtím, než znovu spadneš do atmosféry, tak vláčet s sebou hodně motorů kvůli vysokému tahu není úplně optimální. Co potebuješ je Isp, ne tah. Vakuové Raptory mají dobrý Isp, ale není jich potřeba tolik. Vláčet s sebou atmosférické Raptory kvůli měkkému přistání také dává výrazně menší smysl, než u prvnho stupně.

    Motorová výbava Starship by dávala výborný smysl, kdyby šlo o reusable 2.stupeň třístupňové architektury, nebo kdyby ve speciálních případech dosáhla oběžné dráhy bez třetího stupně (Saturn V/Apollo vs. Saturn V/Skylab, nebo CZ-5A vs. CZ-5B). Pro let k Marsu to ale dává hodně malý smysl. Navíc v řídké atmosféře Marsu by asi nebyl velký problém přistát pomocí vakuových Raptorů. Zatímco vláčet atmosférický Raptor na LEO se asi zdůvodnit dá, tak vláčet ho na povrch Marsu a zpět k Zemi je hodně velký úlet. Jako tanker zřejmě Starship smysl dávat může, jako nosič pro deploy Starlinků se to asi taky nějak vyplatí (protože ty mají vlastní pohon a představují vlastně integrovaný 3.stupeň), ale ten odlet k Marsu to prostě není optimální strategie, zvlášť pokud by někdo trval, že tam chce letět co nejdřív.

    Jako ono to neznamená, že v tom nejsou zahrnuté geniální dílčí nápady... ale už jednou se ukázalo, že Dragon nebude univerzální loď pro přistání na jakémkoliv tělese sluneční soustavy, že reuse SuperDraco motorů pro měkké přistání není možné (bylo by možné jejich jednorázové použití pro měkké přistání, pokud nedojde k launch abortu, ale tím by to skončilo). Stejně tak se domnívám, že univerzálnost použití Starship pro brždění v atmosféře Marsu i Země se ukáže jako problém. Přidávání dalších a dalších motorů mi nepřijde jako dobrá cesta: evidentně to dělají proto, že SuperHeavy není schopen Ship vynést dost vysoko a udělit ji dostatečnou rychlost a gravitační ztráty při nízkém tahu jsou moc velké. Ale to je přesně ten moment, kdy by se jim 3.stupeň prostě vyplatil. Přidat další 3 motory je prostě úlet.... oproti ohlášené nosnosti 100t se ztratit 3 nebo 6 nebo kolik tun zdá jako maličkost, ale není. Ne, pokud se bavíme o odletu k Marsu, nebo odletu od Marsu k Zemi...
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    OMNIHASH: "Free and immediate reuse" obou stupňů prostě není pravděpodobný. U Superheavy je to reálnější, dejme tomu. Ale reuse 2.stupně potrvá strašně dlouho. A jak říkám, prostě ta matematika pořádně nevychází.

    V nějaké fázi je nutné zahrnout motor s vysokým Isp (tohle vakuová verze Raptoru splňuje), ale s tahem, který je menší, než hmotnost stupně při gravitaci 1g. Tenhle stupeň se vyplatí vyyžít jednak k dokončení stoupání na oběžnou dráhu, ale hlavně pro TMI. Jeho zařazení může mít větší dopad, než ten "rapid reuse". Raketová věda, je prostě občas raketová věda.
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    KAERO: ... kolik těch monorailů mimo Wupertal je závěsných? (protože na těch obrázcích z přelomu staletí to často byly právě _závěsné_ monoraily . zmiňoval jsem to v původním textu).

    Doba, kdy jsem na NYX psal nesmysly, které jsem si neověřoval, je 20 let v minulosti a od té doby jsem ten styl hodně změnil. A pokud jde o tenhle klub, tak oslněni dosavadními úspěchy, spousta lidí dostala pocit, že Elonovým firmám musí nějak vždycky vyjít cokoliv, na co sáhnou. Ale prostě to tak není, a i ty věci, které se povedly, nakonec existují v hodně jiné podobě, než v té, ve které je původně oznámil.

    Téma "why does not future look like future" vyhlásil Elon a je poměrně zábavné a spekulativní a snažit se ho poskládat jen ze striktně ověřitelných faktů mi přijde jako taková autistická křeč: z principu, dokud to někdo nepředvede, tak nevíme, jestli to je možné, ale to, že někdo něco nepředvedl, i když do toho narval hodně peněz, může často být téměř důkaz toho, že pokud to není přímo nemožné, tak to minimálně nemá zjevné výhody.

    Obecně bych se vrátil k tématu horní půlky Superheavy/Starship: my teda z pruhů námrazy můžeme tušit hmotnost pohonných hmot (protože ji lze vypočítat ze známých vnějších rozměrů), známe i podíl prázdných nádrží (pruhy bez námrazy), neznáme ale suchou hmotnost. Jestli to prodloužení nádrží zlepšilo nebo zhoršilo, těžko říct: podle mě se konstrukční číslo Starship prodloužením zhoršilo, protože tím prodloužením se to vzdaluje od ideální koule (která by konstrukční číslo měla nejlepší). Jestli je to fakt optimalizované na dotankování na oběžné dráze, nebo je to krycí manévr pro chrlení obrovského množství Starlinků, které by reálně disruptnuo lokální telco business minimálně tam, kde by Elon začal lokálně rozdávat terminály zadarmo... těžko říct. Asi si za tím každý může najít svoje ideály či paranoiu, podle toho, čemu zrovna věří...
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    PER2: déšť bude myslím zanedbatelný problém... námraza se na tom udělá před startem po natankování podchlazeného metanu a kyslíku a po startu ji to prostě musí setřást/rozpustit. Šlo by určitě poukázat na to, že na tepelném štítu STS se námraza nedělá (i když zase mohl být poškozen námrazou odpadávající z hlavní nádrže).

    Jen chci říct, že ze všech problémů Starship tahle otázka je na úrovni "proč je štít jenom z jedné strany?". Správnou otázkou je konstrukční číslo (tedy poměr hmotnosti konstrukce a paliva). To je tak nějak proměnlivé, pokud Starship startuje s poloprázdnými nádržemi. Jenže... pokud startuje s poloprázdnýmí nádržemi, vláčí s sebou spoustu plechu kolem prázdné části nádrže navíc. Rozebíral jsem to tady už několikrát: zatímco Superheavy je extrapolace něčeho, co funguje a tedy celkem rychle demonstroval, že funguje, tak samotná Ship celá je ultra-spekulativní koncept a nic kolem ní není tak samozřejmé, jak to vypadá. Vyplatí se s sebou vláčet atmosférické motory na orbitu jen kvůli přistání? Vyplatí se vláčet plech kolem nenatankovaných nádrží? Není tepelný štít o téhle ploše moc těžký? Není zbytečně těžký kvůli tomu, že pokrývá půlkulovou plochu, místo obvyklejších tvarů (průřezů)? Je kruhový průřez reentry tělesa optimální pro vytvoření správného tvaru rázové vlny? (odpověď: ne, čím "tupější" tvar, tím lepší ... https://en.wikipedia.org/wiki/Atmospheric_entry)
    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    RT [TOXICMAN @ SpaceX (Falcon 9 / Falcon Heavy / Dragon / SuperHeavy / Starship / Starlink) + Tesla, Neuralink, Boring, xAI]

    @Tesla World's first autonomous delivery of a car!
    This Tesla drove itself from Gigafactory Texas to its new owner's home ~30min away — crossing parking lots, highways & the city to reach its new owner

    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    SEJDA: tak zrovna to o té součástce, která tam není, je hluboké inženýrské moudro, což o to...

    Prostě on zadal svým inženýrům principiálně neřešitelný cíl. Tak se kolem něj mitaj. Jedna z možností je prostě furt tunit motory, ok. Další je natankovat víc paliva, ale to prostě ta poddimenzovaná konstrukce nedá....

    Neviděl bych to jako drama typu buď génius, nebo pomatený "feťák". Problém spíš je, že je dost chytrý, aby viděl, že řešení, na které vsadil a zpropagoval jako hotovou věc, možná neklapne. Klapne jiné, včetně recyklace Superheavy. Ale nebude to původní plán.
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    KOUDY: tak pokud škrtne NASA prachy na Starship, tak bude mít Elon geniální výmluvu, proč mu to nefunguje :-) čím dál tím lepší :-) (nicméně Superheavy mi přijde dobrej, ale ten zbytek je zřejmě poněkud halucinace...)
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    KOUDY: "dostupnou cenu", ktera je tak konkurenceschopna az se prodeje Tesly propadaji.
    Mas pravdu, i kdyz nevime ci vize to jsou, prvni zaznely od Muska, trvalo to o desetileti dele, prislo to drahsi a nejak nedokonale ale ano, i s tim se vime popasovat a sikovni lidi dokazi vyuzit i tu "kvalitu" kterou Musk nabizi.
    Superheavy ma 33 motoru a Starship se bude jeste predelavat.
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    XCHAOS: nechci byt za skarohlida, ale Starship je fail. Takze ted ma SpaceX uzasny booster Superheavy, ktery ale nema co vynaset.
    Starship uz ma za sebou devet startu a jeden fail za druhym.
    Male firmy konci, pokud nemaji alespon 3 uspechy z 6 startu.
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    SADY: jsem rád, že to říká i někdo jiný, než jen já :-) jinak úplná katastrofa to není: SuperHeavy samotný je skvělý koncept a jeho nosnost je impozantní, \ ta závěrečná exploze byl zřejmě jen důsledek toho, že to úmyslně experimentálně zatížili víc, než při předchozích letech.

    Akorát jako 2.stupeň na to možná budou muset posadit nakonec něco úplně jiného. Falcon 9 přece nakonec taky překopali asi 4x (teď lítá Block 5, takže přesně 4x). Něco z toho, co veřejně předvádějí, dokonce může sloužit jen k odvedení pozornosti od toho, co zamýšlejí doopravdy (doslova: drahý ohňostroj... kolonizace Marsu jako odvedení pozornosti od Starlinku, Starlink jako odvedení pozornosti od vysoce responzivní point-to-point pozemní dopravy... nevím co, vlastně cokoliv, co říkají, odvádí pozornost od něčeho jiného, co často také jen říkají, ale moc nedělají :-)
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    OMNIHASH: To neni zadna nekonecna one man show. Jenom proste nezapadam do koloritu prvoplanovych hospodskych hateru ktery se pri vyhre banicku placaji po zadech no..Jako jsme te poucili s mawerickem o Neomu a The Line, tak te klidne poucim i o efektivite vystavby umelych ostrovu (moc velka neni btw)..ale ty si z toho zas jen odneses ze urcite hrozne miluju Dubai a chci se tam prestehovat, tak to bude nejspis kontraproduktivni..ostatne jako vsechny diskuze s tebou.


    KAERO: No me to neprijde falesny. Tady ses v klubu lidi, kteri Elona totalne milovali a zboznovali. Byli jako sekta volicu Piratu. Dragon patril k jednem z nejvetsich. Resili jsme tu raketky apod. Pak Elon koupil Twitter a rekl ze tam uvolni vetsi freespeech a najednou tihle jeho obvidovatele zamilovani ze dne na den switchli o 180 stupnu a stali se z nich volici Motoristu a najednou Elona nenavideli vzdycky a vzdycky to byl zmrd a uz pri narozeni hajloval a prachy ma od otce a nikdy nic nedokazal..firmy vybudovali jini. Ne on. Za rust akcii vubec jeho rozhodnuti nemuzou etc..A ja jelikoz jsem nevolil novodoby svazaky a nehodlam volit ani motoristy tohle vsechno posledni tri roky se zdvizenym obocim sleduju a obcas si do toho vosiho hnizda pichnu. Stejne to sledoval i treba spravce klubu Toxicman a parkrat se tu snazil neco temhle motoristum napsat, ale vyhejtili ho stejne jako me..Ze je to nacek atp..Takze to vzdal a zalozil na raketky radsi novej klub, kam hazime raketky, tihle motoriste tam nechodej a nehadame se tam - [SpaceX (Falcon 9 / Falcon Heavy / Dragon / SuperHeavy / Starship / Starlink) + Tesla, Neuralink, Boring, xAI] . Je to tam fajn (Dragonovi o tom nerikej radsi)..

    Pokud jde o skrty. Koukas na to spatne. Jako evropan. Amik ti rekne. Mam drahou hypoteku, jidlo, benzin, stat je zadluzenej. Svobodna evropa z mejch dani stoji dopici kolik? 200 milionu dolaru rocne treba? At pulku zaplati EU nebo Ceska Republika..my na to ted uz nemame..zrusit! (prej uz to castecne obnovili - https://ct24.ceskatelevize.cz/clanek/svet/usa-zrusily-rozhodnuti-odebrat-penize-radiu-svobodna-evropa-359456 )..Ja jako evropan to vidim jinak. Svobodna evropa je podle me dulezita rozhlasova stanice ktera vysila asi ve 25 zemich. Amici to videj jinak a je to draha polozka. To samy neziskovky. Clovek v tisni ziskava z americkyho grantu asi ctvrtinu rozpoctu. Ja jako evropan si rikam tyvole dobra neziskovka. Makaj, delaj to asi dobre. Co si rekne amik? Kurva na nas americkej statni rozpocet je prisatejch 500 neziskovek, takze 200 rusime granty. Zustane jich 300..co se stane? 200 neziskovek je nasranejch a zacnou vychazet clanky ze v africe umre o 50 deti vic..nojo tyvole..tak co jako s tim mame ale vsichni delat? Jak chces teda setrit? Vzdycky nekoho naseres. Nelze setrit a skrtat bez toho aby byli vsichni spokojeni, ale dole na grafu vidis ze ten deficit je v poslednich peti letech docela velkej, takze ja i jako evropan rozumim tomu, ze proste amici to rezou a jasne ze mi to jako evropanovi vadi, protoze jsem rad sledoval na twitteru letadylko ktery proletavalo hurikanama a byly z toho hezky videa. Stejne jako si myslim ze ma mit amerika po svete 1000 zakladen a na nich vojaky a ma mit plno letadel a letadlovejch lodi a starat se o celosvetovej mir, ale v americe si to asi nemyslej a z nejakejch zakladen se streba stahnou a nebudou uz tolik prispivat do NATO, protoze proste zacinaj kurva po letech setrit no..a co mam ja delat jako evropan z prahy? Mam brecet na netu kvuli tomu a psat clanky ze uz nebude vsude kvuli americe mir? Nebo se muzu nejak adaptovat?
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    SEJDA: mno, ještě víc kopíroval von Braunovy vize. (že měli Koroljov a von Braun podobné vize, to je spíš dané tím, že sci-fi představy v meziválečném období byly v podstatě po celém světě jednotné...). Je fakt, že von Braunův koncept pro Mars byl třístupňový, byť s vícenásobnou použitelností snad prvních dvou stupňů... a mělo to dobré fyzikální důvody, které jsou platné dodnes :) Koroljov měl teda období, kdy sázel na dotankování na oběžné dráze, ale Rusové z toho vycouvali pod vlivem amerického konceptu, protože 60.léta ještě nebyla připravena na synchronizaci více startů po sobě (nakonec tohle ale bylo to, co Rusové zvládli, naopak velkou raketu nezvládli)

    Tady je třeba přiznat, že businessman v Muskovi se soustředil na vícenásobnou použitelnost, a to je podle mě skutečně dobře, že to konečně někdo rozsekl a přestal s raketami zacházet jako s dělostřeleckou municí. Ovšem pokročilejší koncepty, jako vysokoenergetické horní stupně, iontové motory pro náklad bez posádky, apod. jsou investičně náročné (přitom Starlinky iontové motory mají, ale nikdy nepřišel s tím, že by třeba nákladní mise k Marsu letěly dlouho pomocí iontových motorů a místo toho vymýšlí nesmysly s deseti dotankováními Starshipu, které povedou k obludnému množství startů a nakonec tedy i emisí)

    Tady je zajímavé, že mě ztrácí paralelně jak posunem politických názorů, tak i posunem těch technologických vizí. Postupně to přestalo být atraktivní. Chtěl jsem levný elektromobil - ne samořídící elektromobil, který se aktualizuje na dálku kdykoliv se mu zachce. Satelitní internet vypadá fajn, ale přece ho nebylo nutné pojmout tak, že budou lidem padat tuny družic na hlavu - s vícenásobně použitelnými raketami by šlo vymyslet nějaké servisování, dotankování a upgradování družic... a tak je to se vším. Má F9H, která by hravě dopravil nový americký lunární lander na DRO k setkání s Orionem, akorát by potřeboval vysokoenergetický horní stupeň. Místo toho přijde s konceptem desetinásobného dotankování monstra, které kromě toho, že vypadá jako z retro sci-fi filmů ze 30tých let a má velkou šanci převrácení se při přistání, nepřináší vůbec nic.

    Prostě v nějaký moment začal preferovat nejdražší řešení místo nejefektivnějších. V ten moment mi ztratil jako inženýrského fanouška. Tak asi 8 z 10ti věcí na kterých teď pracuje, není "pěkných" (čestnou vyjímkou je zachycení Superheavy věží, to je pořád cool, a pak samotné Raptory, i když ty nejspíš nejsou tak spolehlivé a odolné, jak by bylo potřeba).

    A v politice ten přerod z de-facto enviromentálně citlivého liberála v jasného fašistu musí působit na lidi z oboru úplně stejně.
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    SEJDA: zas Startship a Superheavy by nas mohla dostat na ten mesic... mozna... :)
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    KOUDY: Bezos uz byl za Karmanovou hranici. Musk ne. Musk ani nebyl za tou americkou hranici pro milomilce na White Knight 2.
    Bezos je fascinovany lety do vermisu uprimne. A ja mu verim jeho snahu dostat delniky k asteroidum.
    Musk je tlachal, ktereho Zubrin zapalil do hnuti Occupy Mars, ale nic z toho. Skoda ze to Occupy Mars neni nejake Pontiho schema, to uz mohl byt Musk v base. SpaceX neudelala pro lety na Mars vubec nic. Z pomezi tisice startu F9 se Starlinky, mohli soupnout "Hope" k Marsu, ale ne, nedaji ani cent na jednu kvetinku v bance, zato napumpuji snad uz 5 miliard dolaru do Starship+Superheavy a nejmene 4 miliony kazdy dalsi den.
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    PES: cywe, ty dělaj to, co vymejší Elon, ne co vymejšlím já. A kdyby chtěli radit, rád poradím i na dálku, jen bych na té variantě Superheavy co navrhuju chtěl svoje logo :-) (a ještě by se musely koupit motory od ULA nebo Blue Origin, což by asi Elon či jeho investoři nesli nelibě)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    PES: já mám pocit, že jsem odepisoval, ale buď jsem to neodkliknul, nebo to někdo smazal. Unifikace dlaždiček jistě snižuje náklady (ale taky není úplná), ale stejně to nevidím na moc rychlý turnaround, pokud to po každém přistání budou muset záplatovat. No, uvidíme. Já svoje řešení navrhl... výhoda Starship bude až při aerobrakingu na Marsu, do té doby to má tolik nevýhod, že by se měli inspirovat Neutronem od RocketLab, přidat k Superheavy otevírací Bond-style fairing/zobák a do něj nainstalovat pro každou misi ultralehký expendable kyslíkovodíkový horní stupeň s balooning tanks a oporou pro užitečné zatížení během startu (před natankováním nádrží) přes ten (nerezový) reusable fairing. ČÍmž by dosáhli obrovského zlomku užitečného zatížení oproti Starship... určitě přes 200t na LEO a klidně 70t pro TLI bez dotankování... takže by si vystačili s daleko méně starty, celkově.
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    PES: jsou mise, na které jsou vysokoenergetické horní stupně, tedy s vysokým Isp, nutnost - motor s horším Isp ti do jisté míry nestačí ani po dotankování. Svojí roli hraje tzv. charakteristická rychlost - https://en.wikipedia.org/wiki/Characteristic_velocity - která se odvozuje od výtokové rychlosti a ta je prostě u vodíkových motorů největší. No a celkově ten velký objem vodíku, který je konstrukčně problematický pro první stupně, je menší a menší problém, čím vyšší stupeň to je. Superheavy mohla jít cestou Neutronu, tedy místo Starship mít nějaký obří aerodynamický kryt, který by se před reentry zase složil a v něm by byl konstrukčně primitivní stupeň bez aerodynamické ochrany (a bez buildupu ledu na křehké izolaci kryogenní nádrže, apod.).

    Podle mě se Starship dostala do stejné pasti, jako předtím STS: příliš mnoho dlaždiček. Příliš velký poměr suché hmotnosti vůči užitečnému zatížení. Jako uvidíme. Jeden výbuch a přešetření od FAA neznamená konec, ale na druhou stranu, mít stopku od FAA mu umožňuje tvářit se, že to zařízli zlí byrokrati, zatímco on by geniálně iteroval doalelujá... přitom možná už inženýři SpaceX vědí, že je to blbost, že jim nevyšla sázka na něco (těžko říct na co), a že je na čase z megalomanie nějak vycouvat a zaměřit se na prokazatelný zásadní úspěch ve vývoji 1.stupně... ostatně, je jasné, že Starship na Marsu bude za dlouho, zatímco začít vydělávat pomocí startů na LEO (a Superheavy by na to byla sakra vhodná raketa! i když jak moc je skutečně připravená na "rapid turnaround" is yet to be demonstrated... ovšem ty dlaždičky na rapid turnover moc nevidím, stejně jako to nefungovalo u STS..)

    Co se týče integrace případných horních stupňů 3.stran, tak s přechodem na vertikální integraci už tomu nestojí prakticky nic v cestě (pouze nějaký QD na kyslík a vodík... který by se na věž vešel). A kdyby měl vlastní aerodynamický kryt pro celý horní stupeň, ušetří si i starosti s takovým tím ochranným budníkem, který tenhle typ horních stupňů a nákladu obvykle vyžaduje... prostě budník by byl součástí rakety :-)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    PES: já nevím, já nejsem expert na FAA ani elonolog... no ale strikntě vzato, Bezos taky hodil někomu obří booster na hlavu a ani přesně neví kam (nebo je ohledně toho strašně tajnůstkářský, minimálně... ale aspoň měl štěstí, že to nebyl efektivní ohňostroj nad frekventovaným koridorem dopravních letadel...)

    Myslím, že největší průšvih nebyl ohňostroj samotný, ale to, že to nedopadlo v ohlášené oblasti (zase ohlásit jako zakázanou obraz obrovskou výseč nejen nad Mexickým (Americkým/Trumpovým :-) zálivem, ale ještě nad kusem Atlantického oceánu je pravděpodobně neprůchozí).

    Svým způsobem, Blue Origin je na tom teď podobně, jako ULA: mají hodně zajímavé vysokoenergetické horní stupně (hned několik různých s min. 2, možná více typu kyslíkovodíkových motorů). Ale SpaceX jediní umějí vícenásobně použitelné první stupně, a to v hodně různých velikostech. Posadit na Superheavy spolehlivý kyslíkovodíkový horní stupeň, byť expendable, to by vytvořilo zdaleka nejefektivnější nosnou raketu současnosti: klidně 70t k Měsíci (ne 7t nebo kolik, jako o New Glenn). Je celkem jedno, jestli by se použily motory BE-3 nebo RLA-10... Starship je strašně zajímavý koncept vícenásobně použitelného 2.stupně, ale je viditelně overengineered. A zbytečně se bude provozovat bůhvíkolik startů, kde by stačil jediný (speciálně po TLI a TMI ty stupně končí v hlubokém kosmu a nepadají zpět za Zem, takže to, že stačí jeden start místo co já vím, pěti dotankovávacích, by sama o sobě byla úspora... třeba emisí, že...)
    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    dneska chci slyšet tenhle poll :)

    "Range: GO"
    "Booster: GO"
    "Tower: GO"

    "SuperHeavy GO for catch attempt"
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam