VIRIK: A neměl (nemá) Breakpoint takový ty specializovaný třídy, který definovaly, jak to hraješ? Vím, že později už to nebylo tak striktní a dalo se přepínat, ale přeci jen to asi bude trochu znát, když už tam máš nějaký bonusy. Já to hrál na nějakou vyšší obtížnost. Nejbližší mi byl vždy sniper, ale dokážu se přizpůsobit. Venku jsem neměl problém, ale kolikrát mě vysekali spíš v budovách a celkově mě ty baráky moc nebraly hlavně proto, že mi přišly tak nějak stejný a jednotvárný.
Mně se v tomhle asi nejvíc líbil ten, myslím, úplně první díl? Obtížnost byla ultimátní, většinou 1 zásah = game over. Byl tam tým specialistů a dalo se mezi nimi přepínat. Takže jsi mohl chvíli hrát jako sniper, pak zase třeba kulometčík i se všemi jejich bonusy k zaměření. Ale kdoví, zda by to už nebylo dneska na mě moc ultimátní :)