TERZ: já poukazuju hlavně na to, jak se to dá napsat – survival kde jde o přežití je najednou prezentován jako báječný nápad, MP ve stylu Warframe je hrůza a děs, to jsou interpretace informací, který sesbíral. Tenhle survival sedí do projektu jako je Vigor od Bohemky pro Xbox, ale vůbec ne pro Anthem.
taky jsem si nevšiml, že by videa obsahovala nějaký náznaky úžasného původního příběhu, který byl nakonec vyhozen a nahrazen jednoduchým a že by to nedávalo smysl – smysl to nedává prostě těm, co zahlásí – jo, jsou v tom mraky textu, ale ty já nečtu.
Bejvalej šéf projektu co odešel a všechno se změnilo nekoresponduje se skutečností, že současný šéf je chlap co se do BioWare vrátil a s Anthemem tam začínal v preprodukci a ten pán od masseffectu to vedl v mezidobí. Například.
Jinak já tohodle novináře vůbec nemusím, pro něj je vždycky ve výsledku svět strašně jednoduchej. Připomíná mi český levičáky a jejich články, taky obsahujou fakta – o to se nikdo nepře – ale jsou daný do jinejch souvislostí a interpretujou se jinak.
Třeba to se změnou názvu, to bývá naprosto nromální, ale tady je to daný do souvislosti že je to důkaz nějaké hrůzy.
Spousta věcí je typickej korporátní bordel, ve kterým ale pracujeme všichni (a kterej si umí řešit leda společnosti jako je Ubisoft, který jsou ale vyjímka).
Stížnosti na engine si protiřečí, byť to o chybějící dokumentaci bude jistě pravda, že jim ji nedodávají. Třeba u projektu star wars, kterej už nebude bylo uvedeno, že frostbite 3 neumí kameru pohledu ze třetí osoby a že to nakoenc nějak udělali a předali kolegům. Časově to ale neodpovídá s tím, že tenhle pohled kamery měla už Inkvizice, která je starší než tenhle projekt (zjevně šlo o popis jiného problému, ale tady je to uvedený jako špatnej příklad, kterej spíš potvrzuje to že tam mají chaos v komunikaci).
Navíc výsledek tomu neodpovídá, protože ten otevřenej svět je udělanej precizně a velice dobře. A pokud na to měli tak krátkou dobu, musí být geniální. Já tám trávím už desítky hodin času a nestačím se divit co tam všechno je, jak je to plynulé a jak to vypadá (a navíc tam NVIDIA vrazila svůj raytracing). Což je další věc, vývoji asistovala NVIDIA a tady o tom ani slovo (jasně, jde i o patenty a bude to podléhat mlčenlivosti, ale stejně...).
Článěk spíš pro mne potvrzuje to, že BioWare má od začátku svý existence ve firmě anarchistickej chaos, což s eprojevovalo u jejich her už od Baldurů. Ale dycky to dobře dopadlo, u inkvizice se mi počkání vyplatilo tak, že jsem dostal RPG? co mi srazilo baldury z prvního místa a trůní tam teď inkvizice.
Hodně informací taky pochází od lidí propuštěných nebo odejitých a to se nedá brát tak úplně ... jako neznáme jejich motivaci kritiky. Mohlo jim neodpovídat pracovní tempo, jsou naštvaní protože fakt ohodně oddřeli a neuznali jim to, můžou to být i lemplové kterejch se zbavili. V tomto nevíme nic a tomu novináři moc nevěřím – jeho názor, ona to není ani reportáž, je to furt jen odborný komentář.