• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    NYX #dohrano 2024
    https://static.freedomconnection.cz/nyx-dohrano/

    Vyfoť a sdílej fotku závěrečných titulků/finalbosse/trofeje ze hry, kterou jsi aktuálně dohrál + přidej popisek o jakou hru se jedná a kolik hodin ti cca trvalo dohrání + #dohrano .
    Př. Half Life/10 hodin/#dohrano

    Všichni v diskuzi budeme rádi, když napíšeš i tvoje dojmy z hraní.


    dceřiná diskuze: [Dohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Loosers není ani na nástěnce (vím, má to být "losers", ale už to nejde změnit)] [Dohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Losers není ani na nástěnce]
    rozbalit záhlaví
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    BOBESH: jop to byl taky impulz :)
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    BIMBAS: dvojka by mela vyjit letos v rijnu! ;)
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    DEEFHA: Jako má to skvělou atmosféru, zábavnej gameplay a okamžiky, kdy je terminátorů tolik, že se do nich nejde pustit po hlavě, ale zbejvá jen proplížit se kolem nich tmou pryč mi fakt zvedaly tepovku. První půlka hry byla z tohodle hlediska úplně boží. Na druhou stranu druhá půlka už nebyla tak úplně vono. Hlavní postava mi v ní už přišla dost OP a trochu se ztrácí ten pocit ohrožení z toho, že po mě, maličkým měkkoučkým člověku jde banda robotích zabijáků, protože je většinou sejmu první ranou. Ale uvidíš sám.
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    A Plague Tale: Innocence (11:30h) - je to vec, kterou jsem mel asi 3x nainstalovanou a pak smazanou bez pusteni, ze na to nemam chut. Kamarad to na me nedavno vytahl, ze je to fajn a na par hodin. To me zaujalo, protoze uz jsem asi vyrostl z vecí na XY hodin. Mel pravdu jednoduchý gameplay v drsných kulisách. Přiběh, který zaujme a s hlavni pointou jsem se v zadne hre jeste nesetkal. Herni doba byla akorat na dva a kousek vecera. Nápln se trosku recykluje, ale tak akorat abych nebyl otraveny. Pomahali hodne kulisy. Kolikrat jsem se pristihl ze si prohlizim okolí, zdi, tapiserie atp.. Mohli vsak zapracovat aspon na vicero druhu stráží - myšleno vizuálu postav. Místy to bylo zbytečně směšné, když kolem sebe chodily stejné postavy. Aspon ze jim dali různé věci do rukou, ktery vyžadovaly mechaniky hry. Hra je v podstate lehká logická hádanka, která vás vrhá do instancí, ze kterých se máte pomocí dovedností dostat dál. Jestli to bude stealth nebo frontalni utok je uz na vas a vasich zdrojích. Ve hře jsou lehké rpg prvky upravování výbavy. Doporučuji si přečíst co který bod dělá. Při průchodu jsem je neměl všechny koupené, ale ničemu to nevadilo. Za mne pěkných 7/10

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    ZOMBO: Dobrá, přidávám do backlogu :-)
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    ZOMBO: Tohle byla nečekaně skvělá věc.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Terminator: Resistance (17h) – dohráno včetně DLC. Zdánlivě jednoduchá střílečka s RPG prvkama, který umožňujou řešit misi vícero způsoby: hackováním/proplížit/prostřílet se.

    Doporučuju hlavně mód Infiltrator, kde jste v roli terminátora. Naposledy jsem hrál Skynet z roku 1996 a až teď zjišťuju, jak mi další hra z tohohle univerza vlastně chyběla.

    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Rage (cca 25h) - K prvnímu dílu jsem se paradoxně dostal až po dvojce, kterou jsem zkusil jen náhodou v rámci xbox game passu a hodně mě chytla. U jedničky jsem čekal minimálně podobnou hratelnost a logicky horší grafiku. Bohužel i ta hratelnost a zábavnost je zde dost horší, je to taková průměrná střílečka, extra nějak nezaujme, neurazí. Podobnej byl i závěr, kterej jsem ani v tý chvíli nečekal, žádnej boss či výzva, závěrečný video a konec. Nehrálo se to špatně, ale za pár dní nebudu vědět, že jsem něco takovýho hrál :)

    GULAZ
    GULAZ --- ---
    PSY_CHAOTIC: je pravda, ze jednicka je 50 shades of brown, ale nejak mi to nevadilo. Mozna ty dvojce dam jeste nekdy sanci...
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    GULAZ: Myslíš tu dvojku? Jo je trochu barevnější, ale pro mě asi pořád lepší než u jedničky, když jsou ty mapy jedna jak druhá, nevýrazný. Připomíná mi to grafiku stříleček tak o pět let a víc zpátky.
    GULAZ
    GULAZ --- ---
    PSY_CHAOTIC: jo ano, jsou to strašný omalovanky:)
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Rage 2 mě kupodivu fakt bavilo a nejvíc mi tam přišly zábavný souboje, nezábavný bylo jen to přejíždění a hledání něčeho konkrétního na mapě. Jedničku hraju ted a to je těžkej průměr, takový celý šedivý, nijaký, i ty přestřelky a souboje jsou nuda a šeď..
    GULAZ
    GULAZ --- ---
    DEEFHA: jednička mě bavila, ale u dvojky mě přišel větší větší důraz na melee combat, což u fps nesnáším, ergo bohužel nic pro mě...
    Ale jinak to vypadalo zábavně.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    VON_GILOTINE: Jedničku jsem měl rád a bál jsem se u ní. Nejvíc teda toho, že až chcípnu, tak se to bude zase dvě minuty loadovat... (X360) Ale aspoň mě to naučilo snažit se nechcípat :-D
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    rage 2 je nahodou supr sandbox vazne se to nebere a dohral jsem to cely. prekvapilo po jednicce co me totalne odradila po hodine hrani
    CHEWBACCA
    CHEWBACCA --- ---
    DEEFHA: já tě varoval :-)
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    CHEWBACCA: Na toho Mad Maxe se mrknu o víkendu, pořídil jsem 4k OLED (nejen kvůli němu, hehe). Rage 2 aspoň zkusím, když je to v GP zadarmo...
    CHEWBACCA
    CHEWBACCA --- ---
    DEEFHA: Mad Max Fury Road 10/10. V kine viděno dvakrat za dva dny. Rage 2 dohrano - nehraj to!! vyhni se tomu obloukem nebo místo toho např. lušti křížovky.
    MIKESHCZ
    MIKESHCZ --- ---
    Kingdom Come: Deliverence
    EPIC Achievements 21/82
    Něco okolo 100h. Prakticky odehrána hlavní dějová linka + spousty side questů, ale bez DLC.
    Určitě se k této hře vrátím, je to prostě skvělá hra a zaslouží si 10/10.

    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Sherlock Holmes: Crimes and Punishments (cca 14h) - Nějak nebyla nálada na žádný akční hry, tak jsem si dal po čase zase nějakou adventuru. A ona to trefa do černýho :) Víc jak první polovinu jsem dal za víkend a nemohl se od toho odtrhnout. Celkový provedení se mi líbilo a bavilo, jen to teda nemuselo skoro u každýho případu tolik tlačit na city ala chudák vrah. A nějaký případy byly fakt zapeklitý, i když já bych asi obecně nebyl moc dobrej detektiv natož Sherlock :)


    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Assassin's Creed: Brotherhood na PS3 aneb moje první setkání s AC a hned taková parádička :-) 23 hodin, 50 % synchronizace, 46 % trofejí, pár dalších hodin tomu ještě určitě dám.

    To bylo tak: nedávno se Ubisoft rozhodl, že v září zařízne online servery pro několik svých her z minulé dekády, mimo jiné taky AC: Brotherhood. Single půjde hrát pořád, ale pokud někomu chybí nějaké trofeje z multiplayeru, tak bude mít smůlu. A přesně s tím se v PS klubiku ozval ROENICK - že mu schází jedna jediná trofej a shání lidi na dotažení. Tak co bych nepomohl, žejo... Za stovku jsem v bazaru zakoupil placku a protože jsem tuhle sérii nikdy nehrál, řekl jsem si, že nejdřív rozehraju single kampaň, abych trochu natrénoval mechaniky a ovládání. Nažhavil jsem teda PS3 a v pátek odpoledne k tomu zasedl. No a... Odtrhl jsem se od toho dneska ve dvě ráno se závěrečnýma titulkama :-) To je taky to jediný, co se mi tentokrát ze zakončení hry podařilo zachytit, protože jsem byl celou dobu naprosto pohlcen a když jsem si myslel, že už je konec a pořídil tu první domněle závěrečnou fotočku, následovala pak ještě další hodina cinematické akce, během které jsem ani nedýchal.

    Jak obecně nemám 3D hopsačky (i když tímhle označením bych AC asi urazil...) rád, tak tady mi ten parkour úplně nevadil. Jednak má poměrně komfortní ovládání, ale hlavně je městské prostředí plné míst, na kterých je možné se chytit / doskočit / odrazit a není tedy nutné pořád někam padat, jak se mi to obvykle stává :-) Čistě hopsací "bludišťové" pasáže jsem nicméně vždycky spíš přetrpěl a těšil se na akci, která je zábavně uspokojující. Soubojový systém má sice na můj vkus trochu složitejší ovládání, ale dohnal jsem to brněním a lékama a nakonec všechny umlátil obouručákem (tedy kromě těch, které jsem z bezpečné vzdálenosti skolil kuší). Když si vezmu, že tohle všechno má kořeny v Prince of Persia, tak klobouk dolů! Jo a taky jsem byl překvapený, jak pěkně hra na PS3 vypadá. S ohledem na její stáří a rozsáhlost i členitost prostředí... Anvil engine je zjevně slušně vyladěný!

    Co k obsahu? Když jsem tady nedávno u Mad Maxe psal, že mám rád čištění mapy, tak Ubisoft mě v případě AC: Brotherhood samozřejmě nezklamal :-) Postupně odkrývaná mapa Říma je už v základu narvaná stovkami POI a když jsem si ještě obstaral mapy s lokacemi pokladů a dalších "upomínkových" předmětů, naprosto jsem pozbyl přesvědčení, že bych je mohl všechny navštívit. Typů aktivit nicméně není moc a jsou celkem zábavné (i když samozřejmě repetitivní), takže se možná hecnu a zkusím to postupně trochu pročistit, třeba to pak nebude působit tak nedohratelně. Vzhledem k celkové komplexnosti ovládání nepředpokládám, že bych hru čas od času zapnul a udělal si výlet, takže to bude muset být teď a nebo nikdy, dokud jsem rozehraný.

    A nebo spíš, dokud jsem rozehraný, bych si mohl dát celou Ezio Collection. Zjistil jsem totiž, že ji mám remasterovanou na Xbox One, jen jsem se k ní za těch šest let prostě ještě nedostal :-)



    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam