BRUTOL: Napevno... Onanje tam nejaka zakladni fm synteza, ktera ma 6 zakadnich modelu...
Kopak, snare, percuse, ton/synth, cymbal/hh, a chord...
Mas 6 tracku, a kazdemu zvolis typ, nebo model te syntezy...
Standart je tedy, ze 1-6 hraje jeden z tech modelu syntezy nahore...
Ta masina umi nejake presety zvuku z tech modelu...
V tech tracich dle zvoleneho modelu muzes pomoci 6ti, myslim, parametru ten ci onen model nejak nastavit - udelat nejaky zvuk...
Modelujes si pak kopaky, hajtky, tony, snary..
.
Svuj vysledny zvuk, nastaveni parametru si muues pak ulozit jako vlastni preset...
6tracku se ti muze zdat malo, ale na groovebox je to tak akorat abys neztratil hlavu...
Mimo to, ale muze byt kazdy krok v sequenceru v ramci jednoho tracku uplne jiny...
Ty mas pro track zvoleny model kopak... Takze kdyz zmacknes krok v sequenceru zahraje tam kopak... Kazdej krok kterej zmacknes je kopak, takze si predstav ze das 4/4 kopak, a techno miva mezi kopakama hajtku, takze si predstav ze v tom tracku, kterej hraje kopaky a ma model kopaku... Ze v tom seqenceru podrzis ten krok mezi kopakama, a zmacknes tlacitko s presetama...
Vyberes v menu hajtku a na kroky ktere druzis, se ti namapuje hajtka...
Tamze mas pouzitej jeden track z 6ti, ale hraje ti z nej kopak i hajtka - tedy nejsi omezenej 6ti trackama, ale "poctem kroku v sequenceru" (kazdy krok v kazdem tracku muze byt jiny zvuk)
Ber to naopak... So sampleru, musis vybrat zvuky, ktere ma hrat... Na drum synthu, cycles obzvlast, si ten zvuk v tu chvili udelas.... Nemusis ho mit nahrany, vybrany, naloadovany, nemusis s nim dopredu vubec pocitat a pokud mas volny krok... Tak ho tam nekam vymodelujes