• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    XCHAOSPiráti.cz (unofficial) vs. hloupí a zlí trollové, co proti nim vystupují
    Obecně plkací, otevřená a nemoderovaná alternativa k diskuzi "Česká Pirátská Strana". Stávající klub [ Česká Pirátská Strana ] slouží spíše k prezentaci aktuálního dění ve straně a oficiálních názorů strany a jejích členů, případně k debatám s příznívci... a samozřejmě přitahuje pozornost během předvolebních kampaní. No a rozmohli se nám tam odpůrci a trollové, kteří samozřejmě s napětím očekávají moment, kdy začnou být jejich příspěvky mazány, případně kdy dostanou ban. A právě v tenhle moment vzniká potřeba obecného kecacího prostoru, pro různé Pirate-related flamewars, které by v oficiálním moderovaném klubu mátly příznívce a potenciální voliče a vůbec obecně zabíraly prostor.
    rozbalit záhlaví
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    DANYSEK: ale mě tvoje představa co je pirátský fail fakt moc nebere.... spíš zpátky k tomu Déčku. Už jsem našel, odkud to úvraťovou variantu mám:
    https://www.iprpraha.cz/uploads/assets/dokumenty/infr/textova_cast_2016_04_26_m.pdf
    je to obrázek 7 na stránce 30 :-) pražské metro by tím získalo celkem unikátní trasování, navíc v tom centru by vznikla taková superspojka mezi hlavákem a masaryčkou, kde by oběma směry vlastně byla 2x taková kapacita proti zbytku trasy :-)
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    XCHAOS: vsemu ne, ale muj nazor na piratske faily uz potvrdil i lecktery nezavisly komentator :D
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    KRAMERIUS: jak ktery... hromada to propali Dluhonickou spojkou mimo Prerov...
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    KRAMERIUS: no právě proto mi ta představa baví :-) a není to z mé hlavy, na jednom plánku trasy D prostě myslím byl Hlavák pojatý jako úvraťová stanice, alternativa je taková klička z náměstí Republiky přes Karlínské náměstí pod Vítkovem na Žižkov... nebo to na nám. Republiky prostě ukončit.
    KRAMERIUS
    KRAMERIUS --- ---
    XCHAOS: Klasickou úvratí v původním významu je každá konečná stanice metra.
    A takovou úvrať kterou máš na mysli (krátká odbočka, ze které se souprava vrátí a pokračuje dál otočená) nemají v metru asi nikde na světě (kouknul jsem na New York a Londýn).
    To je asi běžné jen u železnice (v Přerově se takhle vlaky Olomouc-Lipník otáčejí).
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    MAWERICK: jinak tady si asi vtipně narazil na hlavní pointu téhle diskuze: Danýsek totiž rozumí úplně všemu na světě... zdaleka nejen Pirátům :-)
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    XCHAOS: to kazdopadne, ale zatim Pirati delaji vse pro to, aby realny vysledek byl horsi :D Aneb ted vam spis zachranujou prdel ti sami Starostove, nad kterymi nekteri (zdravime ajtaka - radoby medialniho guru Honcku) ofrnovali nos... :D
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    DANYSEK: ale volby stejně dopadnou jinak, než průzkumy :-)
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    XCHAOS: "uz jsme jako oni".. "kampan matlaji strasne"... jo to je trefny :D Ne, za propad Piratu nikdo jinej nemuze, to jste zpackali sami svou neschopnosti ;-)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    LOPIK: ani jsem to nenavrhl já, ale viděl jsem to jako jednu z alternativních variant :-) navíc úvrať není smyčka. Víceméně by si tim dosáhl toho, že trasa by neměla 2, ale 3 konce. Což se pro většinu tras plánuje stejně (odbočky), ale trochu jinak.

    A mě je to ostatně fuk, jestlii úvrať na trase D bude, tak nejspíš to bude ve stanici položené mezi Masaryčkou a Hlavákem, která se bude asi jmenovat hlavák (ale z Masaryčky do ní půjde vlézt víceméně přímo). moje varianta "úvraťové odbočky hlavák - nám.Republiky - Letná je jen můj soukromý, Břevnovocentrický plán (protože mi na Letnou jede přímá tramvaj :-) a počítám ho nikdo nikdy nezrealizuje, rozhodně to není "smyčka" .... ale bylo by to stejně cool (stanice Letná s jedinou kolejí, kde by ještě navíc šlo vlak obejít v místě, kde zastaví, a každý vlak, který na ní přijede, by zase odjel druhou stranou, pro samořídící metro bez řidiče žádné zdržení a i by se mohly otevřít dveře na obou stranách, jako v jediné stanici metra v Praze :-) ale lidi by pak na hlaváku vystupovali a přebíhali do předchozího metra, který by se z tý odbočky vracelo :-) nebo prostě se na Žižkov úplně vykašlat a jednoduše trasu D hezky přímo za nosem z Náměstí Republiky odvést na Letnou a bylo by :-)
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    Metro žádný smyčky nemá, nemělo a mít nebude.. Co to zase Chaosi vymejšíš za kraviny, nefušuj šotoušům do řemesla..
    Ta tvoje úvrať se dělá při výlukách, když nemáš za stanicí odstavnou kolej nebo obratiště, ale v principu se takhle jezdí - metro dojede na konečnou, tam nastoupí na druhej konec jinej fíra a jede na druhou stranu, jen se u toho zajede na obratiště, kde změní kolej..
    Jestli máš nějaký vlhký sny, že se udělá nějaká trasa do trojůhelníku, protože ti to přijde sexy, tak zapomeň, Praha není někde v Himalájích, aby se takhle muselo stavět metro..
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    VYHULENY_UFO: no vzhledem k tomu, ze Hrib dosud na nej nesehnal prachy.... :D Takze ne, ted se budou cpat prachy do toho, aby se konzervovala ta pruzkumna stola..... jo, bude to stat vic, ale hlavne ze se panacek predvedl u sbijecky :D
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    DANYSEK: stejne je to takovy zvaneni po internetech. nebo ty snad veris, ze se Dcko zacne v nejaky dohledny dobe skutecne stavet?
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    XCHAOS: tak jasne... budeme srovnavat 2-3 vozovou regionovu s petivozovou soupravou metra :D Nebo nedejboze s Elefantem :D Ano, Dcko bude nejspis bez strojvedouciho... ale je otazka, jak ten system bude fungovat a minimalne overovaci provoz bude stejne s firou... protoze tohle jsou veci, ktery se stavi dost na miru (i kvuli tomu, ze co stat, to jina legislativa) a nic odladenyho tu ted nemas :D Problem dnes jsou i automaticky obraty v konecnych... aneb se to obcas sere ;-)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    DANYSEK: ale samozřejmě, prosímtě na lokálách u Prahy je úvraťová zastávka Liteň, navíc D bude jezdt bez strojvedoucího, takže tam by to bylo nulový zdržení, jen by to lidi mátlo, ale zvykli by si :-)

    Jenom v případě dvou zastávek (Hlavák a Masaryčka) by pendl Hlavák-Masaryčka-Hlavák ty tranzitní cestující asi štval, no. Takže spíš zvítězí ta smyška přes Karlín s novou stanicí Karlínské náměstí a Žižkováci holt budou na Hlavák jezdit zajížďkou přes Karlín

    Já teda měl tendenci lobovat za protažení Dčka z nám.Republiky na Letnou, aby náš břeh Vltavy taky měl Déčko :-) a na Žižkov by musela vést až úplně další nezávislá trasa, akorát tím, že by měla dohromady asi jen tři stanice, tak jsou tendence jí nějak přilepit k tomu Déčku. Ale vůči Letné to teda není fér!
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    MAWERICK: no je to pomerne narocny na lidi... :-) jeden, co uz ceka na soupravu, co uz prijela... a druhej, co ji doveze :D coz pri vylukach nejak davaj... ale na beznej provoz ti ponekud stoupne personalni potreba...
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    DANYSEK: proc? Ccko v tomhle rezimu fungovalo napr na Povstani kdyz se delo neco s nuselakem... A taky to slo :) I ve spicce... Takze pokud to na to bude projektovany a rizeny tak proc ne :)

    Na druihou stranu nejsem dopravni exprd takze o tom vim tuzku :)
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    MAWERICK: v metru realne nepouzitelny... ono to neni na pul minuty... :-)
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    DANYSEK: hele wiki rika ze jo :)
    Úvrať (doprava) – Wikipedie
    https://cs.wikipedia.org/wiki/%C3%9Avra%C5%A5_(doprava)
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    XCHAOS: ale tak funguje cely metro... prijede na konecnou a odfrci na druhou stranu tam, odkud prijelo :-) Si nekdy zajed na konecnou oprasit znalosti toho, jak metro jezdi :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam