• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    PALADIUS: To jsem se chtěl už kolikrát zeptat - vy někdo fakt hrajete s tím overlayem v levém horním rohu? Mě by to teda strašlivě sralo :-D
    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    DAVE2: Určitě stojí za to dohrát alespoň příběh, ale žádný další "wow effect" už tě asi nečeká :)
    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    Assassin's Creed: Odyssey / 98 hodin / #dohrano

    Po bezmála sto odehraných hodinách kroužím kurzorem nad DLC questy a říkám si, co dál. Představa, že mám investovat dalších +10 hodin do naprosto nudného, generického světa bez špetky nápadu a originality, ve mě vzbuzuje akorát tak chuť vzít si život.

    PETGRIDUS
    PETGRIDUS --- ---
    A Undercover Cops.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Jo, to je přesně ten typ!
    PETGRIDUS
    PETGRIDUS --- ---
    A Captain Commando.
    PETGRIDUS
    PETGRIDUS --- ---
    Nezapomínat na Punishera.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    TOOMIX: Jj, Final Fight je moje jednička :-) A pak asi Knights of the Round.
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    DEEFHA: víc se mi líbí pětice Final Fight, Vendetta, Violent Storm, Gang Wars a TMNT, ale i tak do bylo dobrý
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Cadillacs and Dinosaurs / MAME4Droid 0.139u1 / 0.75h

    ERRTU
    ERRTU --- ---
    ERRTU:
    Hotline Miami 2: Wrong Number(PC)/6.5hodiny/#dohrano
    no tak je to ještě horší... příběh je něco jako kubrickovo pulp-fiction vyprávěné feťákem který si něco tak luxusního jako toluen může dovolit jen jednou za měsíc a jinak frčí na chutné směsy solí do koupele hormonalních léků pro korýšovce. částečně sledujeme vedlejší postavy jedničky, částečně schizoidní hořící bordel padající z útesu. trochu mi vadilo časté střídání postav a příliš mnoho hluchých momentů kdy někam dojdete, pokecáte nad mrtvolou a odejdete. oproti jedničce víc zákysové a víc... commandos? víc musíte plánovat kdy ručně tiše a kdy naopak nalákat do dveří co nejvíc nepřátel výstřelem. ale furt víc než solidní jednoduchý a brutální duševní klistýr kdy můžete (tady snad dokonce musíte) odložit mozek na poličku a tupým výrazem vyndavat nepřátelům nedobrovolně ty jejich.

    DAVE2
    DAVE2 --- ---
    PALADIUS: Jsem tak nekde za pulkou (nedavno jsem ziskal hypogryfa) a trochu to pro me ztraci drajv. Ceka me jeste neco zajimaveho, kvuli cemu bych to mel dohravat?
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    Like a Dragon: Ishin! / 80 hodin / # dohrano / PS5 DE
    "Splněnej sen!" - pred par lety, kdyz sem diky Lopikovi a Nagasawovi poznal serii Yakuza, tak sem touzil po jednom z dilu, ktery se k nam na zapad vubec nedostaly. Nemely eng. sub. Tenhle rok se to zmenilo a moc me potesilo, ze sem si to mohl konecne zahrat. vic ke hre samotny se tu jiste a lepe rozepise aniki Nagasawa, proto se taky zdrzim rozepisovani. Diky RGG a tesim se na novej dil! :)



    BOBESH
    BOBESH --- ---
    Ravenlok / cca 5 hodin / #dohrano / XSX
    nebejt Game Passu tak si to asi nikdy nezahraju. moc pekny. spis asi pro mladsi, ale fajnovy!

    PALADIUS: utekli mi asi tri kralici! jinak komplet :)

    DWAY
    DWAY --- ---
    Jedi: Survivor / 42h / XSX

    Za me spokojenost. Sice by optimalizace mohla byt lepsi, holt obcas tam ty fps dropy byly, ale jinak jsem si hru uzil. Sedlo mi to jako prdel na hrnec. Zlepseni na vsech frontach oproti jednicce (teda s vyjimkou te optimalizace)

    Jeste chci dodelat optional veci, a zaroven uz ted vim, ze NG+ proste casem bude :)

    VIRIK
    VIRIK --- ---
    Dead Island 2 / 82 hodin / #dohrano

    Otázka, zda dohráno, protože s tímhle si díky obrovské hratelnosti a gore zábavy budu hrát ještě hodně dlouho.

    Subjektivní komentář ke hře:

    Na výběru postavy záleží. Ne ani pro jejich počáteční ability, ale protože každá reaguje jinak na dialogy. Carla je zábavná a vtipná, sympatická dokonce i ve své naivitě. Jiné postavy můžou vlastně spíš nudit, například podvodník co se vydává za hasiče prostě bude každému jen lhát a říkat co chce slyšet. Asiatka bude připomínat, že se potřebuje dostat na paraolympiádu, irčanka zase bude mít květnaté komentáře. Ostatní mužští představitelé, kterým je třeba týpek co je mu vše u zadnice může iritovat tím, co vždy bývá za tímhle cool typem – nuda, neodpovědnost a neschopnost, vždyť se jedná vlastně o destrukční typy, ale ono se to vlastně pro tenhle svět dobře hodí. Někteří jsou ale prostě zábavní a sympatičtí, jiní tak nějak prostě jsou, to co je zde zajímavé je ale to, že jsou všichni vlastně i obyčejní a ve svých negativech hodně lidští. To nebývá tak časté.

    Příběh je nejen béčkově výborný, i pojetí zombie apokalypsy je zde konečně zajímavé a dobré (nesrovnávat s TLOU, to není v základu zombie, ale druh postapo a navíc je to dot postmoderna, tohle je naopka příklon ke klasice) a konec je pěkně logický a otevřený (přesně to, o co se snažili různí filmový Resident evilové a opakovaně pohořely). Dojet pak ještě vedlejšáky je dost potřeba, protože tam se uzavře hodně osudů ostatních postav.

    Zpracování světa, map a prostředí je výborné a chytře vymyšlené, nevadí ani pozdější návraty do lokací (naopak, odhalují se její další skrýše nebo zkratky). Zombíci jsou naprosto epesní, jejich likvidace je skvělá. CHladné zbraně, palné zbraně, jejich úpravy a funkčnost je moc dobře udělaná; funkce opotřebovávání je tady dobře i právě pro to, aby vás to nutilo zkoušet všechno. Současně využíváte i enviromentální pasti a prostředí.

    Na konzolích vynikající a příkladná optimalizace. Nádherná grafika, nasvícení, atmosféra, vynikající hudba, která zazní přesně v těch správných chvílích, ambienty i rock.

    Tohle je skvěle postavený svět, výborná hratelnost, výborný druhy meele bojů, střelby a systému poškozování a destrukce nepřítele (na tu si autoři vymysleli a vytvořili vlastní systém a ten funguje až do něpříjemně velkých detajlů). A je zde i humor a pokud si vybere ke hraní postavu, která vám sedne, bude ho víc. Pokud jste utrpěli vzděláním a znáte i kulturu a to nejen zombie fenoménu ve filmu a literatuře, tak si užijete i spoustu odkazů.
    No a pokud jste klasický hráč bez fantazie, který chce všechno podle pravdy a hry pouze konzumuje, a musí se mu všechno nadesetkrát vysvětlovat, nebo jste herní novinář, stejně vám nic nepomůže, a prosím, zabijte se.

    ERRTU
    ERRTU --- ---
    Company of Heroes 3/92 hodin/#dohrano
    inu.. délka je daná tím, že jsem po třetině spojenecké kampaně a čekání až se mí odekne mise na monte casinu vůbec nepochopil, že mám nejřív obsadit přístavy... meh. co říct, král je zpátky! coh1 reinkarnated, chvalme pána!
    coh3 má dvě kampaně. zatímco německá je klasicky lineární a sleduje romella v africe ve zlatých časech před příchodem montgomeryho a vylodění amíku, tak spojenecká při dobývání italie a je to defakto coh - total war. nic proti. bavilo. ale sere mě, že je to vyprávěno americky takže to konči proražením gustavovy linie a dobytím říma. což jsme v půlce :) německá kampaň je pak časově prequel, opouštíme romella když nemocný a vyčepraný opouští afriku.
    v realtime části je to ultra-brutal-forte vymazlený coh1! dvojka mi přišla taková... uchvatná je demolice prostředí a sledovat jak si tanky probíjejí cestu obsazenou vesnicí, podporovany pěchotou, předcházeny dělostřelbou a kryté bombardéry je blaho. map je bohužel málo, půlku z toho času jsem bojoval na několika točících se mapách a unikátní má pouze několik konkretních míst na mapě itálie. po plazení se spojeneckou kampaní mi pak ta lienarní německá přišla poměrně krátká, skoro to měli prohodit.
    sumasumárum, juch! už aby do toho někdo namodoval ww1 jako do původního coh :)

    příkládám ukázku cviku který wermacht doporučuje kulometčíkům na uvolnění páteře po dlouhém brejlení do hledí mg42... jak posádka tak některé zbraně pěchoty občas zábavně glitchnou ale žadný gamebreaker.

    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Moons of Madness /11 hodin/#dohrano
    Bohužel tahle hra mě dost zklamala. Zápletka i prostředí vypadaly slibně, po pomalejším začátku se to docela dobře rozjelo, pak zaseklo a zbytek hry nestál za nic. Hororová atmosféra většinou nijaká, hratelnost spíš pruda. Chtěl jsem to dohrát, že třeba aspon příběh a konec to vylepší, ale ani to se nezadařilo..
    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    Ravenlok / 5 hodin / #dohrano

    Novinka na gamepassu. Ačkoliv na tenhle typ pohádkových adventur úplně nejsem a spustil jsem to jen tak z hecu, tak se z toho nakonec vyklubalo docela milý překvapení, který jsem na těch 100% docela rád dotáhnul (ne, že by to byla nějaká velký výzva :)

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam