LOPIK: ani jsem to nenavrhl já, ale viděl jsem to jako jednu z alternativních variant :-) navíc úvrať není smyčka. Víceméně by si tim dosáhl toho, že trasa by neměla 2, ale 3 konce. Což se pro většinu tras plánuje stejně (odbočky), ale trochu jinak.
A mě je to ostatně fuk, jestlii úvrať na trase D bude, tak nejspíš to bude ve stanici položené mezi Masaryčkou a Hlavákem, která se bude asi jmenovat hlavák (ale z Masaryčky do ní půjde vlézt víceméně přímo). moje varianta "úvraťové odbočky hlavák - nám.Republiky - Letná je jen můj soukromý, Břevnovocentrický plán (protože mi na Letnou jede přímá tramvaj :-) a počítám ho nikdo nikdy nezrealizuje, rozhodně to není "smyčka" .... ale bylo by to stejně cool (stanice Letná s jedinou kolejí, kde by ještě navíc šlo vlak obejít v místě, kde zastaví, a každý vlak, který na ní přijede, by zase odjel druhou stranou, pro samořídící metro bez řidiče žádné zdržení a i by se mohly otevřít dveře na obou stranách, jako v jediné stanici metra v Praze :-) ale lidi by pak na hlaváku vystupovali a přebíhali do předchozího metra, který by se z tý odbočky vracelo :-) nebo prostě se na Žižkov úplně vykašlat a jednoduše trasu D hezky přímo za nosem z Náměstí Republiky odvést na Letnou a bylo by :-)