• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DYNKOperativní leasing - sdileni zkusenosti a nabidek
    Kde hledat nabidky:
    Operativní leasing NaOperak.cz - přehled aut na operák
    https://www.naoperak.cz/
    Operativní leasing | Drivalia Go
    https://www.leaseplango.cz/
    Operativní leasing | BARTH Operák
    https://www.barth-operak.cz/
    https://mobilitaplus.csobleasing.cz
    Driveto.cz | Operativní leasing
    https://www.driveto.cz/
    úvod - Operativní leasing
    https://www.driveto.cz/ - recyklovany operak
    https://www.mototechnadrive.cz



    SkoFin Driver Set (popis stavu, v jakem se ma auto vratit)
    rozbalit záhlaví
    CERMINEK
    CERMINEK --- ---
    LELI: Já ne, kolega. Přejezd kilometrů je ok, byť ta cena za 1km je nesmyslná.
    LELI
    LELI --- ---
    CERMINEK: ty jsi vedome prejel kilometry za 50k czk? Kolik km?
    CERMINEK
    CERMINEK --- ---
    LELI:
    KALIBAN:
    Pojištěný to bylo a na pojistku se to před vrácením i opravovalo. Pak se auto vrátilo a jediné co jsme čekali jsou přejeté kilometry za cca 50k. Ale né:
    1) 27k přední nárazník,
    2) 2800 rovnání dveří (kde to nevíme),
    3) lakování kapoty

    podotýkám, že se auto vracelo s najetými 100k km...
    V protokolech toho taky moc není, takže fakturaci rozporujeme.
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    taky me to zajima... wtf? to to nebylo pojisteny?
    LELI
    LELI --- ---
    CERMINEK: rozepis za co
    CERMINEK
    CERMINEK --- ---
    Tak vrácení auta od Driveto, které má auto od Leasplanu... Fakturace za 100 000 Kč navíc.
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    KALIBAN: Víc nevím a úplně zase tak vážnej zájemce, abych slídil detaily přes speciální kontakt, úplně nejsem. Na 99% to ale bude s daní. Vždy tam dříve měli napsáno, pokud to bylo bez. Každopádně díky za názory, stejně spíš půjdeme do eletriky a tam mají jen zbytečně velký iX3 za 23k a navíc nutěj ho mít ještě déle a to už pak bude asi obsolete.
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    KORKMAZ: tak pak si odpovidas sam... resp mame malo informaci. realne ti umim rict jestli to je dobry, kdyz budu znat cenikovku a samozrejme i splatku.. rozdil 20% na splatce je dost..

    btw za to samy (bez dane) jde poridit formentor.. coz je taky vitpny, to samy auto stalo 5.5k na mesic pred rokem
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    PELDA: Ano, je to neveřejné
    KALIBAN: Bohužel nepíšou ani motorizaci (jen "MINI 3d Cooper automat" a pak výčet výbavy) a u ceny taky není žádná poznámka.
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    KORKMAZ: bez dph nic moc, s dph super :)
    PELDA
    PELDA --- ---
    KORKMAZ: S DPH nebo bez?

    Mně to přijde dobrý, to asi není veřejná nabídka, co?
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    8k/M za Mini coopera v matu na 3Y, 20tkm/Y je ok?
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    2MEK: bohuzel je to tak, ze ty leasingovky jsou tam od toho vydelavat penize, takze samozrejme aktualni situace mohutne nahrava na to ty zustatkovky napalovat... lidi kteri si na zacatku priplatili za garantovanou zustatkovku (nektery leasingovky to umi) a meli to na dva tri vlastne mozna i ctyri roky celkem vyhrali...
    2MEK
    2MEK --- ---
    KALIBAN: Tam jsem mel prave plaminek nadeje, jestli nahodou nejedou podle tabulek a nemuze byt vyhodny to auto odkoupit. Sel jsem ciste po spekulaci na rostouci cenu ojetin. Uz ted ma to auto po trech letech trzni cenu cca stejne velkou, za jakou ho koupili.
    Diky.
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    2MEK: hele je kolem toho mraky nejaky matematiky, ale nakonec stejne sedi clovek, kterej urci jestli to je ok vuci trhu, aktualne to je tak, ze ti to streli jeste nad trh, protoze maji pocit, ze to pro tebe je mensi vopich a proste to zaplatis... (osobni zkusenost pulroku zptaky, totalni nesmysl)
    2MEK
    2MEK --- ---
    Netusi nekdo, jakym zpusobem se urcuje cena vozu k odkupu po ukonceni operaku? Odvozuje se ciste od trzni ceny?
    D196
    D196 --- ---
    BOBASH: DYNK: KALIBAN: Díky, vysvětlím mu to :-)
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    D196: Hlavně auto na operák stojí peníze podle toho, kolik se s ním najede – a ty rozdíly umí být dost brutální. Pokud on sám chce najezdit 15 - 20 tisíc ročně a ještě to s někým sdílet, tak se může dostat na třeba 40 tisíc a to už můžou být násobky základního operáku.

    Navíc se potom "účastníci leasingu" budou hádat, kdo bude platit za škody a nadměrný opotřebení a tak.

    Jestli chce operák a ušetřit, tak kromě toho, že je to z principu kokotina, tak je jediná rozumná cesta vzít si sám za sebe na operák něco super levnýho.

    Tady má mezi 5 a 6 tisícema s DPH (podle nájezdu) celkem slušně vybavenou Fabii.

    Škoda Fabia Style 1.0 TSI 95k 5MT – Carhunter
    https://carhunter.cz/auto/skoda-fabia-style-1-0-tsi-95k-5mt-2/

    Tady má holotu s bezturbovým litrem i lehce přes 4 tisíce:

    ŠKODA Fabia 1.0 MPI Ambition 59 kW | BARTH Operák
    https://barth-operak.cz/detail/skoda-fabia-1-0-mpi-ambition-59-kw-430373

    Ale pro učitele před důchodem je to úplná píčovina, protože ještě pár let bude učitel, ale pak bude důchodce a na operák už nebude mít.

    Jediná příčetná věc, co teď může udělat, je koupit si na normální finanční leasing něco, co dokáže splatit před důchodem a co bude schopný vydržet dlouho. Klidně tu základní Fabii, nebo nějakej malej Hyundai nebo Kiu (ty mají navíc skvělý záruky), nebo Toyotu, ideálně s prodlouženou zárukou a předplaceným servisem. Když se o to bude normálně starat (jakože zajede s tím do servisu když si to řekne, občas to umeje a nechá nastříkat spodek), tak mu auto za 300 vydrží klidně 15-20 let než zhebne. Možná i dýl, protože na těch jednoduchejch se nemá moc co rozbít.

    A za 20 let operáků by těch aut zaplatil několik.
    DYNK
    DYNK --- ---
    D196: Já bych teda zpochybnil tu část, že se o to auto nemusí starat. Ano, říkají to v reklamě, ale moc nechápu co tím myslí. To auto člověk musí klasický přistavit na STK, do servisu, na přezutí atd. Výhoda OL je spíš v cash flow, než v ulehčení starostí. Případně pokud chce točit auta po pár letech, tak mu ještě odpadnou nějaké cesty na magistrát kvůli přihlášení a odhlášení.
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    D196: to neni problem, auto muze ridit kdokoliv kdo dostasne povoleni na rizeni od leasingovky, coz dostane kdokoliv.
    D196
    D196 --- ---
    KALIBAN: myslím víc lidí, co se znají a auto pak používají všichni, třeba ze dvou domácností...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam