XCHAOS: myslis toho reditele, ktery se tam dosadil v dobach, kdy on sam byl primatorem? ;-) Nebo toho, kteryho jmenovali ted v unoru?
Mas pravdu v tom, ze ten z korupce podezrely (nikdy neobvineny) reditel vzesel z tzv. "aktivistickeho" zastupitelstva, kdy vetsinu meli partaje, co moc nechteli byt spojovany s temi "tradicnimi" - ktere radi kritizovali.
XCHAOS: ne, to je vase vlastni profilace :-) Jenom teda ono se obcas "uklizi", tak to clovek musi lovit
po archivech... z toho "vaseho more" se ve finale taky spis stal tak trosku zatuchly rybnil :-)
Vetsina verejne dopravy funguje v objednavkovem rezimu v ramci zajisteni zakladni obsluznosti - soutezi to kraje, nebo stat. A take se u toho proplaci prokazatelna ztrata. Ale ani u toho, kde si to erar soutezi to spojovani souprav proste nefunguje. Mas v tom trosku neporadek, CD jsou jen jednim z tech dopravcu, co se soutezi ucastni (a jsou mista, kde uz je i ve vetsim nahradil jiny dopravce). Nesoutezene a nedotovane (komercne provozovane) jsou jen nektere spoje. A jen tak mimochodem - ku tvemu uzasu - ono se daji spojovat i soupravy ruznych dopravcu :) To je o tom, jak to zorganizujes. Ostatne bezne tu jezdi i soupravy castecne slozene z madarskych, polskych ci slovenskych a castecne z ceskych vagonu. A dokonce s tim pocita zakon o drahach - toliko k tomu, jestli to neni starost politiku - ano, starosti politiku by melo byt krome vymysleni zakonu take tlak na jejich aplikaci v praxi. A ne jak tomu jsme svedky treba u nizkoemisnich zon v centru, kdy se vsichni politici akorat vymlouvaj, zeano :D
Vypada to, ze Pirati v tobe maji experta, co nam bude hledat duvody, proc neco nejde :-) Nebo tam na to u Piratu mate cely expertni tym? :D