FIONOR: Nepotěšilo.
Na té hře mě sere její technický stav. Chci se za svoje peníze jako platící zákazník bavit a ne mít pocit, že když skončím s testováním, za které platím, testuju a ještě za to platím.
Nenadávám na příběh - nechal jsem v tom taky 60 hodin, ale na to, že je to další hra, kterou jsem nemohl dohrát, protože gamebreaking bug. A nebylo těch bugů tam málo, to fakt ne - na to, že jsem to hrál na jednoúčelovém herním stroji, který v přesně stejné konfiguraci měli na testování, to bylo technicky tristní.
Proto jsem to taky odložil a nebudu to hrát do té doby, než vyjde nextgen patch. Jenom mě mrzí, že jsem zaplatil plnou cenu a naučilo mě to, že nebudu už nic z "AAA" produkce kupovat v preorderu nebo první den, ale až po měsíci, až bude jasné, jak to celé vypadá. Za poslední dva roky jsem nehrál jediný "AAA" titul, který by neměl gamebreaking bug a šel dohrát po vydání. Jediný.
A sere mě to opravdu hodně, vím, že ty hry jsou extrémně složitý kód, ale když pak člověk potkává skriptovací chyby v dialogu, je to na kopanec do koulí s rozběhem - tomu, kdo to pustil ven, ať je to QA, DEV nebo PL.