• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    Far Cry 5 / 14 hodin / #dohrano

    Docela dobry, zpracovani se mi libilo, ale celkove docela depka :D

    Mel jsem ten Good konec (no nevim :D)

    7/10

    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    The Pedestrian / 5 hodin / #dohrano
    Vemlmi povedený a originální puzzle platformer. Tím jak nutí pořád vymýšlet neotřelá řešení možná na úrovni Portalu. Doporučuju, je v Gamepass pro Xbox i PC. Grafika vypadá obstojně a přitom to rozběhl i starší notas s integrovanou grafikou, to musím taky ocenit.

    CIVETTA
    CIVETTA --- ---
    Xenoblade Chronicles X/130 hodin/#dohrano
    Neřekla bych úplně dohráno, ještě si zaslouží pár hodin navíc. Side questy jsou boží 🙂 Ale tak titulky viděny. Kdo má WiiU, pořiďte

    KEVIN00
    KEVIN00 --- ---
    Lost In Play
    - cirka 10 hodin
    23-LiP
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Immortality/24 hodin/XSS/#dohrano

    Ufff... Tohle není hra, ale umělecké dílo. Sam Barlow & kol. stvořili něco, co vejde do učebnic videoherní historie (jednou se něco takového vyučovat bude, tím jsem si jistý). Jenže cokoliv bych k tomu teď napsal, to by byl spoiler pro ty, kteří Immortality ještě nehráli. A to by byla strašná škoda, protože tahle hra je jako filmy od Shyamalana: cokoliv víte dopředu, to vám zkazí zážitek. Takže tentokrát ani nedám mou obvyklou nálož screenshotů z finální scény, ale jen to úplně první a úplně poslední, co ze hry uvidíte. Všechno ostatní si musíte prožít sami. Zkuste to!

    Jinak hlavní dějovou linii jsem měl sice hotovou za 12 hodin, ale stejně tolik času mi pak zabraly zbývající achievementy. Prakticky všechny jsou totiž tajné, což mě samozřejmě navnadilo a rozhodně nelituju - díky těm dalším stráveným hodinám oceňuju Immortality ještě víc. Ten dojem, který ve mě nakonec hra zanechala, se dá přirovnat snad jen k tomu, když jsem dočetl To od Kinga. Stejně jako To ani Immortality už nikdy nedostanu z hlavy.

    Čistě technicky všechny achievementy nemám, protože jeden z nich je zabugovaný (oficiálně potvrzeno, čeká se na opravu pro Steam i Xbox verzi). A pokud to někdo budete chtít hrát na Xboxu, tak se obrňte trpělivostí, protože hra hodně často padá - třeba i uprostřed finální scény (opět oficiálně potvrzeno). Ale jakmile budou tyhle dvě věci opravené, tak bych to klidně vytesal do kamene a zachoval pro budoucí generace.

    Btw. kdyby si někdo chtěl před rozehráním rozšířit obzory, tak doporučená hudba: Čtvero ročních období (Antonio Vivaldi, 1725), kniha: Mnich (Matthew Gregory Lewis, 1796) a film: Persona (Ingmar Bergman, 1966). Případně cokoliv od Davida Lynche, tam najdete tak nějak všechno :-)



    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Mafia: Definitive Edition/14 hodin/PC/#dohrano

    Kromě samotnýho konce jsem si příběh původní jedničky nepamatoval, takže většina zápletek byla pro mě prakticky nová. Oceňuju, že se jízdy k misím daj přeskakovat, protože město si vychutnám nejdřív v klidu ve free roamu a potom ve stresu na nejtěžší obtížnost.

    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    KLEINZACH: Hades je super, už jsem v tom utopil přes 40 hodin a plánuju si to koupit, abych ho mohl hrát dál (z Gamepass dneska mizí).
    Hodně doporučované jsou taky "The Binding of Isaac", "Dead Cells" a "Slay the Spire". Všechny časově náročné. Z těch kratších mě bavilo "Going Under", ale to má obecně spíš jen lehce nadprůměrné recenze.
    TAP
    TAP --- ---
    KLEINZACH: co jsem v poslední době hrál: Returnal, Hades, Outer Wilds, Loop Hero, Moonlighter, drobnost Minit. každá řeší v tom loopu něco trochu jinýho
    KLEINZACH
    KLEINZACH --- ---
    TAP: a co bys jeste zminil za podobny hry? ted prave hraju Deathloop a docela se mi tadle repetice libi (a urcite dam mooncrashi jeste sanci)
    NARKOTIX
    NARKOTIX --- ---
    Mass Effect: Legendary Edition/133h/Steam/#dohrano

    NARKOTIX
    NARKOTIX --- ---
    ELDEN RING/105h/Steam/#dohrano

    Když vidím že se to tu zase rozjelo, tak doplním zpětně pár restů :)

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    NARKOTIX: Díky za připomenutí! Tam jsem se kdysi po nákupu PS5 zasekl v tom posledním bossfightu, budu to muset dojet :-)
    NARKOTIX
    NARKOTIX --- ---
    Horizon Forbidden West/52h/PS5/#dohrano

    NARKOTIX
    NARKOTIX --- ---
    ASTRO's Playroom/2h/PS5/#dohrano

    TAP
    TAP --- ---
    KLEINZACH: ano, to je záměr roguelite her. v narativu se osvědčilo odůvodnění herní repetice tímhle tím zásekem v časový smyčce. grinduješ dokola stejnou mapu a postupně si odemykáš nějakej progres, skilly, schopnosti... akorát je tenhle žánr spíš doména indie scény, kde vznikaj povedenější kousky.
    KLEINZACH
    KLEINZACH --- ---
    TAP: Mooncrash jsem rozehral a asi nepochopil - nejak mi tam nefungovalo ukladani a porad jsem zacinal od znovu.. takze to je zamer?
    L4MA
    L4MA --- ---
    TAP: jasny, jen ze po tom pomerne zdlouhavym tutorialu je jasny, ze "schéma napsaný na papíru na stole a bolehlav z protáčení koleček v mozkovně" se nekona, a pokud si clovek nechce dat orientak po quest markerech, je jediny reseni si je vypnout, prave kvuli tomu, ze znovuhratelnost je prakticky nulova.
    Mooncrash je super, urcite dej.
    TAP
    TAP --- ---
    L4MA: protože tak tahle hra nefunguje. nemůžu ji teď spustit znova a dát perfect run od začátku do konce, protože si to pamatuju. jsou tam random generovaný kódy ke dveřím, sejfům etc., ačkoli je smyčka vždycky stejná, ty musíš projít desítky kroků a smrtí, aby sis mapu a znalosti připravil. markery samotný mi nevaděj, to, že je to celý hřiště, kde máš ale přesně danej scénář mně vadí. prý Prey: Mooncrash má tohle zvládnutý skvěle, asi se na něj záhy vrhnu
    L4MA
    L4MA --- ---
    TAP: vubec to nemyslim zle, ale vzdycky kdyz si na to nekdo stezuje, tak se musim ptat, proc si ty markery nevypne? .)
    TAP
    TAP --- ---
    Deathloop/35h/PS5/#dohrano

    Rouguelite groundhog day fps od Arcane Lyon. Škoda, že hra tak tahá za ručičku, ze začátku jsem se snažil věnovat detektivní práci a šacovat každej zaprášenej kout, ale zjistil jsem, že stačí chodit za markerama, co vám hra při každým loopu pečlivě připraví a nemusíte řešit vůbec nic. Každopádně to hledání stop, vodítek a příběhu bylo zábavný. Čekal jsem tudíž, že výslednej loop bude šílenej tasklist a rébus, kdy a kterou schopnost použít a swapnout, že budu muset vymyslet ideální pořadí, jak provést 7 vražd, schéma napsaný na papíru na stole a bolehlav z protáčení koleček v mozkovně. A ouha - marker od autorů ví vše lépe a jiná možnost ani není. Škoda, Corvo Attano hodnotí třemi blinky z pěti, Solid Snake odmítá vylézt z krabice.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam