tak dalsi dva kontrakty hotovy nakonec
me teda uz od samotneho zacatku na SC asi nejvic mrzi dost divne boty ale hlavne ty priority se vnimat gameplayi naprosto okrajove a spis to mit jako takovy sandbox simulator, kde se da letat , a divat se na nadherne scenerie. Chodit skrz ruzne fancy obchody, kde si n emuze nic koupit. Videt kolem sebe spoustu predmetu, ktere ale nemuze vzit do ruky.. napr. plechovku nejakeho napoje.
Pak mu indikator ale ukaze, ze ma uz po malu zizen. Proc je tam tohle vubec ted? :-) Jak jsem cekal to cely gameplay spis brzdi a imerze do reality, kdy ani po snad 10 minutach se mi typka nepodarilo presvedcit, at tycinku sni. U nejake flasky napoje se to podarilo. Sic ano.. samozrejme si cloevk musi sundat helmu a vedet, ze si musi sundat helmu, protoze si zaroven hrajeme na hyperrealismus.
No nic.. koukal jsem jak indikator hladu roste... a jel na dalsi delivery pobliz...
Doletim a zjistuju, ze nemam helmu, a ze se na tom mesici asi da dychat, ale je tam celkem zima.
Dojdu na misto precejen... Koukam, ze tam uz nekdo asi parkuje.. No snad to probehne v pohode.
No samozrejme to zas vypada na nejake bludiste sic tentokrat mensi lod..
Zjistuju, ze ale svetlo je prece v helme..
Takze nemam cim si posvitit (protoze hyper realismu jsem si sundal helmu na Grim Hexu a zapomnel si ji znovu nandat pro snedeni tycinky, coz se nepodarilo. Klliknuti na EAT (pokud se cloveku podarilo pres ten jejich system pres tlacitko F ttam tu nabidku zamerit) neudelalo nic.)
Vracim se tedy na Grim Hex pro helmu. Kontaktuju jejich vez, ze jdu pristavat "Jojo pristante".
Ale kam? Kde je ten hangar? V Elite Dangerous clovek ma jasne cislo. Tady nic takoveho neexistuje.
V zajmu realismu musite tak nejak odhadnout, ktery hangar je asi pro vas... zrejme podle toho, ktery je otevreny?
Asi po 5-10 minutach obletani uz nejak nevim, kde je ten hangar schovany
Zkusim zavolat znovu vez, jestli to nejak neupresni.
"Vase pristani bylo jiz schvaleno" sdeluje spore vez.
Hmm.. Hele tamhle jsou nejake pristavaci plochy... tak to soupnu tam.. vypada to, ze jsou tam asi nejaky i dvere.
Pristanu tam na plochu.
Chci vylezt a dochazi mi, ze nemam vlastne tu helmu, tak vylezt bez helmy asi dopadne rychle smerem, ktery uplne nechci. Pice! :-)
Na druhou stranu tak me napada, ze to svym zpusobem pridalo j akehosi realismu... Ze to clovek pak musi resit.
Ze vyrazil bez helmy, pac si chtel snist tycinku :) Nebo bez naboju do akce, a ze by to mohl zkusit risknout treba nozem, nebo jestli tam nejakou zbran nenajde.
Zatim mi to po tech par letech u te hry spis prijde, ze to tak trochu umele navysuje ten herni cas... Protoze to vsechno strasne dlouho trva.. obzvlast novackovi se v tom vubec zorientovat.. a nic tomu tedy nebudou pomahat (treba ocislovane hangary.. a sdeleni cisla hangaru).
Myslim, ze nic z tohodle za celou dobu nevylepsili ani chlup.
Ze SC mam tedy furt dost smisene az ambivalentni pocity.... realisticke zahyby dek na posteli viz.
[UNREALONE @ Star Citizen]by precejen mohly trochu pockat
Stejne tak imho tyhle survival prvky s jidlem a vodou. Ty sice jsou o kus dal a gameplay pridavaji.. ale co cloveka chytne je kdyz tam bude i aspon tradicni zakladni gameplay jakekoliv hry... nejak promptne hratelny.
A kdyz uz... v jednom vraku jsem videl automat na napoje... i poletujici plechovky v beztiznem stavu... proc jsem si zadnou nemohl tedy vzit, kdyz tedy survival? :) Musi si to koupit v obchode. Samozrejme ne v baru. Tam zadny napoj nekoupite logicky :)