• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    DEEFHA: ba jo, já to na mobilu nějak přehlíd. Tak to je ovšem poctivá herní doba.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    ELHO_CID: Hele, já tam těch hodin ale vidím dvanáct...!
    CROME
    CROME --- ---
    Pikmin 3 na WiiU
    Patlal jsem se s tim nekolik let v podstate od vydani v roce 2013, vskutecnosti 15hodin #dohrano . Casto frustrujici, ze jsem to musel nechat, co by clovek zvladl za 20 dni herniho casu me trvalo 54. Jinak, ale velmi navykova RTS/puzzle hratelnost s uzasnou grafikou. Omlouvam se kazdemu z 1156 Pikminku, kteri byly nedobrovolne obetovany pro vyssi cil, cest jejich pamatce.

    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    TOFI: udělal jsi dobře, žes to jen rychle proklikal za dvě hodiny. Já ty dialogy četl a byla to bída. Ale bohužel to hrálo tolik lidí, že se to už považuje za úspěch a bude pokračování.
    TOFI
    TOFI --- ---
    #dohrano ale popravde strasna blbost, uz jsem to smazal
    CHEWBACCA
    CHEWBACCA --- ---
    Chernobylite/26,3 hodin/#dohrano

    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Days Gone/77 hodin/#dohrano
    Cca po dvou měsících jsem došel k závěrečným titulkům týhle herní perly (pro mě). Celkově se mi to hodně líbilo, takto si představuju zhruba ideální open world hru, kde hraje hlavní roli i příběh, postavy a celkově je ten svět i tak nějak uvěřitelnej, i když se jedná o hru. Bavily mě hodně postavy a jejich osobnosti, příběhy, je super, když to nejsou jen bezejmenná NPC, který člověk zapomene za pár hodin. Svět sice menší než jsem zvyklej u jinejch open world her, ale tak nějak kompaktnější a člověk z něj má pocit, že žije, reaguje na jeho rozhodnutí a jednání. A často je zajímavější cesta ke questu než ten samotnej. Dost mě bavilo a ze začátku štvalo i to, že hráč musí reagovat na změnu okolností a přizpůsobit zbraně a taktiku, i když předtím byl zvyklej na něco jinýho. Pro mě taky takovej nezvyk, když u většiny open world her, co jsem hrál, tak si člověk jednou pořídil ultimátní zbraně a s nima to dohrál nebo jen vylepšoval, aby byly silnější. Ale znamenalo to pro mě i dost záseků a nervů, než jsem se přes to dostal. Nejhorší bylo asi naučit se likvidovat efektivně hordy :)

    Hra má samozřejmě i nějaký ty negativa. Některý vedlejší úkoly repetetivní, i když ve výsledku vlivem prostředí probíhají odlišně a občas mě štvala nutnost jít přesně nalinkovanou cestou u některejch hlavních questů. Sem tam hloupý záseky. Ale celkově pro mě jedna z nej her, co jsem nejen v poslední době hrál a bylo by super, kdyby takovejch open world her bylo víc.


    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    ELHO_CID: Hmmm, když já ale nemám nikde Windows. Leda že bych to zkusil na Steam Decku přes Cloud Gaming, ale to mi přijde jako drbat se levou rukou za pravým uchem :⁠-⁠) Vždycky je možný zahrát si původní verze v emulátoru, žejo. Ale když už to v tom Game Passu takhle pěkně všechno je, tak jsem chtěl tu možnost využít. A jsou tam trofeje a bonusy a tak, na to si člověk prostě zvykne :⁠-⁠)
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    DEEFHA: Ony jsou ty remastery i v PC gamepass, takže pokud nepatříš mezi tu menšinu, co má gamepass jen na xbox, tak si to můžeš nainstalovat na PC a hrát myší.
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    DEEFHA: tak tenhle rest mam taky, tesim se na nej :)
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Full Throttle Remastered / 7 hodin / XSS / #dohrano

    Rozmohl se nám tu takový nešvar s těmi Double Fine remastery :-) Můj backlog sahá tak hluboko do historie, že v něm není problém najít čtvrt století starou hru, kterou hrál každý - jen já ne. A tak když ve vedlejším GameShots klubiku proběhla záludná diskuse o tom, jak dlouho by trvalo dohrát Full Throttle někomu, kdo to nikdy neviděl (v souvislosti s tím, že je to prý záležitost "na hodinu"), mé dobrovolnické srdce zaplesalo. Nevím sice, jestli byla nejrozumnější volba hrát to právě na Xboxu, myš by tomu určitě slušela víc... No ale nedalo se nic dělat, přišlo mi to jako nejsnadnější legální cesta (všechny tři Double Fine remastery jsou v Game Passu).

    Už hodně dlouho jsem nehrál žádnou point&click adventuru! Ale jinak už mám něco za sebou, takže jsem se po prvotním zmatkování s trochu netradičním ovládáním rychle ponořil do příběhu a nechal se jím unášet až do famózního konce. Byla to jízda doslova filmová - tohle kdybych hrál v roce 1995, tak si asi ustříknu do textilu :-) Samotářsky motorkářská atmosféra mi naprosto sedla, obzvlášť pak oceňuju hudbu (soundtrack i score). Paradoxně nejvíc času mi zabraly akční mezihry, které mi úplně nešly a po pravdě řečeno jsem je vlastně vůbec nečekal... Ale zpětně to všechno dává perfektní smysl a jen to posiluje můj dojem ze hry.

    99 % času jsem strávil v původním vizuálním a herním módu, ten nový remasterovaný styl mě vůbec nijak neoslovil. Občas jsem se do něj ale přece jen přepnul, protože se v něm dají zvýraznit všechny interakční oblastni na obrazovce, což mi mnohokrát ušetřilo spoustu času při řešení úkolů. Ty sice nebyly nijak zvlášť logicky náročné, ale kvůli trochu zvláštnímu ovládáním a někdy ne úplně přehledným scénám jsem se do pár zákysů přece jen dostal. Remasterovaný mód mi ale prakticky vždycky pomohl. Jednou ne, ale to mi pak pomohlo se na to vyspat :-) Dal jsem to nadvakrát.

    No a teď teda Grim Fandango! Nebudete mi to věřit, ale taky jsem ho nehrál...





    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    TOFI: Tak a teď Grim Fandango? Dej si pozor, je tam jeden blbej ajch, že musíš od začátku hrát s ovládámím ve stylu prvního RE.
    TOFI
    TOFI --- ---
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    GULAZ: Tak jeden trik je pojmenovat na začátku hrdinu STRANGER. Dostaneš brokovnici. Podobných žertíků je tam hafo.
    GULAZ
    GULAZ --- ---
    ELHO_CID: musim kouknout na nejaky hinty a triky. Dost veci mi zustalo skryto. Treba vsechny dvere, kde po me chteli password. Pak ten oltak kde jsem mohl zadavat kody (predpokladam, ze tam zadam kod, co jsem ted ziskal z Inferno Power:) a vubec mrknout jaky jsou konce a tak. Ted jsem to hral ciste podle sebe.
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    GULAZ: Koukám, žes napoprvé dal normální good ending. To je takový přirozený, já ho měl taky. Na ultimate good jsem pak musel aktivovat nesmrtelnost, protože ten, a hlavně co následuje po otevření pečeti na Urzonu s Ultimate good je prostě čirý sadimus.
    GULAZ
    GULAZ --- ---
    Infernax/7h/XGP
    ELHO_CID dik za tip, bylo to naprosto bozi!;)
    Dojel jsem jen prvni pruchod na casual, pac to ve stredu mizi z Game Passu, ale jdu to koupit na Steamu a dojedu si to taky na 100%
    Btw. na tornado jsem prisel sam a dost me pobavilo:D

    TOFI
    TOFI --- ---
    Day of the Tentacle Remastered - paradni klasika #dohrano
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Those Who Remain/8h/#dohrano
    Taková strašně rozporuplná hororová hra. Ze začátku mi přišly ty herní mechanismy super. Zajímavej příběh, atmosféra by se dala krájet. Postupem času se mi ale jistý mechanismy začaly zajídat. Nejvíc mě asi vždycky štvalo těch pár přístupnejch místností a teď hledej, kde je ta jedna mikrověc, co se kde dá použít a ono nikde nic. Ke konci mě to už fakt nehorázně sralo a nějak mi to zkazilo celkovej dojem ze hry. Škoda.

    TRAGED
    TRAGED --- ---
    DEEFHA: VFX1 sucks, iGlass rulezz!

    VFX1 melo vizory na šroubu ma kořeni nosu a nedali se tak pořádně zafixovat má místě. Strašné mě to štvalo. Teda v PaKulu v herně.iGlassy co jsem zkoušel na Invexu byly naopak úplně super.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam