PSY_CHAOTIC: protože Breakpoint vyžaduje kreativní přístup i od samotného hráče. POkud si necháš hloupou A.I. NPCček a nízkou obtížnost, tak to můžeš řešit jen plížením a tím se ti vytratí ta nutnost být kreativní a přestane tě to bavit.
Kamarád si to hrál na tichý komando ve stylu 80 filmů a prostě skákal padákem na cíle a nejlíp střílel cíle pistolí s tlumičem. Když mu do toho datadisk přidal splinter cell, tak jsem ho pak už ani neviděl, protože tam vyloženě řádil. Já sám jsem taky procházek opakovaně spoustu míst a dost často jinak.
(při připojení hráče zmizí všichni A.I. spoluhráči. Nerozumím tomu, jak někdo tvrdil že mu hru kazila ta A.I., podle mne to ani není možné, je to taktická hra, tedy jde i o to rozdávání rozkazů, nebo si před akcí třeba zaminovat sjezdovou cestu ze základny a pak udělat jen bubu a cíl jak bude utíkat se zprovodí ze světa sám. Výhoda Breakpointu je možnost prostříhávání se ploty, vůbec využití okolí ke všemu možnýmu, i k zahrabání sebe sama do bahna i pohybu postavy, u WIldlands (která je výtečná) je to ještě omezené, ale u breakpointů je to zcela otevřené.
Technický stav hry byl a je u Ubi problém a tohle jde za nima, jsou to blbci jak v propagaci tý hry, tak i technický podpoře.