KORAL: ale to já chápu a hodně lidí taky.
Nicméně nemají pravdu ti, co tvrdí že se tyhle věci neděly a že se dějí až teď, já jsem kolik let strávil v MMO, který byly často testovací verze, první verze ESO, Warframe nebo Black Desertu – to všechno se furt dodělává. Neočekávám nikdy u on-lineovky, že by vyšla celá a ve finální podobě (u WOWka dokonce běžej nějaký verze, ne? Jsou lidi c nový updaty ani nepřijali), podle mne to ani nejde. V současnosti horko těžko se rozjíždí i RDR2 – online a to ti v Rockstaru na to maj lidi, testery i peníze, strašně moc peněz.
Mne zajímá akorát – baví mne ta hra? Hrají to lidi co umí to hrát společně? Autoři opravují chyby a chystají nový obsah?
U Anthem je mi popravdě lhostejné, že se vedle mne ve strongholdu objeví Colossus na 30. Zajímá mne, zda mne zvedne když padnu :) a že mi mise nepadne před konce do woken. A že BioWare na tom dělaj a chtěj si to dělat jako své osobní Warframe.
U F76 mne nezajímá jestli jsou lidi co to hackovali za pomocí nějakýho cheatovacího programu chudáci nebo ne, nebo jestli u toho dělají šílené reklamní předměty, ale třeba včera jsem potkal francouze, souseda co si postavil domek kousek ode mne, vyměnil si plánky a domluvili se na společný výrobě alkoholu, sejmuli společně drony a rozdělili se o lup.
U Divize mne zajímá, zda najdu spoluhráče a půjdeme vyklepat darebáky. A že si můžu skompletovat vybavení a pak si i sólit dark zone, kde jsem dostal i několik darebáků co zabíjeli ostatní hráče.
Nikoliv názory herních novinářů, že se jim tenhle styl nelíbí, nebo názory internetových kokotů, co kritizují že v tom RPG jsou mobové houby na náboje a že si připadaj jak ve WoWku (a i kdyby tak co, WoWko přece není špatná hra, spíš naopak).