• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CLOWNZEPPAPŘIZNEJME SE...
    TERRYNKA
    TERRYNKA --- ---
    ELIZHANNAH: ne vzdy. Je jich tam takhle nadanych vice
    FUNTL
    FUNTL --- ---
    ..že jsem si spletla ID TERRYNKA s jiným ID, které pracuje jako soudní zapisovatelka, a chvíli jsem přemýšlela o tom, na kterém soudě Marek Ztracený pracuje (a samozřejmě litovala všechny zaměstnance a nebohé účastníky řízení, kdo tam na něj narazí).
    ELIZHANNAH
    ELIZHANNAH --- ---
    TERRYNKA: aha! Já myslela, že autorem textů je zpěvák kapely
    TERRYNKA
    TERRYNKA --- ---
    MAR_TINA: jeden z mych kolegu je jednim z textaru kapely Krystof. Myslim, ze verejne prilis znam neni, alespon mimo jeho region a dobre, ze tak. Pracovat s nim je stejne narocne, jako porozumet Krystofovym textum, rozevlata duse velkeho umelce se nezapre.
    BEEBLEBROX
    BEEBLEBROX --- ---
    TERRYNKA: Já bych to neviděl na vězení, ale spíš na státní vyznamenání…
    MAR_TINA
    MAR_TINA --- ---
    TERRYNKA: přiznám se, že (šťastně) nevím, na koho Terrynka odkazuje
    TERRYNKA
    TERRYNKA --- ---
    TRISSIE: zlati jste. Zrovna dnes jsme na nej s kolegou meli extra pifku. Nebudu zverejnovat prepis konverzace, ale kdybych z ni mela vymazat vsechna sprosta slova, zbyly byv podstate jen spojky, predlozky a interpunkce. V kolektivu je obliben, to nemohu rict.
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    TERRYNKA: složíme se ti na advokáta, co prokáže, že to byla obrana sebe i vlasti! :-)
    TERRYNKA
    TERRYNKA --- ---
    BEEBLEBROX: budes mi do vezeni nosit kurivo, az ho zabiju, ze jo? :-)
    CROSS
    CROSS --- ---