VIRIK: 1. ME jsem hral na X360 hned po vydani, je to klenot a nenarazil jsem v nem na jediny bug. Mel Seemles loadingy, exploraci na planetach. A pak je koupila EA, rozhodla o portaci na PC . No a BW je je firma co nasloucha komunite, coz je ovsem dvousecna zbran, je to videt i na Anthemu, kdy se resi veci ktere jsou designove v poradku, ale kriklouni jsou nejivc videt a nejscasteji to byvaji prave PMR, kterym na ME nejvic vadili vytahy (takze seemles loadingy) a explorace planet v MAKO. A BW, firma komunite otevrena, obe od ME2 dal zahodila.
tl;dr; EA ma Frostbite a vyzaduje ho od vsech vyvojaru a je to pro ne peklo,. U BW to bylo videt uz na ME:Andromede, ktera mela problemy hlavne na urovni engine. Rant na ni byl vlastne jen kuli mimice, na kterou YouTuberi nabalili hromadu genericke kritiky, ktera se da pouizt na kazdou jednu hru.