• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    JUNGLER: Tohle jsem si před časem pořídil na Switch, abych tam měl taky nějakou normální hru :⁠-⁠D Jen mi přijde, že originál měl ty zvuky jiný, trochu syrovější. Každopádně ale soundtrack je top, občas si ho pustím jen tak. Jo, devadesátky byly (nejen) co se týče her prostě fantastický...
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    MDK/5 hodin/#dohráno Steam Deck
    Skoro jsem zapoměl na to, jak strašně moc mě tahle hra v v době svýho releasu oslovila. Byl jsem tenkrát unešenej z toho jak to vypadalo, jak se to hrálo a celkově asi vším co v týhle hře bylo. Musím taky konstatovat, že zábavný je to furt stejně. Sakra furt na mě civí v mojí knihovně nejnovější aktuální nextgen pecky a já místo toho jedu tyhle brutální past past past past .... past geny a královsky se u nich bavim. Jsem už asi fakt regulerní oldfag :D

    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    Postal Redux/5 hodin/#dohránoSteam deck
    když jsem se dal na ty romantický hry, tak ještě před poměrně novým Carrionem jsem si sfouknul stařičkýho Postala v novém hávu. Ta hra je tak dementní až je skvělá. Pamatuju si, že když to tenkrát vyšlo, tak jsem byl naprosto šokovanej z tý asi dosud neviděný nekompromisní akční brutality. Jenom tenkrát můj stroj neoplýval přílišným výkonem a tak hned v druhém kole po dvou napalmech do pochodující kapely nastala proměna akční řežby v tahovou strategii :) nikdy jsem ho tedy nedohrál. No a díky Steam Decku likviduju starý resty a došlo i na Postal. Kažopádně pro uvolnění páry je ta hra skvělá. Při dabování smrtelných skřeků se museli tvůrci hodně bavit :D
    No a teda svatý jim tenkrát nebylo absolutně nic.

    HONZAL
    HONZAL --- ---
    Prodeus/15 hodin/#dohrano

    Pote, co se zacaly vracet kniry a 90s moda, tak se objevuji i hry, ktery chtej vypadat jako Doom nebo Quake. Fanousci techto her si Prodeus uzijou. Ja jsem se chtel jenom podivat a nakonec to rovnou dohral, spousta strikajicich gejziru krve a pejskove. Na vecerni vyplach hlavy ideal.

    DR_K
    DR_K --- ---
    Super Mario Galaxy 2/45 hodin/#dohrano

    Hrano na PC v emulatoru dolphin ve fullhd. Asi nejlepsi vstup do sveta her pro male dite, co vim. V jednicce se dalo druhym wiimotem pouze sbirat a strilet hvezdicky a to po chvili dovedlo zacit nudit. Tady uz jde i zastavovat a likvidovat padouchy, coz krom toho, ze je to mnohem zabavnejsi, dovede prvnimu hraci realne pomoct. Nebo uskodit :) Ty hry jsou tak dobre, ze z nas udelali fanboys, uz mame vsichni sve limited edition wiimoty. Cas je odhad, dolphin netrackuje.

    TERZ
    TERZ --- ---
    Elden Ring/40hodin/#dohrano
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Subnautica / 34 hodin / #dohrano

    Prvky přežití normálně beru jako zbytečnej stres a craftování ve hrách taky zrovna nevyhledávám, ale tady jsem se radoval z každýho upgradu, kterej mě dostal do větší hloubky nebo mi ulehčil život pod vodou.

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    DEEFHA: Jen pro doplnění - po dalších třinácti hodinách je Rise of the Tomb Raider komplet! Ta explorace po endgame mě bavila asi víc než všechno předtím :-)

    GEE
    GEE --- ---
    Tell me why/3h/Steamdeck/#dohrano
    Béčko Life is strange z období kdy někomu přišlo jako skvělej nápad rozsekat tříhodinovou hru na tri epizody.

    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Far Cry 4 + dlc/56h/#dohrano
    V pořadí už 5. Far Cry, který jsem hrál a dohrál (ještě tu mám odloženo Far Cry Primal) a zatím asi to nejlepší. Tomu i odpovídá odehranej čas. Hodně času jsem strávil vedlejšími aktivitami a kupodivu docela dlouho mě i bavily. Vedlejší questy jsou taky docela povedený, nejvíc teda Yogi a Reggie :) Dal jsem i dlc Valley of the Yetis, který mi přišlo už poněkud slabší, ale dalo se to. Jen teda až přehnaně agresivní zvířata, hlavně orli. Ti mě tu drtili snad víc než samotní vojáci! :)


    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Lust for Darkness/4h/#dohrano
    Našel jsem to náhodně ve slevě za pár eur spolu s druhým dílem. Hororů s fantaskními světy není nikdy dost, tak jsem to prubnul a byl zvědavej na tu kontroverzi, o který se všude píše. Ve výsledku to nebylo špatný, ta část v jinym světě se mi líbila určitě víc. Ujetý to docela je, ale jsou asi horší hry :). Jen je to teda dost krátký a plnou cenu bych za to nedal. Druhej díl je prej lepší, tak jsem na to zvědavej :)

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Rise of the Tomb Raider / 31.5 hodiny / Steam Deck / #dohrano

    I když jsem nedávno po dohrání prvního dílu rebootu téhle série (taky na Steam Decku) prohlásil, že další díly si dám asi "normálně" na konzoli a pořádné televizi... Tak jsem nakonec neodolal, protože moct mít Laru v posteli je prostě neodolatelné a Deluxe edice zrovna byla v akci za dvě kila :-) Žádný gulag na Sibiři nikdy nevypadal líp! Celkově mi to oproti předchozímu dílu přišlo o pořádný kus dál jak co se týče vizuálu (ten jiskřící led! ten křupající sníh!), tak hratelnosti, mechanik a vůbec. Ačkoli to vlastně bylo jakoby to samé, tak mě to prostě bavilo nějak víc a taky jsem v tom, jak vidím, strávil mnohem víc času. A to ještě pár dalších hodin přibude, abych se z aktuálních 84 % kompletnosti dostal co nejblíž ke stovce (podobně jako u předchozího dílu, kde mi zbývá najít už jen asi dva někde záhadně zajebané artefakty a bude to komplet). Mimochodem - Deluxe obsahuje všechna DLC a jedno z nich už mám hotové. Baba Yaga: The Temple of the Witch byla naprostá špička a doufám, že i ty další budou stát za to!

    A každopádně se už nemůžu dočkat, až do nějaké slevy spadne i Shadow of the Tomb Raider. Na Steam Decku už tuhle sérii dojedu komplet.





    KEVIN00
    KEVIN00 --- ---
    A Plague Tale: Requiem
    - zhruba 30 hodin

    01

    02
    #dohrano
    GULAZ: Naprosto souhlasím. Asi 4x jsem si myslel, že hra končí a najednou "what the hell". Poslední epizody už se mi hrály dost ztěžka. Děj hry a samotná atmosféra je hodně ponurá a "hluboká". Za mě velmi povedená hra po všech stránkách.
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    BOBESH: Snatchera jsem dohral uz davno - rovnez v emulace MegaCD na PSP - ale mas point, ze bych si to mohl dat na originalnim HW (protoze mam ten bazmek MegaSD).
    CROME
    CROME --- ---
    DAVESADE: Policenauts naprosto miluju! Poridil jsem si kvuli art book i origo japonskou limitku. Doporucuji take naprosto vynikajici soundtrack od Konami Kukeiha Club, patri k tomu nejlepsimu co ve hrach obecne zaznelo!

    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    Firewatch / gamepass / 5h / #dohrano
    Někde jsem čet, že to je jeden z nejlepších walking simulatoru, který dýchá na záda Edith Finch, tak jsem to zkusil. A jo, je to pěkná hra, bavilo mě to, jen z toho konce jsem poněkud rozpačitý. Zkrátka mám pocit, že to rozuzlení příběhu (nechci spoilovat) mohlo být lépe vypointované.
    Líbila se mi atmosféra, walking simulátor se jako žánr vyznačuje tím, že celou dobu nikoho nepotkáte. Tady je interakce s lidmi, ale nepřímá, čili přes vysílačku, na velkou dálku, tak že vám někdo někde připraví past, nebo naopak vybavení. Takže už je to na hraně adventury. Zasazení do divočiny ten pocit izolace hezky doplňuje co do atmosféry a věrohodnosti.

    Life is Strange: True colors / gamepass / 10h / #dohrano
    V sérii LiS adventur je to někde pod úrovní "Before the Storm". Kvalit jedničky zdaleka nedosahuje.
    Kladem jsou jednoznačně postavy příběhu, dobře prokreslené a uvěřitelné. Celá hra se odehrává na malém kousku světa, který tak mohli hezky do detailu propracovat (ale nepochopil jsem ty loading screeny, když vejdu do dveří, to je anachronismus).
    Life is strange je vždycky o nějaké paranormální schopnosti hlavní hrdinky. Tentokrát čte lidem emoce a myšlenky a je schopná je tak trochu i změnit. A někdy čte emoce i z věcí. Celé je to dost nekonzistentní, prostě někdy to jde a někdy ne, podle toho, jak se jim to hodí do narativu.
    Příběh se opět zajímavě rozvíjí, aby nakonec vyzněl docela banálně. A hlavně to vysvětlení, proč na začátku došlo k tomu fatálnímu výbuchu, není ani moc logické.

    Oblouvám se za chybějící obrázky. Příště se polepším.
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    DAVESADE: je to pecka!!! tak este Snatchera! ;) ja mam oboji jen v emulaci. nedavno sem se dokonce odvazil Policenauts s neofiko en. prekladem streamovat! :)
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Policenauts / Sega Saturn / 8 hodin / #dohrano
    Hru jsem poprve dohral, kdyz vysel fandovsky anglicky patch - hral jsem PSX verzi v PSP a byla to krasna prochazecka. Jako vizualni novela neklade na hrace prazadne naroky, je tam par vtipnych gameplay twistu no ale hlavni duvod k doporuceni je Kojimovsky styl vypraveni, atmosfera vize budoucnosti a provazanost se svetem Metal Gear Solid. Pribeh hry je porad solidni, za ty roky - co vznikly tuny anime a dalsich del - uz pusobi trochu omsele - cemuz asi neslo zabranit. Tentokrat jsem si to dojel na Saturnu a bylo par velice prijemnych veceru. Hra je o konskou delku lepsi, nez Snatcher a celkem dycha na zada i Metal Gear Solid - presto ma v sobe dost unikatnich napadu a detailu, kde cloveka prekvapuje, proc nikdy nevzniklo zadne pokracovani nebo spinoff - ty charaktery a jejich osudy a cely ten svet, kam je to zasazene - si o to vyslovene rikaji. Palec nahoru!

    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    Carrion / 8 hodin / #dohrano
    jelikož jsem velký fanoušek Věci od Carpentera, bylo jenom otázkou času kdy se k týhle hříčce dostanu. Musím potvrdit, že je to fakt pecka. Asi nejoriginálnější metroidvania co jsem hrál. Má to skvělou atmosféru. Zvuky křupajících pojídaných těl jsou fakt super :D a udělalo mi radost, že na posbírání všech achievementů člověk nemusel hodiny grindit hromady nesmyslností. Oba palce nahoru :)

    ERRTU
    ERRTU --- ---
    Resident Evil: Village / 20 hodin / #dohrano

    tak jsem se donutil. hru mam paradoxne skoro od vydani z nejakeho humblebundle ci kyho vyra, ale proste jsem to po chvilce vypnul s tim ze je to hnusna hra a ja se bojim :) nejspis pod dojmem klaustrofobicke morove hniloby re:biohazardu, tam jsem zatim skoncill v momente kdy se me otec rodiny snazi rozjezdit autem v garazi. ale...

    za ten level design by mel nekdo dostat nobelovku! jedine co nechapu ze zamek dimitrescau nebyl treti ale prvni. zamek sam je proste dechberouci. ale zbytek vubec nezaostava. pravda, vila beneviento po zamku pusobi trochu chude ale jen na prvni dojem. zatopene mlyny mi pripominaly metro last light a ta tovarna... vesnice se v prubehu meni, tu se povali plot, tu ziskate klic k vratum, tu cestu kudy jste sli stokrat zablokuje traktor, proste se neomrzi. vylozenou extazi jsem prozil kdyz jsem se po nejakem case konecne dostal k zahradnikove klici a dostal se do toho posledniho baraku. po dlouhe dobe me backtracking vubec nevadil a naopak jsem si ho uzival a tesil se co se ve vesnici zase zmenilo od meho posledniho vyletu za dalsim kusem meho potomka.
    light rpg element s upgradovanim arsenalu a jeho levelovanim, sber a crafteni naboju/larnicek a dodavani surovin na recepty pro duka je taky fajn. bohuzel, pochopitelne jsem si prodal ryby driv nez se mi odemkly u duka recepty takze nektere se tim staly navzdy neuvaritelne.

    jedina vec kterou bych herne doslova vytknul je ze v nekterych momentech hra naprosto ocividne planuje ze proste musite aspon jednou umrit aby jste zjistili ze ted musite utikat a obracne. tj. hodne loadu padlo na to ze jsem vysazel kompletni munici do neceho co v dany moment hry zabit proste neslo a naopak jsem se dost casto zbytecne plizil kolem neceho co jsem pak (vetsinou leknutim a ke svemu udivu) sundal par ranama.

    no kazdoapadne, mapa je krom neslozene panenky vyluxovana do mrte a jak bylo po titulkach, uz jsem byl na humblebundle a dlc se stahne nez tohle dopisu.
    a alice dimitrescau je proste kus a bohyne! :)

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam