• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRAGEDAnthem & Outriders - 3rd person GaaS klub
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    WRATA: Kdyby sis vsechno vyrobil, nepotrebovakl by jsi loot ;-) Ale 50k je teda enormni cislo. Cekal bych tak max 9k.
    WRATA
    WRATA --- ---
    Tak ja konecne hitnul 3k repky za kazdou frakci abych se podival co je potreba pro MW komponent blueprinty. 50k za kazdou frakci sem teda necekal
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Anthem Archive - The World's First Item Database for Anthem
    http://anthemarchive.com/
    GREGOR_PRIDE
    GREGOR_PRIDE --- ---
    TRAGED: myslis ze kdyby udelali mapu oblivionu vs velky mapy v bf...
    rekneme mozna i creation by pak mohl byt srovnatelny s novyma frostbitama...
    mi porad prijde bf engine na "mensi"
    GREGOR_PRIDE
    GREGOR_PRIDE --- ---
    TRAGED: precti si prvni vetu u VIRIK

    a prosim te vysvetli mi rozdil :)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    VIRIK: To chapes spatne, Frostbite neni spatnej engine, jen je od zacatku psanej pro MP FPS na relativne omezenych mapach bez rozsahlych interieru. V tom si je velmi podobnej s Gamebriem od Bethesdy. Kazdej presun je pres loading.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    LOL. tak právě jsem se nalogoval jako pomoc do random mise a zůstal jsem stát před zátarasem, protože oblast boje je uzavřená :D kde už jsem sakra tohle viděl...? :)
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    jinak problém BW nikdy nebyl engine, ale to že každýho půl roku se mění hlavní scénárista nebo šéf projektu. BW nezvládá management svých projektů, externí rumunský studio ani engine fakt nemůže za to, kolik vedoucích se změnilo na andromedě nebo anthem
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    já se s váma nebudu hádat, lidi prostě špatný vzpomínky vytěsňují. Nicméně frostbite je poměrně výborný engine a nevím proč z toho děláte demenci na úrovních starýho unity.
    Je to na úrovni výmluvy BioWare, když řekli že za ty animace obličejů můžou rumuni. (a konflikt v technogii byl akorát v tom, že frostbite neumí moc dobře generovaní světů jak si to na začátku andromedy vysnili, nikoliv, že by to byl špatný engine.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    VIRIK: 1. ME jsem hral na X360 hned po vydani, je to klenot a nenarazil jsem v nem na jediny bug. Mel Seemles loadingy, exploraci na planetach. A pak je koupila EA, rozhodla o portaci na PC . No a BW je je firma co nasloucha komunite, coz je ovsem dvousecna zbran, je to videt i na Anthemu, kdy se resi veci ktere jsou designove v poradku, ale kriklouni jsou nejivc videt a nejscasteji to byvaji prave PMR, kterym na ME nejvic vadili vytahy (takze seemles loadingy) a explorace planet v MAKO. A BW, firma komunite otevrena, obe od ME2 dal zahodila.

    tl;dr; EA ma Frostbite a vyzaduje ho od vsech vyvojaru a je to pro ne peklo,. U BW to bylo videt uz na ME:Andromede, ktera mela problemy hlavne na urovni engine. Rant na ni byl vlastne jen kuli mimice, na kterou YouTuberi nabalili hromadu genericke kritiky, ktera se da pouizt na kazdou jednu hru.
    KORAL
    KORAL --- ---
    VIRIK: Nejsem nějak zastáncem BioWare, ale Frosbite na BF V fakt není ok. A to je pro tuto hru přímo dělaný.
    Hrál jsem BF V jedním z bugů co jsem třeba našel byla mrtvola ve vzduchu, vzánšjcí se trosky, mebo třeba rozmazané nohy/grafika když si ležel. A bylo toho mnohem víc.

    Takže s tímto enginem zápasí samo Dice, co ho vytvořilo :D A četl jsem jeden článek,kde o tomto enginu hovořila i spoluartorka nevydaných nových SW od EA a říkala, že vůbec nebyl navržený pro pojhled z 3 osoby, neměl žádné pořádné nástroje. Vše museli tvořit za pochodu a pak je ti kravatáři z EA zrušili, protože to trvalo moc dlouho.
    Ale řekla, že aspon položili základy na nichž mohl stavět BiooWare a další studio od EA, kterým je tento engine vnucován.

    Každá mínce má dvě strany a jako je urřitý díl vyny na straně BoWare, tak i na EA, která je nutíá používat Frosbite(já vím proč to dělá a vy možná také).

    Jestliže BioWare hry vyvyjeli 6 let(včetně toho, že cca první rok strávili jen na papíře návrhem), tak je otázkou kolik let z toho věnovali vůbec jen tvorbě nástrojů a úpravě enginu, který je určen pro firstPerson střílečku na pohled z třetí osoby.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    ne hned po vydání. Jako mně to taky dobře jelo i na šunce, ale když to vyšlo u nějakýho časopisu což bylo rok dva po vydání na PC. A i v tý době to mělo vyšší hardwerový nároky, který neodpovídali tomu jak to vypadalo.
    WRATA
    WRATA --- ---
    VIRIK: Tak s tim unrealem musim nesouhlasit. ME 2 i 3 mi jeli naprosto bez problemu a co si pamatuju tak to lidem kolem me obstojne jelo i na dost shit strojich
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    TRAGED: hele, už poněkolikáté, frosbite nebyl navrženej na tunel, ale je to poměrně vynikající engine, kterej byl na začátku navrženej pro MP hodně lidí s destrukcí a hromadou efektů. Vozidla i letadla.
    I před mnoha lety, na starých PC, to umělo obří mapy s destrukcí a hromadou lidí co vyvádělo hromadu věcí zaráz.
    Jedinej, kdo standardně mají problémy se všema enginama a vydávaj technicky špatný hry jsou BioWare a za dvacet let to děšlaj furt stejně ať používaj cokoliv. I ME kterej vyšel na Unreal Engine měl problémy, který konkurence co na něm taky dělala hry nikdy neměla. Pro tohle studio je to celou dobu signifikantní, ať už požívala cokoliv a vydávala cokoliv.
    Frosdtbite je naprosto v pořádku, a třeba jeho poslední verze v Battlefieldu ukazuje jak to všechno v klidu zvládá.

    BioWare prostě neumí optimalizaci a nikdo netuší, proč za víc jak dvacet let si někoho na tohle nenajali.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ha! první lootnutý masterwork :)

    TRAGED
    TRAGED --- ---
    KID_MCHUTT: Me ny hrozně zajímalo, jak to v BW vypadalo/a a jak moc proklinaji volbu Frostbiteu, který je původně určen pro v podstatě Tunelové FPS na relativně omezených mapách. Strašně s nima soucitim.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    KORAL: Hlavně je tam i vidět jak se "plní" a jsou více stupňové. Nemluvě o tom, jak významnou jsou součástí získávání XP. Za splnění mise je cca 800XP, zbytek je právě za lebčičky a vlaječky.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    hm, tak to Wrata přivolal... Contract: Thread Assessment - dvě verze a obě jsou buglé... v jedné se nespawne pilon, ve druhé se neobjeví špion... super
    KORAL
    KORAL --- ---
    Lebcicky a vlajecky u sebe můlžete v průběhu mise sledovat pod "I". Stačí si přečíst za co která je a pak už víš, za co vše ji tvoji spoluhráči dostali.
    Opět je to jen lenost se do toho víc ze začátku ponořit a nechtít vše na zlatém podnose :-)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    KID_MCHUTT: To je pravda, být to zeď plná textu, tak se mi to nestane!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam