• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRAGEDAnthem & Outriders - 3rd person GaaS klub
    KORAL
    KORAL --- ---
    Outriders

    Multiplayer Stability and Connection:
    Co-op and multiplayer sessions are a separate matter from solo play connectivity.
    Launching a multiplayer session, requires multiple different partners and services. For example, matchmaking and queuing are hosted by one service partner, while the peer-to-peer relay is handled by another. Other components are hosted by other partners. This is a normal setup for multiplayer games but is important to mention because when we attempt to track multiplayer or co-op issues, knowing exactly what issue appears at what point is vital.

    The upcoming patches should help alleviate crashes in multiplayer as well as improve stability and speed. Because of the complexity of the multiple systems involved, we will continue to improve and iterate upon these systems in order to deliver you a better multiplayer experience. In most cases, this can and has already been done via the backend without patching the game, but it is something we are keeping a close eye on.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    Dali jsme tomu s Koralem cca 30 hodin (od té doby přidali nějaké bossy a další kousky). Já řval frustrací a vzteky v některých chvílích (ani ne tak kvůli chybám jako kvůli obtížnosti některých míst), takže taková klasika
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    GANDHI: dej si to, připrav se na umírání :) bylo to pěkné, rozumně krátký příběh (na střílečku), poměrně dobře udělané potvory, nepříjemně tuhý bossové, ve dvou to bylo super, solo spíš meh
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    btw. zjistil jsem, ze se mi furt vali v knihovne Remnant:From the Ashes. Urcite se tu najde nejakej harcovnik co hral oboji a dokazal by par slovy napsat nejaky srovnani:)
    KORAL
    KORAL --- ---
    Kdyby nebylo těch lagů, tak sem si tu hru náramně užil. I když je příběh lehce děravej, tak má spád a vtánul mě do sebe. Ale to lagování ve 3 lidech mě málem donutilo s tou hrou přestat, protože se to prostě nedalo.

    Když jsem hrál s Kidem duo, tak to občas zalagovalo, ale docela málo. Pak se k nám přidal kamarád ze Slovenska a tomu to lagovalo permanentně a mě začalo také. Takže to, že to nejede na jejich serverech je očividné ...
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    TRAGED: chová se to tak.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    TRAGED: ale v zasade to odpovida tomu, co pisou llidi v commentech na Steamu
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    KID_MCHUTT: To mi chcers rict, ze MP je v tom udelanej tak, ze se jednoho stane server, jen routovanej pres jejich servery? To se mi nejak nezda.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    WRATA: netuším, jak je to solo, kromě toho, že s pyro jsem měl problémy tam, kde jsem je předtím s techno neměl, ale dva a tři lidi jsou obtížností dost podobní, ten hlavní rozdíl je v tom, že ve třech to dvěma brutálně laguje a ve dvou to laguje jenom jednomu a ne moc.
    WRATA
    WRATA --- ---
    KID_MCHUTT: Angry Joe si stezoval ze ve trech lidech je to silene nevybalancovane oproti tomu kdyz jdes solo nebo duo
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    tak jo, cca po 40 hodinách dohráno story.
    - žádný nečekaný zvrat
    - v posledních možná dvaceti videích totálně rozsynchronizovaný zvuk
    - lagů jak nasráno, poslední boss díky tomu nešel zabít na 30/15, protože když člověka oneshotne neviditelný bordel a boss s každým dalším pokusem sype o jednu střílející chujovinu víc, nedá se to. Ani s full healing buildem, tankem a DD, které vydrží jak ženská.

    je tam vidět, že to vydávali kurva narychlo, celkem dlouho před tím, než měli - ta poslední cca třetina vypadá nedodělaně a komplet neotestovaně. A to, že to při loadu najednou udělá brutálně hlasitý zvuk, který skoro urve hlavu, jen tak, protože může, je třešnička na dortu.
    Jo a závěrečné titulky, stejně jako úvodní animace, nemají regulovaný zvuk, takže jedou na max. Asi aby na to lidi nekoukali. Viděli by, že tým víc šukal, než vyvíjel a testoval...
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    GANDHI: mně fascinuje, že to tam nechávají vyhnít a nemažou to po sobě...
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    KID_MCHUTT: ono se to nastrada, kdyz ma jeden ten report kolem 300MB:p
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    GANDHI: 37Gb :-O
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    KID_MCHUTT: C:\Users\****\AppData\Local\Madness\Saved\Crashes
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    GANDHI: dík :) já tam totiž asi budu mít podobné obludy taky...
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    KID_MCHUTT: na nejaky obskurni misto, ale ted to z hlavy nedam, az mi to zas crashne tak to postnu
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    GANDHI: kam je to sype?
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    GANDHI: jo přes prime time to dneska drželo, ale lagovalo to jak prase... Jinak my už jedeme lvl 30/14 :)
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    lol, tak jsem to asi zakrikl - dneska uz to vecer startuju tak napodesaty, a kdyz uz se konecne dostanu za ten podelanej filmecek, tak to klekne na anticheatu:p a funfact nadavkem - crash logy zabiraly na disku peknejch 8GB:p
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam