• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    DWAY
    DWAY --- ---
    DEEFHA: jednoduse :-D :-D :-D presne s tim mam problem. Zlaty xbox a stahnuti screenu do appky. Doufam, ze to je to co myslis, ze se chystaji pridat.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    DWAY: Jednoduše nahrát na flashku :-D I když teď nově je snad nějaká možnost přes mobilní aplikaci, ale musí se snad nějak aktivovat, nebo nevím.
    DWAY
    DWAY --- ---
    The last of us. Nebylo to zle. Omlouvam se za foto telky, neprisel sem na to, jak jednoduse sdilet screeny z PS.

    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    DEEFHA: OSSC a je to vazne lahudka!
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    DAVESADE: Smekám, k tomuhle jsem ještě nedozrál :-) Jen pro zajímavost - jaký maš scandoubler?
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Panzer Dragoon Saga
    Hra, kvuli ktere jsem si pred deseti lety porizoval Segu Saturn - titul natolik opevovany, ze jsem se rozhodl si ho zahrat na originalnim hardwaru (pricemz uz tehdy byly ceny na eBay tak premrstene, ze jsem se smiril s neoriginalnim softwarem - dneska bych se uz tuplem nedoplatil).

    Status legendy a kultu si tahle hra v mych ocich obhajila. Cca 20 hodin bylo o unikatni atmosfere sveta draku a letajicich vzducholodi pohanenych parnimi stroji - kazdej pixel ma v sobe "SEGA DNA", je to jednoznacny arcade design naroubovany na zdanlive nekompatibilni zanr JRPG. Bez akce, bez velkoustych prohlaseni - proste jen poctivy pribeh s krasne aktualizovanym atb soubojovym systemem, o kterem se mi zdaji sny. Design nepratel jak z jineho sveta, jen mirne pritrouble postavy, poctiva eskalace konfliktu az k paradnimu finishi. Je jen malo JRPG, ktere nejsou kopirkou Squeenix formule - no tohle je jednoznacne JRPG a pritom to nema s zadnou jinou hrou tohoto zanru nic moc spolecneho. Jenom za tohle palec nahoru, hra vhodna i pro nemilovniky subzanru.

    Nejvic na cele hre je "samozrejme" onen drak, jeho podoba a vztah k nemu se pomalu meni a pretvari behem hry a ten pocit, ze letame vysoko nad hlavami beznych normiku je proste fascinujici. Ve vetsine her je drak viden jako primarne agresivni stvoreni, ktere pozira haldy lidi - tady ten svet je jiny a draci jsou zde vnimani uplne jinou optikou, nez v jinych fantasy. Jeho vzacnost a ucta k nemu je natolik velka, ze by si na nej nikdo nedovolil zautocit - presto se objevi Imperator, ktery si mysli, ze s dostatecne velkou armadou by nas mohl prece jen porazit...

    Velice jednoduchy RPG system je rovnez fascinujici - to co na zacatku hry nedavalo moc smysl se po cca 5 hodinach odemkne do plne krasy cloveku se najednou chce hybat s jedinym (dvourozmernym) nastavenim celeho draka a ovlivnit tim silu, zdravicko, loot a nove kouzla najednou! Clovek si jeste muze hrat s nastavovanim zbrani, ale to je skoro az podradne, drak proste ruluje!

    No a samozrejme technicke zpracovani - ostatne jako kazda hra na Saturna - tohle je nadherna ukazka toho, ze hry jsou kus softwaru psany pro kus hardwaru - zadna jina hra uz nikdy nebude vypadat zrovna takto - a nikdy drive ani nemohla. Framerate je diskutabilni, lokace jsou male a prazdne, animace jsou trochu omezene, jiste. Ale vysledek je opet - unikatni. Nepripomina to zadnou jinou hru jak designem, tak technologii. Pro tohle jsem skutecne rad, ze jsem investoval tolik penez do konzole, hardwarove emulace CD mechaniky a scandoubleru pro hrani na LCD televizi.

    Suma sumarum - tohle neni hra hodna doporuceni, ale je to kultovka, o ktere byste meli vedet alespon z techto nekolika radku.

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    MCKIDNEY: Njn, měl jsem pár let výpadek a teď se snažím dohnat co se dá :-)
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    DEEFHA: Haha ja si pamatuji, kdyz to vyslo a lide rekli to same o 2nd person view. Jo prozivas znovu golden age of video games.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Driver: San Francisco na Xbox 360. Driver jednička a dvojka na mě tehdy kdysi byly hnusně těžké, navíc tenhle typ prakticky nehraju, takže jsem následně celou značku odignoroval a ani jsem nevěděl, že už vyšlo tolik dalších dílů. O tomhle zatím posledním z roku 2011 jsem se dozvěděl v zajímavém videu o hypotetických second-person videohrách, které níže přikládám. Zaujalo mě to natolik, že jsem se rozhodl překousnout mou averzi a hru vyzkoušet. A byl jsem věru příjemně potěšený! Celá hra se snaží mít atmosféru akčně-kriminálně-závodních filmů typu Bullit nebo Italian Job a celkem se jí to daří, korespondují s tím i některé úkoly.

    Zásadním prvkem je ale možnost vtělovat se za jízdy do řidičů libovolných vozidel, což umožňuje dost kreativní řešení situací typu "dožeň a zlikviduj prchajícího zločince" (protože se za ním nemusíte půl hodiny hnát a oťukávat ho zezadu, ale prostě si přeskočíte do nějakého auta v protisměru a napálíte to do něj zepředu plnou rychlostí). Zároveň to poskytuje prostor pro úkoly typu "dokonči závod jako první a druhý", protože během závodu ovládáte dvě auta zároveň pomocí převtělování mezi jejich řidiči. Plus samozřejmě ta téměř metafyzická záležitost ze zmiňovaného videa:

    This Is What a "Second-Person" Video Game Would Look Like
    https://www.youtube.com/watch?v=mC8QoRa8y_Q


    Hlavních úkolů, které je potřeba splnit pro dokončení hry, není moc a jsou většinou celkem zábavné, zvládnul jsem to za 19 hodin. Kromě nich je ale mapa nacpaná dalšími desítkami vedlejších úkolů, kterých jsem zatím splnil sotva třetinu (a nevím, jestli se budu snažit o jejich dokončení). Tyhle úkoly jsou totiž jednak trochu repetitivní (skoč s autem 100 metrů, skoč s autem 150 metrů, drcni do padesáti aut během šedesáti sekund, drcni do dvaceti taxíků během třiceti sekund atd.) a taky někdy zbytečně obtížné a frustrující - těžší než hlavní úkoly. Hlavně honičky na čas, které mi obecně moc nejdou. A frustrovat já se u her rozhodně nehodlám.

    Nakonec je stejně skoro nejzábavnější se úplně mimo všechny úkoly vtělit do náhodně vybraného řidiče a s ním pak kravit po městě, to všechno za doprovodu dokonalého soundtracku. Žádné GTA to sice není, město je "open" jen a první pohled, v podstatě nemůžete vyjet nikam mimo vozovku a chodci na chodnících před vámi uskakují, místo aby se rozplácli v krvi... Ale když to rozpálíte po dálnici, hvízdáte si to pár centimetrů kolem protijedoucích aut a nakonec všechno zakončíte stometrovým skokem z nájezdu náklaďáku pro přepravu aut, dostaví se pocit jako z mého milovaného BurnOutu: Takedown. Navíc vám k tomu můžou hrát třeba Prodigy. A pod závěrečnými titulky The Cure! To všechno se počítá :-)









    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    Gravity Rush (PS Vita, cca 12h)
    Herní mechaniky se změnou směru gravitace zajímavé a mise hodně různorodé. Je fajn, že použití pohybových senzorů na konzoli je volitelné a dá se to hrát i bez nich.
    Příběh je neuvěřitelně zmatený a odfláknutý. Kvůli němu to rozhodně nehrajte. Je to taková japonská představa absithového surrealismu, dokonce i postavy tam mluví něčím, co vzdaleně připomíná průpovídky francouzského opilce.

    HONZAL
    HONZAL --- ---
    The Gunk, 8h
    Zajimavy pocin, trochu plosinovka, trochu metroidvania, trochu artova zalezitost a pribeh ma prvky new age. Kdo ma gamepass, doporucuju zkusit.

    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    Death stranding 64 hodin. Chvilkama jsem nevěděl jestli mě to vůbec baví ale ve finále jsem dospěl k tomu, že jo a hodně :D prostě hodně promakanej walking a driving simulátor proloženej dost ujetym filmem :) 9/10

    GULAZ
    GULAZ --- ---
    Into the Breach - nevim kolik hodin, tipuju tak 30-50. Moc fajn oddechova takticka hra. Idealni dat si particku na 10-20min. Jsou to takove sachy s mnohem vic moznostma a rpg elementama:)
    JORGES: Dik za doporuceni. Bavilo me to moc!!

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    JUNGLER: To DLC si nakonec dám, ale musím na PS3, protože na X360 ho nějak nedokážu rozběhnout. Aspoň uvidím, jestli se PS bude taky tak zadýchávat :-) Jinak bossfighty na dětskou obtížnost se celkem daly, hehe... Fakt jsem se nehodlal nechat frustrovat ani trochu víc, než bylo nezbytně nutný.
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    JUNGLER: a teda co mě překvapilo byl živej a překvapivě dost zábavnej multiplayer. Hrál jsem to asi rok zpět a takřka vždycky se našel nějakej plnej server.
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    DEEFHA: hele mě to celkem bavilo... ale asi to bylo opravdu jenom tou nostalgií a touhou po něčem s dementním Dukovským humorem. Každopádně sračka to byla, o tom žádná. A to rozšíření bylo celkem dobrý, až na poslední bossfight. Ten už jsem prostě nedal, bo něco tak frustrujícího aby člověk pohledal. Obecně v celým DNF byly všechny bossfighty naprosto dementní.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Mount & Blade: With Fire & Sword (95h) – dohráno bez módů za Švédy. Návyková, ale ke konci zdlouhavá kampaň, kdy se mi po obsazení všech měst a pevností schovala poslední nepřátelská armáda na okraj mapy.

    TRAGED
    TRAGED --- ---
    HONZAL: No, Indian. Že to vůbec lidi čtou :-)
    HONZAL
    HONZAL --- ---
    Halo: Infinite
    Hrál sem první hru ze serie a poravdě ani nevím, kdy jsem hrál nějaké FPS - možná Unreal Tournament. Takže sem to bral tak, že to možná ani nedohraju bo už neumim střílečky hrát a jsou moc rychlý (a částečně sem se odhadl dobře)

    cca 38h. V recenzích na Indianovi tvrdí, že kampaň je tak na 10 hodin - ehm, to jako vážně?
    Další věc - musel jsem na poslední boss fight přepnout na obtížnost na easy. Nevim, jestli jsem nenašel správnou strategii (jinak jsem vždycky našel), ale přišlo mi to obtížností prostě mnohem výš, než do tý doby. Po 20-30 pokusech už sem ztratil trpělivost (v každym pokusu je celkem dlouhá doba, než člověk padne a často stačí jedna malá chybka). Je to trochu kaňka za jinak parádní jízdou.
    V recenzi u Indiana kromě hodin tedy nesedí ani toho - na normal jsem už ke konci neměl moc výzev, ale final battle nešel. V recenzi tvrdí, že jsou tu bossové lehcí. No nevim, asi jsme prostě každý hráli jinou hru.

    Kdybych měl hru hodnotit já, tak vůbec nevim. Byly tam top momenty, který se střídaly s pocitem. že je to trochu jednotvárný. Dost prvků asi taky vychází z toho, že je tvůrci měnit nemůžou, protože je kolem toho základna fans, která vyžaduje některý věci stejně.

    TERZ
    TERZ --- ---
    Uncharted 4: A Thief's End (29h)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam