• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    HONZAL
    HONZAL --- ---
    Kingdom Come: Deliverance/161 hodin/#dohrano

    Skvělá práce a pocta Český historii. Určeno asi spíš pro starší ročníky (ikdyž kolegovi synátorové to hrajou), ty "simulátorový" prvky by někdo mohl vnímat jako snižující hratelnost (neustálý řešení oblečení, opravy - kdo brečel, že se v Zeldě opotřebovávají zbraně, tak tady vyhodí konzoli/PC z okna), ale tahle hra je svá. Dá se dohrát výrazně rychleji, ale historie mě zajímá a všelijaký detaily ze života středověku se člověk dozví i skrz side questy nebo i třeba rozvíjení skillů.

    Velkej potenciál k pokračování, doufam, že vznikne taky něco, kde bude středověká Praha, Brno nebo Olomouc. Na Sázavu se pojedu brzo určitě podívat.

    hodnotit složité, za mě 9/10 v kontextu toho, že jsem našinec a historie mě baví. Myslím, že je chybou hru vnímat jako Vávrovu hru, jakkoliv asi nápad udělat takovou hru je jeho a to cenim. Ale potlesk patří celýmu týmu.

    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    PSY_CHAOTIC: Ninja Theory bylo v té době malé studio bez stálého vydavatele. Že dělali dobré a velké hry (třeba předtím taky Enslaved, nebo reboot DmC) byla vždycky otázka kontrktu s nějakým vydavetelem. Hellblade byl vlastně první projekt, do kterého se pustili na vlastní pěst a nesli celé riziko.
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Hellblade: Senua's Sacrifice je taky indie hra? :) Já vlastně ani nevím, co přesně má do toho spadat. Dneska se indie udává u každý druhý hry. Ale Hellblade mám v ranku AAA hry. Ne teda asi tím studiem, co za ní stojí ale ta výsledná hra podle mě snese srování se špičkovými tituly a ještě je v mnohém předčí :)
    LUCIEN
    LUCIEN --- ---
    Samsara Room / 2.6h / #dohrano

    Netusim, co jsem to hral, ale bavilo me to. Point-and-click puzzle adventura na tripu.

    KLEINZACH
    KLEINZACH --- ---
    soma neni moc indie, to delali frictional games, ale stejne je to skvely doporuceni kdyz chces depku ;)

    mozna jeste outer wilds
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    JAMILLOS: WRoEF je parádní, ale Gone Home mě teda nebavilo. Na druhou stranu hororové walking simulátory od bloober team jsou super, třeba Layers of Fear.

    Jinak z "indie" her rozhodně doporučuju:
    Creaks (2d puzzle adventura)
    SOMA (hororová adventura nebo v safe modu walking simulator)
    Oxenfree (mysteriozni adventura)
    Hellblade (krásná 3D adventura/hack&slash)
    Late shift (interaktivní film)
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Za mě zajímavý indie tituly, co jsem hrál v poslední době: Brothers - A Tale of Two Sons, Limbo, Rime, Black The Fall a taky ty níže uvedený.
    TERZ
    TERZ --- ---
    PALADIUS: Považuju Death's Gambit za neprávem přehlíženej indie titul takže rozhodně doporučuju. Dokonce to vypadá že je venku nějaká enhanced edice, která je údajně ještě lepší než original rls.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    PALADIUS: Indie hry se ke mně většinou dostanou, až když o nich všichni mluví, ale tyhle se mi za posledních 10 let vryly do paměti:

    Antichamber / The Talos Principle (stále dohrávám) – logický 3D
    Gris / Inside – logický 2D
    Firewatch / Dear Esther – walking simulátory
    Deadlight – zombie skákačka
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    Asi nejlepší walking simulator (lomeno trochu adventura), co jsem hrál, je What Remains of Edith Finch. To mě fakt dostalo.
    Jinak pokud jste trochu citlivý duše, ovládáte angličtinu a vyrůstali jste v devadesátkách, doporučuju taky (trochu jinou hru) Gone Home.
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    PALADIUS: Jo to je dobrá náhoda ;) Jinak průzkum indie titulů určitě doporučuju. Já takto objevil zajímavý kousky a je to fajn změna třeba po stereotypních hrách od Ubisoftu. Já si vyzobávám hlavně adventury a walking simulátory. Nejvíc narážím na indie metroidvanie a různý rogue like či rogue lite hry, který pro mě nejsou.
    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    PSY_CHAOTIC: Tomu říkám náhoda :) Právě teď jsem to dohrál a jdu se pochlubit...takže

    Darq+2xDLC / 6 hodin / #dohrano

    Indie hry téměř nehraju (spíš vůbec), takže když jsem se rozhodl spustit hru, kterou epic kdysi rozdával zadarmo, moc jsem neočekával. A světe div se, já se bavil jak nikdy. Samotné puzzle nejsou obtížné, ale to věčné lezení po zdech mi občas zamotalo hlavu. Mile překvapila i dvě DLC, která na sebe hezky navazují a uzavírají celý příběh. Nemám jediný důvod dát méně než 10/10.

    ...Asi bych měl dát těm malým herním vývojářům šanci a vykašlat se bigcorpo který chrlí jak přes kopírák jedno a to samé. Takže přijímám tipy na must-to-play indie kousky :))

    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Everybody's Gone to the Rapture/6,5h/#dohrano

    Walking simulátory mám docela v oblibě, jsou to takový ideální odpočinkový hry a sem tam mají i zajímavý příběhy. Z tohohle mám poněkud rozporuplný pocity. Příběh a hlavní zápletka dost navnadí, základní herní mechanismy ze začátku působí taky dobře. Bohužel je toho ve výsledku nějak moc a pořád to samý. Pěkně se na to kouká, ale z tý záplavy osob a jejich vzájemných vztahů jsem měl ke konci už pořádnej guláš a čekal zoufale na konec, kterej pořád nepřicházel. No méně je někdy více...

    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    DARQ/5 hodin/#dohrano

    Zvláštní zajímavá adventura. Ty nápady s pohyby po mapě, chození po zdech, po stropě apod mě docela bavily. To, že jsem často zoufale nevěděl, co mám na tý mapě vůbec dělat, to už mě bavilo poněkud méně..

    CIVETTA
    CIVETTA --- ---
    Nobody saves the world/21 hodin/#dohrano

    Velmi zábavná trhlá hra. Dohráno s kolegou Italem z práce na dálku. A vůbec pro mě první hra dohraná s italskou komunikací. Ještě pár vedlejších úkolů zbylo a pár S pro postavy, ale fakt dobrá zábava

    CIVETTA
    CIVETTA --- ---
    A Plague Tale: Innocence/12 hodin/#dohrano

    Co dodat, super hra a jsem ráda, že jsem přežila bez infarktu :D
    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    Shrek 2 / 4 hodiny / #dohrano

    Shrek is love, Shrek is life :)

    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    JELENIPLOUTEF: je přímo v tom postu mém postu :)

    http://discogenie.dyndns.org/planescape/
    JELENIPLOUTEF
    JELENIPLOUTEF --- ---
    JUNGLER: odkaz na knížku by nebyl ? :)
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Radiant Silvergun / 1 hodina / #"dohrano"

    Taky se podelim o jeden rest - netradicni strilecka od Treasure, o ktere by se dalo basnit neskutecne dlouho.... no, slo presne o tu hru, kterou jsem si setril podobne, jako nedavno zmineny Sin and Punishment. Je to bullet hell hra, ktera je ale ve skutecnosti mnohem lehci, nez se zda na prvni pohled, vlastne ji "nejde nedohrat". Zde ale musim uvest na pravou miru jeden muj zasadni omyl - hru jsem vzdycky tvrdosijne hral v rezimu "Saturn", ktery ma navic pribehove animace a 10 continues... ale teprve nedavno (minuly tyden) jsem si nasel na tuhle strilecku "navod", abych seznal, ze "Arcade" rezim je ten pravy, kterym se mam zabyvat. Tam je totiz mozno vhazovat mince donekonecna a tim padem se dostat ke kyzenemu konci.

    Duvod ale, proc jsem se pidil po navodu, byl uplne jiny a rad bych to tady vyslepicil, protoze Radiant Silvergun je mnohem lepsi hra, nez jsem si kdy v minulosti myslel - a to uz v minulosti jsem ji adoroval nad nebesa, protoze i v Saturn mode je to fantasticky zazitek a vrele doporucuji - no nikdy jsem uplne nepobral, jak se v teto hre upgraduji zbrane, jelikoz se zda, ze jsou vsechny zbrane na zacatku hry odemcene a neni co vlastne upgradovat. Opak je pravdou! System upgradu je o sestrelovani co nejdelsi rady stejnobarevnych nepratel, na coz mate v kazdem levelu nekolik prilezitosti s ruzne odstupnovanou obtiznosti. Pocita se samozrejme jen nejvyssi dosazeny "chain" a pozor - toto se prenasi i mezi continues a dokonce je to mozne si nasejvit si jiz odemcene upgrady! Jo a upgraduji se jen zakladni zbrane A, B, C, zbrane X, Y, Z jsou kombinacemi trech predchozich a jsou posilene podle urovni tri zakladnich zbrani. Bozi!

    V ten okamzik se z Radiant Silvergun v mych ocich stava naprosto dokonalym skill-based RPG, ktere je stavene na opakovane hrani dokola (proto jsem na zacatku zminil ten Arcade rezim bez omezeni na mince) a vice pripomina Dark Souls, nez treba R-Type. Cili "dohrano" je opravdu jen v uvozovkach, mam pocit, ze teprve ted hra zacina.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam