DIOM: ano, nefungují zámky. Prostě zavedení určitý etiky pro hráče, vzájemný důvěry, že si při nejhorším vezmou jen to nejnutnějšía pak to tam při nejbližší příležitosti vrátěj nebo kompenzujou. Tím bych vyrovnal to, že bych nezapnul dropování věcí po smrti. Zase to nemusíme dělat úplně jednoduchý, ale spíš vyrovnaný.
Jinak user frendly – no jak se to vezme, to základní nastavení je určený spíš pro klan, pro méně hráčů je to pak dark souls a vzhledem k pomalosti vývoje postavy a výroby ocely, třeba, je to pak časově náročné dark souls a to by po prvním měsíci hodně hráčů odradilo a hry by pak byla prázdná. To raději stavěče, aby když tam přijdeš po měsíci, tak mapa byla pozměněná různejma nápadama lidí, co si tam už vybudovali infrastrukturu. Koneckonců to pasuje i do lore, má to bejt země exiles.