NAGASAWA: jo, četl jsem, že prý tady je pár ulic a tam jich je tisíc... nojo, jenže těch tisíc se v tý scéně najednou nevykresluje, žejo, ani nepočítá na pozadí, to se v CP 2077 neděje. Taky jsi tam jen v jedný takový lokaci.
(to dělá WD Legion, kde na pozadí ti běžej "simíci", máš 50 operátorů v grupě, 50 operátorů propuštěnejch a ti všichni ti choděj a žijou v Londýně, každej má nějaký sestry, kamarády, rodiče a ti taky choděj, taky maj cykly, potkáváš je, vidíš je, můžeš na ně i mávnout. Někteří můžou i umřít, někde se může objevit novej kolega z práce).
Velmi pokročilou A.I. jsi měl i ve Watch Dogs 2, to byl open world, kde se postavy hádali, volali na sebe policii, někdy hádka vzrostla tak, že jedna postava vzala pálku a rozbila s ní auto toho druhýho, měl jsi tam hromady zajímavejch situací a spouštěli se třeba i jen tím, že jedna postava druhé šlápla na nohu :)
Co všechno počítá takovej Fallout 4 ani připomínat nebudu.
V té době žádné Pročko ani Xko ještě nebylo.
prostě je to tak, jak jsme se vlastně i ve většině shodli, včetně i Meldy, ta hra je prostě nedodělaná a potřebuje tak rok (což je přiznáno nepřímo v tom, že verze pro nové konzole bude vlastně až za rok, sice psali listopad, ale už je teď velký zpoždění, takže spíš rok). Společně s tím určitě vyjdou i optimalizace na PC a i tam lidi najednou uviděj, jak to umí běžet skutečně hodně slušně i na obyčejným PC.
A jo, potom podle mne i jiných bude CP 2077 opravdu geniální počin, ale holt si musíme počkat, tak to je. Řízení projektu selhalo, ale ti lidi co na tom dělají jsou podle mne hodně talentovaní a určitě by byla škoda toho nechat.