• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FORELLISilniční cyklistika - "špatným dnem šetříte síly"
    Klub zaměřený na silniční cyklistiku a vše kolem ní. Novinky, závody, švihy, postřehy. GIRO Velogames


    VELOGAMES NYX LEAGUE: 15465707

    http://www.velogames.com/




    Weby věnující se silniční cyklistice:
    Roadcycling.cz
    Supercycling.cz
    www.steephill.tv
    www.cyclingnews.com

    Výsledky:
    Procyclingstats.com

    Streamy:
    cyclinghub.tv/livestream
    sportlemon.tv

    Velogames - Nyx Cyklo liga
    http://www.velogames.com/

    rozbalit záhlaví
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    LARS_GUNNER: Řešil jsem před pár lety podobné dilema a zpětně bych řekl, že jsem nezvolil správně. Dnes bych volil hliník s lepší výbavou (105 a výše, kotoučový brzdy). Se svým rozpočtem (25-30k) jsem se vešel do starýho karbona od Feltu na Tiagře a kromě toho, že to kolo bylo o půl kila lehčí než můj hliníkovej zimák, tak tam žádná super jízdní výhoda nebyla.
    VITI
    VITI --- ---
    LARS_GUNNER: jaky mas rozpocet?
    LARS_GUNNER: pokud chces max 28-30 plaste, tak gravel nemusis resit
    JAZ
    JAZ --- ---
    LARS_GUNNER: za mě určitě starší karbon, rozdíl proti hliníku je zásadní. Zato co se týká osazení, tak je myslím zbytečný připlácet za ultegru, je úplně stejná jako 105, jen o trochu lehčí, ale ve funkčnosti je nemožné poznat mezi nimi rozdíl.
    Pokud máš teď silničku, tak bych jí za gravel neměnil, všechno by ti najednou trvalo dýl a stálo víc energie :) Jestli ale přecházíš z bajku, pak mi přijde gravel ideální volba. Jen pozor na pneu, vezmi nějaký mírnější vzorek, pokud strávíš většinu času na asfaltu, ať to neměníš po 2000 km :)
    BINARY_PARANOIC
    BINARY_PARANOIC --- ---
    LARS_GUNNER: ono je také otázkou, co je ten který „gravel bike“ zač :) Některé jsou blíže klasickým silničkám, jiné cyklokroskám a další jsou zase takové…devadesátkové horáky s berany.
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    LARS_GUNNER: Řeším teď přesně to samé, jestli jít do silnice nebo do gravelu s dvěma sadama kol.
    LARS_GUNNER
    LARS_GUNNER --- ---
    Nadešel čas pro nové kolo. První rozhodnutí se bude týkat gravel/silnice. Přece jen, nájezdy už nejsou takové a dávám přednost vrchům po druhotřídkách před provozem. Kdybych se ale rozhod pro čistou silnici, tak mám dvě možnosti při cenovce, kterou za to chci dát. Buď koupím nový hliník na 105. Nebo bazarový karbon, ty kola jsou. Nevím, jestli je v tom riziko, kupovat karbon na bazáči. A taky, jestli ten rozdíl stojí oproti hliníku za to.
    BADHORSE
    BADHORSE --- ---
    WYMA: darebaku zimu bez snehu na vas :D
    PAN_SPRCHA
    PAN_SPRCHA --- ---
    MAESTRO_007: já na to ještě znova koukal a bylo to primárně od Frantíků přetaktizovaný. na konci už ne, ale v tom momentě okolo 35 km kdy únik získal rozhodující náskok tam Frantíci svěsili nohy a koukali po Belgičanech kteří tam stejně jako Francouzi byli ve čtyřech, takhle tam za několik minut najel únik desítky sekund než to převzal Lampaert, ale nikdo další se k němu nepřidal. Lampaert v rozhovoru na sporze říká, že na to měli, ale pokud ostatní země nechtěly spolupracovat tak nemělo smysl se tam honit a přitáhnout si lepší spurtery s sebou, Wellens říká, že nohy na to měl, ale taky to svádí na to že se nikdo k belgičanům nepřidal.


    000mata

    WYMA
    WYMA --- ---
    BADHORSE: no a mate snad?? :D
    BADHORSE
    BADHORSE --- ---
    me to osobne dost nasralo ze zrovna na MS se to pocasi zhorsilo protoze jsem presne ocekaval ten svetovy feedback..ze v UK nic jineho nez chcanec a kosu nemame.... :/ to me osobne dost mrzi
    KEIKIN
    KEIKIN --- ---
    JAZ: já se na to díval snad 10 X....ze záznamu. Podle mně velkou roli hrálo "britské počasí"..poryvy větru, kluzký, povrch, zima, chlad,..jezdec když takhle odjede na "belgické klasice", tak to většinou dotáhne, jsou trénovaní na tyhle délky...byli kolektivně zavaření všichni, jak tu někdo psal a to nahrávalo těm vepředu...
    KEIKIN
    KEIKIN --- ---
    LARS_GUNNER: Mám s tím osobní zkušenost. Sacharidy se dají omezit. záleží na úrovni na jaké jezdíš (hobby, profi). Low carb se prostě dá, ale nesmíš sjet úplně do ketózy.
    JAZ
    JAZ --- ---
    MAESTRO_007: bylo mi MvdP líto, ale na druhou stranu jsem rád, že se tyhle věci stávají... to jak padl on v neděli nebo třeba Yates loni na Giru je nejlepší důkaz toho, jak je cyklistika čistá, nazobaným lidem by se nic takového stát nemohlo.
    JAZ
    JAZ --- ---
    LARS_GUNNER: takže něco jako low-carb? Vlastní zkušenost nemám, ale co jsem slyšel a četl, je to dost přeceňovaná věc... člověk tím sice nic nezkazí, ale ani mnoho nezíská. Mrkni na tohle video, je to tam skvěle rozebrané s odkazem na studie - https://www.youtube.com/watch?v=sLRiZM0Lt2s&t=
    LARS_GUNNER
    LARS_GUNNER --- ---
    Chci teď vyzkoušet novou dietu, založenou na omezení příjmu rychlých cukrů. A to i během tréninků. Zařadit prostě adaptaci na nižší hladinu krevního cukru. Nemáte s tím někdo zkušenosti?
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    ROMI: profesionalni tym diabetiku

    About - Team Novo Nordisk | Team Novo Nordisk
    https://www.teamnovonordisk.com/about/
    ROMI
    ROMI --- ---
    Hmm a diabetici to zazivaj casteji
    SN0WCRASH
    SN0WCRASH --- ---
    ja vacsinou jazdim v keto rezime, takze crash sa nekona, iba fade-out. Ale nahle ochladenie (napriklad poriadna burka) ma dokaze slusne vytiahnut energiu z tela aj v situacii, ked by som inak normalne odjazdil.
    STEPNI_VLK
    STEPNI_VLK --- ---
    JONAS3: Je fakt, že na hypoglykemii je nejzrádnější, že nikdy nevíš, kdy přijde. Jednou nežeru pomalu celý den a vůbec nic. Jindy se nažeru jako prase a do dvou hodin se najednou rozklepu a vím, že je něco špatně, a že do sebe musím rychle dostat cukry. Absolutně nechápu příčinné souvislosti.
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    MdvP:
    "Co se stalo? Křeče to nebyly a podle Van der Poela ani "hlaďák", akutní nedostatek energie: "Jedl jsem dost, myslím že jsem udělal vše správně, ale prostě mi došlo. Nevím, co se stalo." Na Van der Poela byl závod jednoduše moc dlouhý a dlouho se cítil tak dobře, že možná trochu moc hýřil silami. Ale těžko mohl udělat něco jinak"

    Trentin:
    "Zmrzl jsem. V posledním okruhu jsem si sundal bundu a během patnácti minut jsem byl úplně promrzlý. Záleželo na milionu detailů. Byli jsme jen dva, kteří dokázali dojet do první skupiny a možná jsme utratili příliš mnoho sil. Ale taková je cyklistika a nic se s tím nedá dělat," těžko skrýval své zklamání.
    SALO
    SALO --- ---
    JONAS3: moj najhorsi bol asi 3 roky dozadu v zime na kroske v zasnezenom poli medzi Podkozi a Chynavou... nastastie som nebol sam, takze najkratsou cestou zaveseny meter za kolesom s tunelovym videnim, neskutocne sa trasuc od zimy (fun fact: pri hypoglykemii telo vypina "nedolezite" mechanizmy, ako napr. termoregulaciu) po zasnezenej zladovatelej ceste... najdlhsich 15km v mojom zivote. v Unhosti som do seba nahadazal s roztrasenymi kolenami niekolko cokolad v miestnej vecierke, nez som bol schopny zase sadnut na bicykel a doklepat to na Zlicin na metro.
    ATOMIKS
    ATOMIKS --- ---
    .o)
    JONAS3
    JONAS3 --- ---
    ATOMIKS: To má asi každý cyklista v zásobě několik svých (nebo kámošů) epických hlaďáků. A potupných.
    Jednou mě to sundalo tak, že ač na dohled od vesnice, jsem sjel do příkopy, po 4 se doplazil do pole s kukuřicí, tam naštěstí byla mladá, bílá kukuřice, kterou jsem se nacpal, nějakou dobu spočinul, až pak dojel těch pár set metrů do vesnice, tam v hospodě utratil všechno za tatranky (nic jiného neměli) a pak se dovlekl domů.

    Kamarádova - hlaďák, dotlačený k paneláku, kde bydlel. "Arne, zvádneš se dostat domů?" "Jasně... jen mi pomožte do výtahu." No a po nějaké době ho našla máti ležet před výtahem, u botníku, jak se cpal tvrdým chlebem a rohlíkama, co tam měli pro králíky a nebyl schoný si otevřít...
    SALO
    SALO --- ---
    v chladnom pocasi sa to tiez tazsie odhaduje, pretoze telo vydava ovela viac energie na zahriatie.
    JONAS3
    JONAS3 --- ---
    STEPNI_VLK: Kolikrát nemáš pocit, že bys měl hlad nebo že máš jíst. Prostě na to musíš myslet a třeba i přes nechuť (jsi vyšitý, je ti na blití z tempa) musíš do sebe něco dostávat. Pravidelně, v meších dávkách. A kor u takové vzdálenosti. A pak se stane, že zapomeneš, jednou, podruhé... a je vymalováno.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam