• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    Firewatch / gamepass / 5h / #dohrano
    Někde jsem čet, že to je jeden z nejlepších walking simulatoru, který dýchá na záda Edith Finch, tak jsem to zkusil. A jo, je to pěkná hra, bavilo mě to, jen z toho konce jsem poněkud rozpačitý. Zkrátka mám pocit, že to rozuzlení příběhu (nechci spoilovat) mohlo být lépe vypointované.
    Líbila se mi atmosféra, walking simulátor se jako žánr vyznačuje tím, že celou dobu nikoho nepotkáte. Tady je interakce s lidmi, ale nepřímá, čili přes vysílačku, na velkou dálku, tak že vám někdo někde připraví past, nebo naopak vybavení. Takže už je to na hraně adventury. Zasazení do divočiny ten pocit izolace hezky doplňuje co do atmosféry a věrohodnosti.

    Life is Strange: True colors / gamepass / 10h / #dohrano
    V sérii LiS adventur je to někde pod úrovní "Before the Storm". Kvalit jedničky zdaleka nedosahuje.
    Kladem jsou jednoznačně postavy příběhu, dobře prokreslené a uvěřitelné. Celá hra se odehrává na malém kousku světa, který tak mohli hezky do detailu propracovat (ale nepochopil jsem ty loading screeny, když vejdu do dveří, to je anachronismus).
    Life is strange je vždycky o nějaké paranormální schopnosti hlavní hrdinky. Tentokrát čte lidem emoce a myšlenky a je schopná je tak trochu i změnit. A někdy čte emoce i z věcí. Celé je to dost nekonzistentní, prostě někdy to jde a někdy ne, podle toho, jak se jim to hodí do narativu.
    Příběh se opět zajímavě rozvíjí, aby nakonec vyzněl docela banálně. A hlavně to vysvětlení, proč na začátku došlo k tomu fatálnímu výbuchu, není ani moc logické.

    Oblouvám se za chybějící obrázky. Příště se polepším.
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    DAVESADE: je to pecka!!! tak este Snatchera! ;) ja mam oboji jen v emulaci. nedavno sem se dokonce odvazil Policenauts s neofiko en. prekladem streamovat! :)
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Policenauts / Sega Saturn / 8 hodin / #dohrano
    Hru jsem poprve dohral, kdyz vysel fandovsky anglicky patch - hral jsem PSX verzi v PSP a byla to krasna prochazecka. Jako vizualni novela neklade na hrace prazadne naroky, je tam par vtipnych gameplay twistu no ale hlavni duvod k doporuceni je Kojimovsky styl vypraveni, atmosfera vize budoucnosti a provazanost se svetem Metal Gear Solid. Pribeh hry je porad solidni, za ty roky - co vznikly tuny anime a dalsich del - uz pusobi trochu omsele - cemuz asi neslo zabranit. Tentokrat jsem si to dojel na Saturnu a bylo par velice prijemnych veceru. Hra je o konskou delku lepsi, nez Snatcher a celkem dycha na zada i Metal Gear Solid - presto ma v sobe dost unikatnich napadu a detailu, kde cloveka prekvapuje, proc nikdy nevzniklo zadne pokracovani nebo spinoff - ty charaktery a jejich osudy a cely ten svet, kam je to zasazene - si o to vyslovene rikaji. Palec nahoru!

    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    Carrion / 8 hodin / #dohrano
    jelikož jsem velký fanoušek Věci od Carpentera, bylo jenom otázkou času kdy se k týhle hříčce dostanu. Musím potvrdit, že je to fakt pecka. Asi nejoriginálnější metroidvania co jsem hrál. Má to skvělou atmosféru. Zvuky křupajících pojídaných těl jsou fakt super :D a udělalo mi radost, že na posbírání všech achievementů člověk nemusel hodiny grindit hromady nesmyslností. Oba palce nahoru :)

    ERRTU
    ERRTU --- ---
    Resident Evil: Village / 20 hodin / #dohrano

    tak jsem se donutil. hru mam paradoxne skoro od vydani z nejakeho humblebundle ci kyho vyra, ale proste jsem to po chvilce vypnul s tim ze je to hnusna hra a ja se bojim :) nejspis pod dojmem klaustrofobicke morove hniloby re:biohazardu, tam jsem zatim skoncill v momente kdy se me otec rodiny snazi rozjezdit autem v garazi. ale...

    za ten level design by mel nekdo dostat nobelovku! jedine co nechapu ze zamek dimitrescau nebyl treti ale prvni. zamek sam je proste dechberouci. ale zbytek vubec nezaostava. pravda, vila beneviento po zamku pusobi trochu chude ale jen na prvni dojem. zatopene mlyny mi pripominaly metro last light a ta tovarna... vesnice se v prubehu meni, tu se povali plot, tu ziskate klic k vratum, tu cestu kudy jste sli stokrat zablokuje traktor, proste se neomrzi. vylozenou extazi jsem prozil kdyz jsem se po nejakem case konecne dostal k zahradnikove klici a dostal se do toho posledniho baraku. po dlouhe dobe me backtracking vubec nevadil a naopak jsem si ho uzival a tesil se co se ve vesnici zase zmenilo od meho posledniho vyletu za dalsim kusem meho potomka.
    light rpg element s upgradovanim arsenalu a jeho levelovanim, sber a crafteni naboju/larnicek a dodavani surovin na recepty pro duka je taky fajn. bohuzel, pochopitelne jsem si prodal ryby driv nez se mi odemkly u duka recepty takze nektere se tim staly navzdy neuvaritelne.

    jedina vec kterou bych herne doslova vytknul je ze v nekterych momentech hra naprosto ocividne planuje ze proste musite aspon jednou umrit aby jste zjistili ze ted musite utikat a obracne. tj. hodne loadu padlo na to ze jsem vysazel kompletni munici do neceho co v dany moment hry zabit proste neslo a naopak jsem se dost casto zbytecne plizil kolem neceho co jsem pak (vetsinou leknutim a ke svemu udivu) sundal par ranama.

    no kazdoapadne, mapa je krom neslozene panenky vyluxovana do mrte a jak bylo po titulkach, uz jsem byl na humblebundle a dlc se stahne nez tohle dopisu.
    a alice dimitrescau je proste kus a bohyne! :)

    GEE
    GEE --- ---
    God of War: Ragnarok/PS5/33 hodin/#dohrano
    - Fantastický pokračování přesně jak má být - epičtější, hlasitější, nabouchanější
    - Pohyb a souboje jsou rychlejší a agilnější
    - Postav je víc a jsou fantasticky zahraný, namluvený - celý je to neskutečně lehký a vtipný
    - Bear McCreary do toho řeže jako nikdy, od rána mám soundtrack ve sluchátkách a směju se od ucha k uchu
    - Ještě tak 15 hodin rozhodně vrazím do post-credits contentu (a mám tušení, že si to dohraju ještě jednou jakmile dorazí DLC)

    Screenshot úmyslně není z konce hry, nechci spoilovat

    DR_K
    DR_K --- ---
    z podobneho soudku, tezko tady mluvit o dohrani, ale po velkem poctu hodin (cca 120?) a pruchodu (85/155) se mi prvne podarilo porazit Hada na EM4

    ENDER
    ENDER --- ---
    Dark Souls II Scholar of the First Sin 50h.
    Za me nejslabsi dil serie (dohrano DS1 remaster, DS3, ER). Ani me nemrzi, ze to konci, narozdil od ostatnich From Software her.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    KASUMI: Cool! Mě se tenhle typ budovatelských strategií (Caesar / Cleopatra / Pharaoh atd.) vždycky hrozně líbil, všechno jsem vždycky nadšeně rozehrál... Ale nikdy jsem se pak nedostal dál než za tutorial (milju tutorialy, jako že obecně!) a pár prvních levelů :-) Takže docela obdiv. Jediný, co jsem snad myslím jediný dohrál, byli Settlers II, ale tam jsou přece jen trochu jiný mechaniky.
    KASUMI
    KASUMI --- ---
    Pharaoh
    #dohrano
    A cas? Tuhle hru jsem mela uz kdyz vysla (1999), ale nikdy jsem ji nedohrala
    Ted jsem si ji koupila znova na steamu nekdy 2017
    Behem covidu jsem zacala zase znova
    A dnes, po letech, jsem to konecne dohrala :))
    Hodin mi to zabralo nepocitane:)))

    Jako ma to sve nevyhody a obcas by z toho clovek zesedivel, jakou to ma mechaniku (napr nahodny chozeni hasicu), zejmena zasobovani jidlem, ale me to proste bavilo :)

    Ted si dam datac - Cleopatru

    A pak budu pokracovat v Nebuchadnezzarovi (cz produkce), ktera se tim inspirovala a nektere veci ma vyresene vyrazne lip (napr to jidlo)

    MIKESHCZ
    MIKESHCZ --- ---
    HONZAL: Nevím jak to sem vše hodit, bylo by to asi hodně screenů.
    Tak vybírám několik zajímavostí ze statistik:
    • Uplynulý herní čas: 150.3 dny
    • Sesbíráno a vyděláno peněz: 1 187 797 Gr
    • Celkem uraženo 474 km
    • Zabito lidí a zvířat: 503 (100 kumánů)
    • Hodnota ukradených věcí: 139 269 Gr (2 356 předmětů)
    • Celková doba ve vězení: 12 dní
    • Splněných questů: 107; Pokažených questů: 4
    • Sebráno bylin: 11936 (251.9 kg)

    Vlastnosti na max (20).

    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    DR_K: Jo, to samozřejmě věřím, hlavně endgame bude v coopu super výzva. Já to vlastně hodnotil z pohledu singleplayer hráče, což je, když to vezmu zpětně, k tomuhle typu hry asi nefér.
    DR_K
    DR_K --- ---
    PALADIUS: dovolim si pridat, ze v coop pruchodu ke znudeni nedoslo
    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    Tiny Tina's Wonderlands / 45 hodin / #dohrano

    Borderlands zasazené do fantasy prostředí. Hra neurazí, ani moc nepřekvapí. Nadšení ze hry se láme zhruba v půlce, stává se totiž těžce repetitivní a poměrně nudnou. Za pozitivní zmínku stojí alespoň typický borderlands humor a rozmanitý arzenál zbraní a ucházející nepřátelé.

    Hra je vhodná především pro nadšence tohoto žánru. Doporučuji počkat alespoň na 50% slevu.

    Hodnocení: 6/10



    HONZAL
    HONZAL --- ---
    MIKESHCZ: nechceš hodit stats postavy pro zajímavost? Skvělá hra každopádně!
    MIKESHCZ
    MIKESHCZ --- ---
    Kingdom Come: Deliverance / 136 hodin / #dohrano
    A jak jsem slíbil, tak jsem udělal. Tak dlouho jsem čekal na CZ dubbing, až jsem to znovu celé dohrál tentokrát se všemi DLC. Za mě nejlepší z nejlepších. A až vydají konečně ten dubbing, tak to pojedu potřetí a zkusím to na hard mode.

    SWAMP_ASS
    SWAMP_ASS --- ---
    The Witcher 3: Wild Hunt / 96 hodin #dohráno
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Samorost 1 / 17 minut / #dohrano

    Samorost 2 / 1 hodina / #dohrano

    Samorost 3 / 6 hodin / #dohrano

    Doufám, že se Amanita zase někdy do lesa podobně vrátí, tu atmosféru s jemným hudebním podkresem tam totiž umí nejlíp.





    GULAZ
    GULAZ --- ---
    JUNGLER: jasne, dik;)
    GULAZ
    GULAZ --- ---
    GULAZ: A Plague Tale: Requiem / 20h / XGP #dohrano
    Tak tohle bylo MNOHEM intezivnejsi nez jednicka. Pribehove to navazuje tam kde jednicka skoncila, takze je dobry hrat to po sobe. Herni mechaniky zustaly vicemene stejny, jen boju je vic a jsou akcnejsi, stealth lokace vetsi, takze je vic cest jak je resit, jen poradny puzzly zase chybi.
    Grafika je nadherna a stylizace jakbysmet (hlavne ke konci). Varibabilita prostredi takyu vetsi nez v jednicce.
    Kazdp. ale to jak se vyviji pribeh a osudy Huga a Amicie, to je... husty. Od urcity chvile jsem si rikal, ze uz musi bejt konec, pac uz to neni kam dal gradovat, ale vzdy prisel jeste vetsi fuck-up. Musim rict, ze ke konci uz mi to nebylo uplne prijemny a posledni chapter to uz je... narez.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam