L4MA: Se přidám k pánům protože mě baví jak to zřejmě jednu dobu byla častá věc, my jsme takhle s kámošem dohráli Descenta, tam je těch kláves víc a tak to byla i zábava pro oba :).
---
S tím Half Lifem mi to přijde jako typickej případ
Seinfeld is unfunny jevu: HL1 byla průkopnická hra, která udělala spoustu věcí poprvé a byla veleúspěšná, takže všechny ty nové věci pak jiní vývojáři masově kopírovali a spoustu těch jednotlivostí udělali líp prostě protože technologický progres a odstup a tak. Přestože skoro nikdy z toho nevzniklo něco podobně koherentního a vyladěného jako Half Life samotný. Takže v dnešní době už moc nevidíme ty inovace ale spíš ty nedostatky.
Mě HL1 taky úplně nechytnul. Když vyšel, tak jsem ho hrál ještě jako dítě a bavila mě ta tehdy skoro až hororová atmosféra na začátku, kdy člověk nemá pořádné zbraně a proti němu stojí mimozemšťani a zombie-vědci. Když přišly přestřelky s vojáky, tak jsem to nějak nechal být. Black Mesu jsem dohrál ještě v té nekomerční verzi, bez Xenu a pár dalších předělávek, a docela jsem se bavil, ale též nemám potřebu se k tomu vracet. HL2 mě poznamenal víc.
Naproti tomu ke Quakovi se s různými moderními mody které puristi neuznávají (typu Quake 1.5) vracím doteď :).
Z věcí které přímo vyšly z Half Lifu vlastně nemám nejradši ty hry samotné, ale sérii Freeman's Mind:
Freeman's Mind: Episode 1https://www.youtube.com/watch?v=5SQhfkpX9bc