• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRAGEDAnthem & Outriders - 3rd person GaaS klub



    Anthem Game - Official EA Site - Electronic Arts
    ANTHEM | OUTRIDERS

    @Outriders | Server status

    #AnthemGame | #BioWare | r/AnthemTheGame | Anthem world map | Anthem archive
    Inscriptions HOWTO

    Zde NENÍ NEXTGEN klubik, tak si prosím osobni injektiva a výpady šetřete do něj. Díky.
    rozbalit záhlaví
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    KID_MCHUTT: no jistě, na w10 to má automaticky overlay Xbox Live. Alt+windows(nebo ctrl, teď si nevzpomenu sedím u mac) + printscreen = udělá automaticky screen, případně vyvolat nabídku wokna + D.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    blbej dotaz - přišli jste někdo na to, jak na PC dělat screenshoty bez nutnost zapnutého overlaye z ovladačů?
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    VIRIK: tu diskotéku jsem tam x-krát, spadlo to jednou a znova mě to do ní připojilo bez problémů, takže za mě toprí
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    mně to spadlo jen jednou před sobotním day2 patchem, pak už to drželo, ať se na monitoru dělo cokoliv, a že to tam byla pak diskotéka.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    TRAGED: člověče ne, už před ním - hrál jsem od cca 7:30, odpoledne se pak připojil kamarád, takže jsem musel restartnout kvůli rozdílným verzím a pak to teda jednou spadlo při nějakém tužším boji, kde všecko blikalo a vybuchovalo a všelijací efektové
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    KID_MCHUTT: Ja bych to upresnil: Po sobotnim day2 update :-)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    jinak mě potěšilo, že až na vypadávání zvuku (2x) a jeden disconnect to celý víkend drželo jak židovská víra.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    PIETA: Titani nejsou Worldeventy, to jsou roaming beasts full of loot.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    PIETA: oni dost courají, svině :)
    PIETA
    PIETA --- ---
    TRAGED: To se mi zdá, že nějaká místa, kde eventy byly v demu, ještě přeskakuje - třeba ancient titans spawnovali v Great Falls Canyon až za tím obrstromem, ne na tom místě vlevo od něj, kde je značka.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Mozna mista World Eventu. tl;dr; vsude :-)

    RADOWAN
    RADOWAN --- ---
    VIRIK: jo, doufam, ze ten loot zacne byt trochu "dulezitejsi". Puvodne jsem chtel jit do Rangera, ale nakonec vyhrala rychlost - troj jump a troj dodge.
    Uz se tesim domu :)
    PIETA
    PIETA --- ---
    Výborný je, jak autoři otevřeně a pohotově komunikujou, a je vidět, že dost rychle reagujou na požadavky hráčů. Jenom třeba těch změn, které stihli od posledního dema do day 1 patche, a návrhů změn, které se objevily mezi startem pro předplatitele a pro veřejnost...

    VIRIK: Já jsem veterán hraní druhého+ roku online her (: Takhle jsem pozdě nastoupil do Borderlands 2, Path of Exile, Warframe, Division, Destiny 2 (včera koupeno Forsaken, když už mám spoluhráče na průchod celou kampaní...); zatím jsem toho nikdy nelitoval a Anthem bylo první, co mě lákalo koupit rovnou, ale přece jen jim dám tu chvilku na odladění.
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    po vikendu (lvl23) rikam ano! skvelej experiment posouvajici hranici videoher zase o pidikousek dal... framework ma bioware dobrej! preji jim at ho udrzuji plny prekvapeni!

    ps4 verze, storm javelin, fireball prava ruka bez cooldownu, cili ice partak bodne! do zad! ;) freneticke akci zdar nazdar!
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    RADOWAN: ty zbraně jsou víc užitečké u rangera nebo toho tanka, kde je skutečně oceníš. Já bral prvního damage dealera Rangera a pak Interceptora a oba josu neskutečně výborně vyvážení a přitom úplně jiní.
    zajímavý věci začnou padat až daleko, přesto ta 10 a pak pevnosti už začínají být skutečně zajímavý a loot bohatý. A hráči jsou dobří, zvedáme se, podporujeme, ve free létání i v pevnostech.

    A máš zcela pravdu, naštěstí to není jako tolik Warframe (byť skill se počítá), ale ani Destiny; patří to do stejnýho druhu her, ale má to vlastní zobák.

    A je to návykové :)
    RADOWAN
    RADOWAN --- ---
    Tak jo, tak jo, dal jsem tomu sanci o vikendu a skvele se bavim. Neni treba rozebirat chybu za chybou - netreba si lhat, jsou jich tam desitky, ale nejdulezitejsi je, ze to je funkcni a spravne zabavne-navykova hra.
    Rano jsem si akorat pred praci dodelal level 10 a vecer se pujdu podivat do prvni krypty. Bal jsem se, ze to bude moc jako warframe a nakonec jsem si jako prvni javelin vzal interceptora, takze jsem si z toho ten warframe udelal. Nakonec mi s timhle javelinem nevadi, ze zbrane jsou dost nudny - strilim az v uplny nouzy. Odemknul jsme si Storma, ale jeste jsme si ho nezkusil, tak ho mozna vecer osadim, posteluju a prubnu ve strongholdu.

    Pro milovnika destiny to je jeko vratit se do mesta kde jsem vyrustal - mechaniky a skill z Destiny se tu vazne hodi. Grind mi nevadi, ale doufam, ze si pohraji s lootem - zatim je to docela vlazny, ale vim, ze jsem na zacatku, treba zacnou padat nejaky unikatni veci.

    Potencial v tom citim velky a jsem rad, ze jsem tomu nakonec dal sanci.
    Pridal jsem se na nastenku - Radorado123 (PS4)
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    PIETA: to je na tobě, ale samozřejmě - když jsem si zpětně kupoval Destiny jedničku už jako GOTY, byl jsem unešenej co všechno tam je. Naopak u Division nebo Warframe jsem od začátků a to teda bylo něco, ti řeknu. Než se všechno zapracovalo, udělaly se radikální změny nebo vyšla dost zásadní DLC a vybalancovaly zbraně, tam byly momenty kdy sis říkal i "pane Bože, za co".
    Dneska jsou to perfektní hry. Destiny 2 před vydáním FOrsaken byla u mne tak 70%, po vydání je to 95%.

    U Anthem máš ale od začátku hodně zajímavý možnosti u vylepšování javelinů, to je promyšlené hodně a je vidět, že BW tohle prostě vymyslet umí.
    Plochost příběhu, to píšou lidi co jeli od ikonce k ikonce a ignorujou ty hromady lore okolo. BW postavilo základ, první díl, kde nemůžeš zase dělat příběhový přemety – není to vyprávěcí koridor jako God of War. Naopka, BW se s tím porvalo dobře, protože zákald je to skvělej, základní příběh nikoho neurazí a když neignoruješ tuny textu okolo a začneš šmejdit, zjistíš že je to neskuteně bohatý svět. Jako i takový scénáristi Star Wars by se sem měli přijít podívat jak se tvoří světy a ne jak se boří světy (jak poslední roky zmateně předvádí).
    Charaktery jsou ve hře dobrý, jen si s nima musíš chodit popovídat a volby tam nejsou abys měnil příběh, jsou pro tebe aby sis definoval vztah ke každému a definoval si svůj postoj.
    Osobně bych řekl, že je ta hra pro hodně lidí příliš inteligentní.

    Hra má taky výtečný design světa. Což je dost podstatné, stejně jako balanc obtížnosti a bojů. Nesouhlasím s názory, že jde o komerční kalkul, ne potom co jsem ve hře viděl. Je to eperiment zkušených vývojářů, co se snaží udělat něco velkého. BW to koneckonců dělalo často, přinášelo nové projekty, posouvalo hranice žánru.

    Co mi vadí je, že se recenzenti změnili už definitivně na soudce, nereflektují že jde o základ hry do který bude ještě celej rok něco vycházet a opisují od sebe. Jsou jako blondýnky co šli na svůj youtube recenzovat prodejnu kabátků a omylem vlezly do prodejny svetrů a teď lkají, že jsou to divné pletené kabátky.

    //jsem člověk co od toho nic nečekal a nevěřil jsem v tenhle projekt a byl jsem hrozný skeptik. O to víc jsem překvapen jak mne to vtáhlo. Grind mi nevadí, Divizi hraju dodnes, farmím tam bossy, hraju i Monster hunter nebo Fortnite a těším se na zahrání si nového God eater
    PIETA
    PIETA --- ---
    Doufám, že vás to bude ještě nějakou chvíli bavit - já mám zatím dojem, že to chce ještě chvíli počkat, než to dají technicky (a jinak) trochu víc dohromady, tak aby pak bylo s kým hrát. (:
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    na grafice VEGA na 2K nečekaně stabilní framerate, nastavení na nejlepší.

    A takový pomrknutí :))) /zmenšeno v affinity photo



    WRATA
    WRATA --- ---
    467. Ty prvni GM mise to fakt chce pouzivat consumables nez napadaji nejaky masterworky ale kazdej masterwork hrozne zvysuje survival. Tyrant mine boss padnul za 30 vterin
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam