VIRIK: Nejsem nějak zastáncem BioWare, ale Frosbite na BF V fakt není ok. A to je pro tuto hru přímo dělaný.
Hrál jsem BF V jedním z bugů co jsem třeba našel byla mrtvola ve vzduchu, vzánšjcí se trosky, mebo třeba rozmazané nohy/grafika když si ležel. A bylo toho mnohem víc.
Takže s tímto enginem zápasí samo Dice, co ho vytvořilo :D A četl jsem jeden článek,kde o tomto enginu hovořila i spoluartorka nevydaných nových SW od EA a říkala, že vůbec nebyl navržený pro pojhled z 3 osoby, neměl žádné pořádné nástroje. Vše museli tvořit za pochodu a pak je ti kravatáři z EA zrušili, protože to trvalo moc dlouho.
Ale řekla, že aspon položili základy na nichž mohl stavět BiooWare a další studio od EA, kterým je tento engine vnucován.
Každá mínce má dvě strany a jako je urřitý díl vyny na straně BoWare, tak i na EA, která je nutíá používat Frosbite(já vím proč to dělá a vy možná také).
Jestliže BioWare hry vyvyjeli 6 let(včetně toho, že cca první rok strávili jen na papíře návrhem), tak je otázkou kolik let z toho věnovali vůbec jen tvorbě nástrojů a úpravě enginu, který je určen pro firstPerson střílečku na pohled z třetí osoby.