• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    NYX #dohrano 2024
    https://static.freedomconnection.cz/nyx-dohrano/

    Vyfoť a sdílej fotku závěrečných titulků/finalbosse/trofeje ze hry, kterou jsi aktuálně dohrál + přidej popisek o jakou hru se jedná a kolik hodin ti cca trvalo dohrání + #dohrano .
    Př. Half Life/10 hodin/#dohrano

    Všichni v diskuzi budeme rádi, když napíšeš i tvoje dojmy z hraní.


    dceřiná diskuze: [Dohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Loosers není ani na nástěnce (vím, má to být "losers", ale už to nejde změnit)] [Dohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Losers není ani na nástěnce]
    rozbalit záhlaví
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    TOOMIX: Hmmm, tak ten z toho roku 1993 to určitě nebyl...
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    DEEFHA: nasel jsem tyhle dva

    Sokoban 1994 (1993) screenshots - MobyGames
    https://www.mobygames.com/game/dos/sokoban-1994/screenshots

    Soko-Ban for DOS (1987) - MobyGames
    https://www.mobygames.com/game/dos/soko-ban
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    DR_K: Tak to tohle je velká parádička! Zrovna včera jsem si na Soko-Ban vzpomněl, taky to byla jedna z mých úplně prvních her, ale asi už něco maličko novějšího než tahle CGA verze, protože na takovou barevnou paletu vzpomínky nemám. Dostal jsem chuť si to znovu zahrát a jen tak v rychlosti jsem našel nějakou předělávku hratelnou přímo v prohlížeči, ale nemělo to vůbec žádnou atmosféru. Tak díky za inspiraci, zkusím najít tu "moji" verzi a pustím se do toho :-)
    DR_K
    DR_K --- ---
    omlouvam se, ze se rozepisu, dneska je to velky...

    Soko-Ban (skladnik), verze z roku 1982, CGA

    herni doba: cca 33 let od okamziku, kdy me mama prvne posadila v praci (nekdejsi ustredni rada odboru neboli URO) za veeeliky pocitac vykonu zhruba dnesni mikrovlnky a pustila to tam, aby mohla vedle ve sve kancelari v klidu pracovat. tezko rict, zda se mi povedl alespon prvni level, nebo jsem jen jezdil vytahem, ale fascinace tam byla velika. pak dlouho nic a najednou byl jiny svet a bylo mozne na novych zarizenich emulovat stare systemy. tak jsem si vzpomnel na svou uplne nejstarsi hru, rozbehl ji, odehral par levelu, pak do toho neco vlitlo a o par let pozdeji jsem zacal znovu zase na necem novem. a znovu. a znovu. ted naposledy na vite. a tentokrat az do konce.

    platforma: mnoho, jako nejlepsi bych uvedl PC, ipad mini s obalem s klavesnici ala ultrabook (retroarch) a ps vita (retroarch)

    zajimavost? byl jsem presvedcen, ze to ma 50 levelu. obtiznost tak nejak stale stoupala. level 50 byl dabelsky. a pak najednou k memu prekvapeni byly jeste dalsi tri - ovsem paradoxne dost jednoduche... ze by prvni DLC?

    kazdopadne moc doporucuju a urcite tuhle starou verzi. zaprve je subjektivne nejhezci, za druhe nema zadne quality of life vylepseni jako treba moznost vratit se x tahu zpet, ktere tu hru zbytecne degraduji. hezky pekne jedna chyba, znovu mistnost od zacatku. ke konci to byly nervy jak dark souls :)

    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    CHEWBACCA: hááái sódes. dóitašimaštéééé.

    Akiko Yano - Ashkenazy Who?
    https://www.youtube.com/watch?v=PeepxnPBjwo
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    PALADIUS: no tak pro dpolnění story ještě Alyx :)
    CHEWBACCA
    CHEWBACCA --- ---
    言葉は必要ありません。ニーアオートマタ。約45時間の芸術的経験。ストリームをサポートしてくれたIDNagasawaとIDZuuluuに感謝します。約8つの目的が達成されました

    DR_K
    DR_K --- ---
    Control + obe DLC, 34h, dobra magorina :)

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Další drobnost při mém hraní Fallout 4, abych z toho nezmagořil :-) Haunt the House: Terrortown na PS Vita, první průchod za 48 minut a ještě mě (jak je vidět při pohledu na skóre) čeká spousta dalších. Původně snad flashovka, teď na mobilech i na Steamu, já jsem ale chtěl specificky tuhle verzi pro Vitu, protože prostě proto (díky TOM_HOST za nakopnutí kudy se k ní dostat). Jde o děsně (sic!) zábavnou a roztomile kreslenou puzzle hříčku, ve které ovládáte ducha, jehož úkolem je vystrašit všechny lidi ve městě (resp. ve čtyřech samostatných lokacích). Duch může posednout prakticky jakýkoli neživý předmět ve hře a pak s ním dělat různé nedestruktivní věci, které lidi děsí. Trik je v tom, že každý předmět má několik možností upotřebení a některé se zpřístupní až v okamžiku, kdy jsou lidi v aktuální lokaci vystrašení na určitou úroveň. Pak už se to nabaluje a strašení dostává grády :-) Něco podobného, ale vlastně úplně jiného? Death Coming (víc zaměřené na řetězové reakce ve stylu filmů Final Destination), Carrion (krvavě hororová atmosféra) a určitě spousta dalších, které jsem nehrál. Tak a hybaj zpátky do Pustiny!

    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    ZOMBO:
    ELHO_CID: ten nový mě moc nebavil(nějak jsem nedal ten začátek), ale ten z roku 2006 byl hodně zábavný.
    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    Po delší odmlce se hlásím :)

    Half Life (Black Mesa): 12 hod. Velký potlesk crowbar collective za skvělou předělávku. Samotný Xen by mohla být hra sama o sobě.
    Half Life 2: 10 hod. Zasloužených 100%, největší srdcovka
    Half Life 2 episode 1 3 hod.
    Half Life 2 episode 2: 4 hod.
    Portal 1: 2 hod.
    Portal 2: 6 hod.
    -----
    Teď nezbývá, než se těšit, až crowbar collective dodělá blue shift a opposing force :)

    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    ZOMBO: mě yen malý formát vyhovoval, ale díky za doporučení, Prey možná taky zkusím.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    SOMA (9h) – zajímavej příběh, kde je jakákoli hratelnost dost upozaděná, ať už jde o hádanky nebo občasnej stealth. Kdybyste hledali něco podobnýho, akčnějšího a v mnohem větším měřítku, tak doporučuju Prey.

    REFLEX
    REFLEX --- ---
    Doom Eternal (PC - XBOX game pass)

    Odskrtuto, datace dam za rok az to rozdejcham

    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    GEE: Jsi rozmazlený :DJsi rozmazlený, to je v pořádku. Ty mise si dáš mezi něčím důležitým tak se to naředí. A DLC máš všechny .
    GEE
    GEE --- ---
    ELECTRICKOTA: Jj,asteroid jsem vyřešil a koukám,ze druhý dlc v legendary edition není.Nebo to byl ten Měsíc.Ten jsem taky prošel.Urcite jsem něco minul v Citadele, nehledal jsem všechny údržbáře,nehledal jsem kraviny na planetách...tam by se určitě 10 hodin spalit dalo,jen je to holt uz nuda,od te doby co člověk poznal side questy z Witchera nebo Yakuzy
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    GEE: no já to prozkoumával taky tak nějak spíš co jsem si pamatoval že by mohlo být zajímavé, i tak jsem měl o 10h víc, navíc ty dvě DLC byly celkem dlouhý, neminul jsi je?
    GEE
    GEE --- ---
    TRAGED: Rozhodne ne. Na zacatku jsem se snazil, ale ty side questy jsou fakt z dnesniho pohledu tragicky - klikat na planety, abys tam neco nasel? Popojizdet 10 minut po planete abys vystrilel za 5 minut par typku v budove...to nechces. Prosel jsem tak ja nevim - ctvrtku? Ale kvuli tomuhle se k ty hre fakt nevracis...
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    GEE: Jel hsi poctive exploraci vsech planet? Pak to je obrovska hra :-) Ale po mainquestu jsou vsechny ME kratky. Respektive, asi vsechny RPG.
    GEE
    GEE --- ---
    Mass Effect, legendary edition (PS5, 16h)
    Těch 15 let od vydání je znát. Ani ne tak vizuálně, tady remaster ledacos schová, ale hlavně v herním designu. A to i tady je kopec změn směrem k rychlejší akci. Nejvíc mě upřímně překvapilo, jak rychle jsem to proletěl - nějak jsem měl v paměti, že to byla obrovská hra. Navíc jsem narazil na hned několik nepěkných bugů, textury doskakují...není to sice GTA, ale i tak bych čekal od remasteru trochu víc lásky.
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    DAVESADE: Za mě je GTA trilogie zatraceně dobře hratelná už mrtě let na mobilech.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam