• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MASTER_AStar Citizen
    Diskuze o Roberts Space Industries "STAR CITIZEN" sci-fi vesmírné MMO hře.
    rozbalit záhlaví
    SONIC
    SONIC --- ---
    UNREALONE: je to normalni..wipovalo se..
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    I když teda nevim jestli to nebylo normální mezi updatama
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    tak jsem se lognul a samozřejmě jsem dropnul věci, OK
    koukám ale, že mi zmizel Avenger Titan a jsem zpátky na starter Auroře super :D
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    BAT: jo to jsem slyšel a kolem toho hrozný konspirace že budou měnit cenu...no uvidíme s čím přijdou
    doufám, že to nebude jak s Hobbitem...jó čekali jste jeden film, tak máme 3...a ty další 2 zaplatíte zvlášť :D

    každopádně ty kýble nudy co vypouštěli každou chvíli jako "progress report" byly možná dobrý pro projekt manažera, ale pro člověka co čeká až vyjde hra celkem ubíjející (až na youtubery co na to pokaždý udělali extra video kde pouštěli pár let starý propagační video a u toho papouškovali ten email)
    BAT
    BAT --- ---
    UNREALONE: Mimochodem... na zaklade nedavneho stazeni SQ42 ze shopu, kolujou domenky, ze SQ42 by mozna mohla bejt skoro pomalu snad uz temer blizko - je to samozrejme neoverena konspiracni teorie, ale video kde to nekdo vysvetloval docela davalo smysl (link ale nemam).
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    MONKEYFIGHTER: jako přijde mi to jak návrat o pár let zpátky tvl dyť je to nehratelný
    před časem jsem si aspoň občas zalítal někde a třeba jsem někdy ani neumřel na glitch a třeba se pokochal nějakou planetou, cloud techem nebo čím
    boha jeho tvl kdyby aspoň už dokopali tu squadron42 tam žádný persistent entity a server meshing nepotřebujou
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    UNREALONE: Ted je to trochu random generator bugu podle toho jakej server trefis, O update zpet to bylo jeste veselejsi, to neslo nic nikde nikomu, od ty doby co pridali persistent entity streaming je to v hovnech.

    Minulej tejden sme si dali ve trech asi 4h session kde fungovalo vsechno sem skoro neveril ze hraju star citizen))
    Ale cekal sem teda ze to bude po tom co skoncil free fly lepsi, tak sem docela rad ze sem na to od toho minulyho tejdne nesah)
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    Hra se nahrává 5 min, pak ani nejde vstát z postele a místo toho propadnu podlahou. Jako zázrakem neumřu, ale po pár vteřinách padnu na zem a říká to že jsem incapacitated a že můžu umřít, což nefunguje. Restartuju hru a to samé jen s rozdílem, že jsem přišel o gear co jsem měl na sobě a z postele zase nevstanu a rovnou vypadnu ven z budovy. Výbornej update :⁠-⁠D
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    VACA: Mno treba za ten cutter sem si rikal ze jim tech 15 babek prihodim, ale zkousel sem ho a nevim proc bych to proti treba aurore porizoval, ma velkou fuel capacitu, ok, ale na fight je uplne k nicemu a lita to jak kostka betonu, takze oproti treba pisces kterou pouzivam porad i kdyz mam uz mnohem drazsi lode(ta stoji stejne jako cutter), je tohle furt lod kterou si poridis "nez budes mit na neco lepsiho" za me pass.

    Me spis prijde ze ty novy lode udelaj casto dost OP jako treba ten corsair, ten je opravdu hodne prehnanej, a pak to nerfnou.

    K tem multifukcnim lodim - uprimne pokud budes hrat jakejkoliv gameloop, tak chces stejne sepcializovanou lod, je fajn ze MSR ma 100 Cargo cap, ale pokdu chces haulit tak to stejne budes delat v C2, takze MSR bude proste jenom rychla lod na pasovani lidi/carga/dat a uplne mi ten setup dava smysl

    No a k originu, luxury bude mit stvuj vlastni gameloop, ted jsou to vyhozeny credity.
    VACA
    VACA --- ---
    Jsem to po hodne dlouhy dobe zapnul.
    Jako na jednu stranu musim rict ze tam vidim velkej progress. Oproti tomu co si ja pamatuju, tak to bezi celkem plynule, a stabilne, i kdyz je tam docela traffic protoze expo..

    Samozrejme snad vudycky nefunguje aspon neco. Jednou nejde konzumovat aby clovek doplnil hydrataci, jindy nefunguje iterakce s obrazovkou v shopu, etc. Ale to by snad asi ani nebyl star citizen, kdyby fungovalo vsechno vudycky:D

    Docela mi prislo ze uz tam je i nejakej gameplay.. System uz vypada celkem zajimave oproti tomu co pamatuju..


    Ale co teda nejak nedokazu pochopit, a doufam ze to v budoucnu nejak lip vybalancujou, jsou schopnosti a konkurence schopnost nekerejch lodi..

    Prijde mi ze novy lode jsou hrozne prekombinovany a v urcitejch aspoktech dost OP oproti lodim co uz jsou delsi dobu..

    Tak treba cutter, mala startovni lod, a ma snad 6000 quantum fuel capacity.

    Nebo ten mercury star runner, ten me fakt celkem irituje. Ta lod umi potencionalne skoro vsechno. Ma 100 cargo capacity, ma servery pro budouci data running, ma scanning station, ma 9000 quantum travel fuel, ma snad jen 12 minut reclaim time pri zniceni. Ve hre stoji cca 5mega a je jedna z nejrychlejsich pri svy velikosti.. (nejakejch 1200+ m/s)

    Oproti tomu treba 400i ktera ma bejt jakoze focused na exploraci, ma nejakejch 1200 quantum..

    Nebo 600i explorer kterej stoji nejakejch 10megak. Ma nejakejch 3000 quantum fuel capacitu.

    Jakoze nejak za tim nevidim zadnou logiku. Exploracni luxusni drahy lode ktery jsou vicemene uzce vymezeny na svoje zamereni maj zlomek quantum kapacity oproti usmudlany MSR, ktera navic umi (nebo bude umet az to bude implementovany) skoro vsechno.

    Trochu mi prijde ze furt navysujou aby lidi chteli ty lode koupit na pledge. Ale zaroven tim rozbijej nejakou konkurence schopnost lodi v dany velikosti.

    Jakoby jasny, origin ma bejt draha znacka a luxus. Ale virtualni luxus moc gameplay netvori imho, a kazda lod by mela mit nejakou svoji vlastnost ve ktery vynika. Imho..
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    IAE je on, corsair celkem kraji, vcera jsme s nim davali idris 4 lidi v jednom corsairu:)



    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    NIS: V bunkrech je bugu dost, asi mas stesti:) nekdy jich dam x a ok, jindy mam seanci ze klekne kazdej druhej, nespawnujou se enemaci, nejede vytah, vcera se mi i stalo ze sem vystrilel celej bunkr ale counter se ani nehnul, 10/10.

    Jinak bunkry sou na looteni super no, beru tam sebou 1scu krabici a lootuju co se do ni vejde, udelas dva tri runy a mas tolik gearu ze vdycky co si obliknout kdyz vylezes z nemocnice.

    Poslednich par dni vydelavam speedrunem boarding alert kdykoliv se obevi, doletim tam s minivanem piscess uz s otevrenejma dverma a jakimle sem u lodi tak vyskakuju a boarduju lod, pisces mi mezitim rozstrelej - je potreba zdrhnout dost rychle:) Clovek se tim vyhne celymu dogfightu a ma za 10 min vystrileni 15 piratu 55k v idealnim pripade.

    GORG: uz se mi stalo mockrat. bude to bug a zatim mam pocit ze se to casto deje prave kdyz si o pristani reknes vic nez jednou.. bud letet do prdele a nebo hodne rychle ven z hangaru a stornout lod:)
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    SQ42 FULL 9MIN LEAK - better quality
    https://youtu.be/2aD_TdBnUrI
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    Nějaké kecání a video z S42
    CitizenCon 2952 (2022.10.08 @ 8am Pacific) - starcitizen on Twitch
    https://m.twitch.tv/videos/1618590737?t=03h54m21s
    NIS
    NIS --- ---
    Ja zadne problemy s dokoncovanim misi nemam. Je pravda, ze jich je spousta zabugovanych a je to loterie, jestli se to povede nebo ne.. ale mise co hraju pravidelne a fungujou jsou
    *bunkry (vyborne na loot, staci tam jit s pistoli a odchazim se spoustou brneni a zbrani. lootim dokud me to bavi).
    *delivery mise taky vetsinou fungujou. tady se vyplati zagrindovat a dostat se na contract level 3, pak se nabizi delivery mise za 45k, kde musi jit clovek do bunkru, najit tam tri balicky, pri tom idealne nezdechnout a prostrilet se ven
    *halt illegal transmission - todle je super. trva to doslova 4 minuty udelat a vyplata je za to 20k. Timhle se da nagrindovat na novou lod.
    *bounty missions taky fungujou. to je podle nekterych taky nejlepsi zpusob na vydelavani penez.
    *mining taky funguje, ale na to je treba prospector. me todle moc nebavi. spis me bavi jezdit s ROC a hledat diamanty a tezit hadonite, nebo jak se to jmenuje.

    Ja si jinak vybavu uz vubec nekupuju. Kdyz se probudim ve spitalu, jen si natahnu uniformu nasi organizace a letim na nejake farmy najit zbrane, medpeny a jidlo. a pak jdu vetsinou delat bunkry. obcas tu hru hraju 3 hodiny a neudelam tam vubec zadnou misi, ale proste me bavi tak zevlovat okolo.
    Jinak na vydelavani penez jsou nejlepsi eventy. Vetsinou trvaji tak tyden, ale da se tam nagrindovat spousta milionu.
    GORG
    GORG --- ---
    s tou hlaskou o vloupani se do ciziho hangaru uz mi tto udelalo ted po druhy. asi bug mi prijde..
    GORG
    GORG --- ---
    UNREALONE: jo sipecka je videt, kdyz uz je clovek bliz... z vetsi dalky je mozna hur viditelna.
    nicmene sipecka ukazovala na podlahu hangaru, do ktereho jsem vletel :)

    heh zachody tak to jeste tak :)
    kua abychom nezjistili, ze tam ted pracujoou dva tymy na realisticky simulaci zachodu :D
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    Jídlo a voda je k ničemu a akorát zdržuje. Když už tak bych ještě přidal toilet gameplay :⁠-⁠D
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    GORG: u tvého hangáru by měla být taková malá šipka, ale občas je hůř vidět
    GORG
    GORG --- ---
    mi to hrani zas sjelo v rant ,)

    napadlo me, ze mozna tim food and drink surivivalem chtej protestovat ten server meshing , ale moc mi to nedava smysl.
    to by slo snad testovat prece i jinak nez do toho hrace nutit... prece cilem ted nemuze byt v hraci vyvolat ten herni zazitek imerze. leda jako PR marketingovy tool, aby se prezentovali jen tak, jak oni chteji - realisticke pojeti od prvni minuty vyvoje.

    imho jestli to chteji dokoncit, a snazi se v alfa hracich nejak striktne udrzovat koser feel imerze ... (nevnimat hrace jako alfa testery, co si uvedomuji, ze veci na obrazovce nejsou realita)... rozjizdej to na dost protichudnych cilech co do realisticnosti dokonceni hry

    --
    kazdopadne nakonec jsem nasel otevreny hangar na Grim Hexu... tak jsem tam vletel.... i indikator byl v tom miste... to musi byt ono!...
    po pristani mi vez oznamuje "Blokujete dopravu. Odlette!"... "Nasrat!" vylezam pryc.

    Pak zjistuju, ze si realisticky muzu helmu vyzvednout z Grim Hex z inventory pomoci nejakeho teleportu pomoci tlacitka I.. .. hmm.. jak tohle funguje v ramci imerze? :) (ale nestezuju si.. pac tohle je ted hodne naopak prakticke a myslim, ze zadneho hrace nenasere, ze kvuli tomu nemusi nikam chodit)

    Vlezu do lodi "Tak a letime tam zpet s helmou!"

    Vez ale oznamuje "Do 15 sekund uvolnete prostor, ktery nekomu blokujete.. Prave prileta.... Jestli prostor neopustite , budeme vas muset sestrelit (ci co)"

    Nestihl jsem odletet vcas a pak me to hodilo do postele. U panelu hangaru to pise, ze mam za to pokutu 5000... nebo zrejme pockat 15 minut. :D

    Vysledkem je, ze je mi pristavani nadale zahadou. Mozna je to zamer? :-)
    GORG
    GORG --- ---
    tak dalsi dva kontrakty hotovy nakonec

    me teda uz od samotneho zacatku na SC asi nejvic mrzi dost divne boty ale hlavne ty priority se vnimat gameplayi naprosto okrajove a spis to mit jako takovy sandbox simulator, kde se da letat , a divat se na nadherne scenerie. Chodit skrz ruzne fancy obchody, kde si n emuze nic koupit. Videt kolem sebe spoustu predmetu, ktere ale nemuze vzit do ruky.. napr. plechovku nejakeho napoje.

    Pak mu indikator ale ukaze, ze ma uz po malu zizen. Proc je tam tohle vubec ted? :-) Jak jsem cekal to cely gameplay spis brzdi a imerze do reality, kdy ani po snad 10 minutach se mi typka nepodarilo presvedcit, at tycinku sni. U nejake flasky napoje se to podarilo. Sic ano.. samozrejme si cloevk musi sundat helmu a vedet, ze si musi sundat helmu, protoze si zaroven hrajeme na hyperrealismus.

    No nic.. koukal jsem jak indikator hladu roste... a jel na dalsi delivery pobliz...
    Doletim a zjistuju, ze nemam helmu, a ze se na tom mesici asi da dychat, ale je tam celkem zima.
    Dojdu na misto precejen... Koukam, ze tam uz nekdo asi parkuje.. No snad to probehne v pohode.
    No samozrejme to zas vypada na nejake bludiste sic tentokrat mensi lod..
    Zjistuju, ze ale svetlo je prece v helme..
    Takze nemam cim si posvitit (protoze hyper realismu jsem si sundal helmu na Grim Hexu a zapomnel si ji znovu nandat pro snedeni tycinky, coz se nepodarilo. Klliknuti na EAT (pokud se cloveku podarilo pres ten jejich system pres tlacitko F ttam tu nabidku zamerit) neudelalo nic.)

    Vracim se tedy na Grim Hex pro helmu. Kontaktuju jejich vez, ze jdu pristavat "Jojo pristante".
    Ale kam? Kde je ten hangar? V Elite Dangerous clovek ma jasne cislo. Tady nic takoveho neexistuje.
    V zajmu realismu musite tak nejak odhadnout, ktery hangar je asi pro vas... zrejme podle toho, ktery je otevreny?
    Asi po 5-10 minutach obletani uz nejak nevim, kde je ten hangar schovany
    Zkusim zavolat znovu vez, jestli to nejak neupresni.

    "Vase pristani bylo jiz schvaleno" sdeluje spore vez.

    Hmm.. Hele tamhle jsou nejake pristavaci plochy... tak to soupnu tam.. vypada to, ze jsou tam asi nejaky i dvere.
    Pristanu tam na plochu.
    Chci vylezt a dochazi mi, ze nemam vlastne tu helmu, tak vylezt bez helmy asi dopadne rychle smerem, ktery uplne nechci. Pice! :-)

    Na druhou stranu tak me napada, ze to svym zpusobem pridalo j akehosi realismu... Ze to clovek pak musi resit.
    Ze vyrazil bez helmy, pac si chtel snist tycinku :) Nebo bez naboju do akce, a ze by to mohl zkusit risknout treba nozem, nebo jestli tam nejakou zbran nenajde.

    Zatim mi to po tech par letech u te hry spis prijde, ze to tak trochu umele navysuje ten herni cas... Protoze to vsechno strasne dlouho trva.. obzvlast novackovi se v tom vubec zorientovat.. a nic tomu tedy nebudou pomahat (treba ocislovane hangary.. a sdeleni cisla hangaru).
    Myslim, ze nic z tohodle za celou dobu nevylepsili ani chlup.

    Ze SC mam tedy furt dost smisene az ambivalentni pocity.... realisticke zahyby dek na posteli viz. [UNREALONE @ Star Citizen]
    by precejen mohly trochu pockat

    Stejne tak imho tyhle survival prvky s jidlem a vodou. Ty sice jsou o kus dal a gameplay pridavaji.. ale co cloveka chytne je kdyz tam bude i aspon tradicni zakladni gameplay jakekoliv hry... nejak promptne hratelny.

    A kdyz uz... v jednom vraku jsem videl automat na napoje... i poletujici plechovky v beztiznem stavu... proc jsem si zadnou nemohl tedy vzit, kdyz tedy survival? :) Musi si to koupit v obchode. Samozrejme ne v baru. Tam zadny napoj nekoupite logicky :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam