HOWKING: v tom pripade rozhodne doporucim minimalne dlc Two Collonels. je to o tatovi toho kluka z metra v Novosibirsku a je to navrat do klasicke prostredi metra jako takoveho. uronis jeste vic :) me taky vsichni prezili, krom tchana pochopitelne. ty konce (a to jestli prijdes v prubehu hry o partaky) je dane tim jak moc velka ses vyvrazdovaci mrcha. technicky staci v zimnim levelu nezabijet vyzvavace tsar-fish, v poustnim nezabijet otroky (+ v slave kampu z trajektu pri jednom ukolu musis taky otrokare jen omracovat) a v poslednim nezabijet skautiky. btw scena kdy hrajes na kytaru nalitemu staremu skautovi ktery mluvi s kostrama svych kamaradu byla snad jeste silnejsi nez ten konec, mel jsem na krajicku :) to jak sis vedl prave poznas na konci levelu, kdyz ti partak pojde, nebyl jsi uplne mirek dusin.
ale teda jednicka a dvojka, to je jinej format, na to abys mel good ending tak jsi musel celou hru projit bez zabiti jedineho cloveka. mutanti se nepocitaji. ale proste zadnyho nacka, rudoarmejce ani banditu. a na to sem fakt nervy nemel.