• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    Dead Island 2 / 82 hodin / #dohrano

    Otázka, zda dohráno, protože s tímhle si díky obrovské hratelnosti a gore zábavy budu hrát ještě hodně dlouho.

    Subjektivní komentář ke hře:

    Na výběru postavy záleží. Ne ani pro jejich počáteční ability, ale protože každá reaguje jinak na dialogy. Carla je zábavná a vtipná, sympatická dokonce i ve své naivitě. Jiné postavy můžou vlastně spíš nudit, například podvodník co se vydává za hasiče prostě bude každému jen lhát a říkat co chce slyšet. Asiatka bude připomínat, že se potřebuje dostat na paraolympiádu, irčanka zase bude mít květnaté komentáře. Ostatní mužští představitelé, kterým je třeba týpek co je mu vše u zadnice může iritovat tím, co vždy bývá za tímhle cool typem – nuda, neodpovědnost a neschopnost, vždyť se jedná vlastně o destrukční typy, ale ono se to vlastně pro tenhle svět dobře hodí. Někteří jsou ale prostě zábavní a sympatičtí, jiní tak nějak prostě jsou, to co je zde zajímavé je ale to, že jsou všichni vlastně i obyčejní a ve svých negativech hodně lidští. To nebývá tak časté.

    Příběh je nejen béčkově výborný, i pojetí zombie apokalypsy je zde konečně zajímavé a dobré (nesrovnávat s TLOU, to není v základu zombie, ale druh postapo a navíc je to dot postmoderna, tohle je naopka příklon ke klasice) a konec je pěkně logický a otevřený (přesně to, o co se snažili různí filmový Resident evilové a opakovaně pohořely). Dojet pak ještě vedlejšáky je dost potřeba, protože tam se uzavře hodně osudů ostatních postav.

    Zpracování světa, map a prostředí je výborné a chytře vymyšlené, nevadí ani pozdější návraty do lokací (naopak, odhalují se její další skrýše nebo zkratky). Zombíci jsou naprosto epesní, jejich likvidace je skvělá. CHladné zbraně, palné zbraně, jejich úpravy a funkčnost je moc dobře udělaná; funkce opotřebovávání je tady dobře i právě pro to, aby vás to nutilo zkoušet všechno. Současně využíváte i enviromentální pasti a prostředí.

    Na konzolích vynikající a příkladná optimalizace. Nádherná grafika, nasvícení, atmosféra, vynikající hudba, která zazní přesně v těch správných chvílích, ambienty i rock.

    Tohle je skvěle postavený svět, výborná hratelnost, výborný druhy meele bojů, střelby a systému poškozování a destrukce nepřítele (na tu si autoři vymysleli a vytvořili vlastní systém a ten funguje až do něpříjemně velkých detajlů). A je zde i humor a pokud si vybere ke hraní postavu, která vám sedne, bude ho víc. Pokud jste utrpěli vzděláním a znáte i kulturu a to nejen zombie fenoménu ve filmu a literatuře, tak si užijete i spoustu odkazů.
    No a pokud jste klasický hráč bez fantazie, který chce všechno podle pravdy a hry pouze konzumuje, a musí se mu všechno nadesetkrát vysvětlovat, nebo jste herní novinář, stejně vám nic nepomůže, a prosím, zabijte se.

    ERRTU
    ERRTU --- ---
    Company of Heroes 3/92 hodin/#dohrano
    inu.. délka je daná tím, že jsem po třetině spojenecké kampaně a čekání až se mí odekne mise na monte casinu vůbec nepochopil, že mám nejřív obsadit přístavy... meh. co říct, král je zpátky! coh1 reinkarnated, chvalme pána!
    coh3 má dvě kampaně. zatímco německá je klasicky lineární a sleduje romella v africe ve zlatých časech před příchodem montgomeryho a vylodění amíku, tak spojenecká při dobývání italie a je to defakto coh - total war. nic proti. bavilo. ale sere mě, že je to vyprávěno americky takže to konči proražením gustavovy linie a dobytím říma. což jsme v půlce :) německá kampaň je pak časově prequel, opouštíme romella když nemocný a vyčepraný opouští afriku.
    v realtime části je to ultra-brutal-forte vymazlený coh1! dvojka mi přišla taková... uchvatná je demolice prostředí a sledovat jak si tanky probíjejí cestu obsazenou vesnicí, podporovany pěchotou, předcházeny dělostřelbou a kryté bombardéry je blaho. map je bohužel málo, půlku z toho času jsem bojoval na několika točících se mapách a unikátní má pouze několik konkretních míst na mapě itálie. po plazení se spojeneckou kampaní mi pak ta lienarní německá přišla poměrně krátká, skoro to měli prohodit.
    sumasumárum, juch! už aby do toho někdo namodoval ww1 jako do původního coh :)

    příkládám ukázku cviku který wermacht doporučuje kulometčíkům na uvolnění páteře po dlouhém brejlení do hledí mg42... jak posádka tak některé zbraně pěchoty občas zábavně glitchnou ale žadný gamebreaker.

    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Moons of Madness /11 hodin/#dohrano
    Bohužel tahle hra mě dost zklamala. Zápletka i prostředí vypadaly slibně, po pomalejším začátku se to docela dobře rozjelo, pak zaseklo a zbytek hry nestál za nic. Hororová atmosféra většinou nijaká, hratelnost spíš pruda. Chtěl jsem to dohrát, že třeba aspon příběh a konec to vylepší, ale ani to se nezadařilo..
    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    Ravenlok / 5 hodin / #dohrano

    Novinka na gamepassu. Ačkoliv na tenhle typ pohádkových adventur úplně nejsem a spustil jsem to jen tak z hecu, tak se z toho nakonec vyklubalo docela milý překvapení, který jsem na těch 100% docela rád dotáhnul (ne, že by to byla nějaká velký výzva :)

    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Hlavní příběh Borderlands 2 a předpokračování jsem dohrál před čtyřma rokama a od dokončení všech DLC mě odrazoval ubíjející grind v podobě levelování na vyšší obtížnost, abych porazil závěrečnýho bosse. O několik desítek hodin a dvě řady seriálu později je hotovo.

    Obě hry určitě stojí za to si je projít aspoň jednou, přestože normálně nehrajete looter-shootery. Questy mi přišly i na RPG střílečku místama hodně ukecaný, ale zato vtipný a narvaný popkulturníma odkazama.

    U prvního dílu, kterej byl zadarmo u nějakýho časáku, moje konzervativní já ještě nepřekouslo tu komiksovou grafiku – tady se mi líbila naopak čím dál víc.

    Borderlands 2 / 182 hodin / #dohrano



    Borderlands: The Pre-Sequel / 137 hodin / #dohrano

    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    AC: Valhalla, complete edition. 220h chybi mi asi jen 4 achievementy (typu zabij 5 typku kdyz sam horis aniz bys jim rozbil stit)a gold ve dvou master mapach/challenge, jinak komplet skrz naskrz vyrubano dohrano vyzdimano, aj ty ryby sem nachytal, ten forgotten saga vybrakoval vymaxoval naskrz, sechny excclibury a mjolniry nasel... no necekal sem to uplnestran toho jak me na zacatku sral combat co je nedovysvetlenej a tak clovek nechape ze to neni rozbity alezemu nerekli o par statech co maj vliv na veci typu uhybani ve fightu nebo block/parry/riposte atd..
    Jakmile to kolem levelu 100+ zacne zapadat samoobjevem tak to zacne i davat smysl a fungovat.

    Pribeh fajn, dobre tempovanej. Neschopnost hry nejak zohlednit ze hraju za zenskou byla překvapivě casta. Nejotresnejsi je to v dlc jednom kde hraju otce co ma manzelku a chce zpet syna a tvl ta hra jaksi nezvladne zmenit manzelku za manzela takze to dost nedava smysl a chvílemi vas tituluji jako muze. Ale co,chci moc.

    Konec mainstory je vtip, pokud ste hráli jako ja jen oddyssey tak smula, postavy najednou začnou mluvit o nekom mimo pribeh avsichni kejvou souhlasne hlavama ale nic nereknou.

    Namorni bitvy mi nechyběly. Zbrane i movesety supr.
    Tesim za dva tri roky na complete edition dalsiho dilu.

    Hrano key+mouse
    9/10
    HONZAL
    HONZAL --- ---
    DFOJTIK: Jo, tak tam bych se musel nekam vratit a tam ta hra zacina jit do plnych a jede se z kopce az do konce. Tam jsem zacal mit v praci ve sluchatkach Whims of fate klidne pul dne.

    Jinak s casem se tam pracuje furt, nektery confidanti s tim i pomuzou. S tim, ze bond se skolnim psychologem odemkne bonusovy semestr jsem zjistil az po titulcich bobuzel. Nechtel jsem zadny spoilery, tak jsem nikde nic necetl a takle to dopadlo. Ale i tak je to strop a rikam si, te puvodne pribeh koncil tady, takze vlastne dobry a mozna se k tomu nekdy vratim.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    DEEFHA: Nevim jestli lip, rozhodne zabavneji.
    DFOJTIK
    DFOJTIK --- ---
    HONZAL:
    Prave mam rozehrane :) Jsem v pulce rijna, zacinam sesty palac (kasino) a skolniho psychologa mam podchyceneho (9 level) takze by mel byt dalsi semestr. Je to bozi a nechutne chytlave. A furt neni cas, nevim co delat driv. V podstate jde o boj s casem a kazda schuzka s kymkoliv se pocita
    HONZAL
    HONZAL --- ---
    Persona 5 Royal/209 hodin/#dohrano

    Epické Artušovské JRPG, soft erotické Rychlé šípy a mnoho dalšího v jednom precizně vybroušeném díle. Vypisoval jsem dost vedle, tak tady stručně, že ten hype a ocenění jsou naprosto zaslouženě a hru se opravdu vyplatí dohrát do konce.

    Ikdyž v mym případě šlo o konec Vanilly, jak jsem se dočetl. Musel bych cca 70h nazpátek udelat plny bond s jednou z postav, abych odemkl bonusový semestr a plně tak využil verzi Royal. A jakkoliv by mě Phantom Thievs v plné polní lákalo zažít (ano, především shadow Kasumi v kostýmku), tak jsem to hrál přeci jen 5 měsíců.

    10/10

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    NARKOTIX: Trojka se IMHO hraje na konzolích líp než na PC :-) Gratulki k platině!
    NARKOTIX
    NARKOTIX --- ---
    Diablo III: Ultimate Evil Edition/73hod/PS5/ #dohrano
    Původně jsem si chtěl pouze vyzkoušet, jak se to hraje na konzolích před tím než vyjde Diablo IV... takhle to dopadlo 😃

    NARKOTIX
    NARKOTIX --- ---
    Horizon Forbidden West: Burning Shores/12hod/PS5/#dohrano

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Postal / 3 hodiny / SteamDeck / #dohrano

    10/17/97 The earth is hungry... Jak jsem slíbil po dohrání Alpaca Stacka, došlo na něco ostřejšího. Nutno dodat, že jsem si tím splatil pětadvacet let starý dluh, protože tohle bylo úplně poprvé, co jsem Postal vlastně pořádně hrál a nakonec teda i dohrál. Totiž to bylo tak:

    Koncem roku 1997 se v KLANu číslo 10 objevilo Postal demo. Popisek lákal na "...izometrickou akční hru, se spoustou zbraní, fantastických světelných efektů a podporou pro síťovou hru... (viz source), ale já jsem získal jen pěkně ozvučenou slideshow. Moje tehdejší AMD K5 na 75 MHz minimální konfiguraci prostě ani zdaleka nevyhovovalo a to mě samozřejmě strašně mrzelo, protože recenze v LEVELu mě tehdy dost nalákala. Ale v tu chvíli se nedalo se nic moc dělat a pak to nějak zapadlo mezi dalšíma super devadesátkovejma hrama. Nakonec když jsem si to po pár letech zkoušel zahrát, tak mě strašně iritovalo ovládání, kvůli kterýmu jsem prostě nebyl schopnej dostat se ani přes první level. Hůř se mi hrál snad jen Crusader :-)

    Před rokem jsem si ale všimnul, že vyšel Postal Redux na Switch. To mi přišlo jako celkem ideální platforma, zvlášť když jsem se dozvěděl, že se tahle verze dá hrát jako twin-stick shooter. Ty mi teda nikdy moc nešly, ale pořád lepší než to původní ovládání, žejo. Akorát že na Switchi to vyšlo jen v US regionu, což mi způsobilo určitý problémy při zakoupení, ale hlavně ta Redux verze je trošku zkriplená. Postavičky málo řvou :-) a místo původního konce je jiný, míň kontroverzní. To je samozřejmě škoda, ale já jsem se k němu stejně ani nedostal, protože mě to nějak přestalo bavit. Bylo to prostě jiný, než jsem si to pamatoval. Hrál jsem hlavně arkádovej Rampage mode, kterej teda doporučím už kvůli naprosto super soundtracku (od tracku 25 dál).

    No ale abych to neprotahoval: nakonec jsem si uvědomil, že na Steamu je původní verze free včetně rozšíření Special Delivery a Super Postal, což spolu s bezproblémovým ovládání na SteamDecku znamenalo jasnou volbu. Dostal jsem to, co jsem zjevně celou dobu hledal: nijak necenzurovanou verzi s twin-stick ovládáním, podporou widescreen zobrazení a praštěnými achievementy. Díky tomu jsem po čtvrt století konečně dotáhnul Postal do konce, a že to byla jízda! Za ty tři hodinky jsem tím projel jako nůž máslem, sice ne na nějakou výraznou obížnost, ale víte jak - tahle hra existuje hlavně proto, aby se u ní člověk bavil a ne frustroval, žejo! :-D A bavil jsem se teda královsky. Musím říct, že tohle je prostě klenot.

    To nejlepší na konec: Postal 2 je čerstvě SteamDeck verified, takže je úplně jasné, co mě čeká dál...







    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    Rainbow Billy and the Curse of the Leviathan / 17h / Gamepass / #dohrano
    Dětská hra, kterou jsem nainstaloval dceři, ale která měla tolik textu v angličtině, že jsem to musel hrát s ní a překládat. No a pomáhal jsem s puzzly a tak.
    Na začátku zlý Leviathan nechá zmizet všechny barvy a Billy musí najít tři barevné kuličky a porazit ho. Cestou najde spoustu nešťastných odbarvených nestvůr. Ty je třeba v dialozích ukecat a potom obarvit, aby se z nich stali kamarádi, kteří pomůžou obarvovat další.
    Je fajn, že je to nenásilné, ale bohužel angličtina je na úrovni, kterou úplně malé děti budou těžko zvládat.
    Jen kdo má zájem s dětmi hrát delší dobu, nebo má prcka na nějaké jazykové škole, tak to má smysl. Protože pro pubertální děti už to fakt není.

    TOFI
    TOFI --- ---
    TOFI
    TOFI --- ---
    DEEFHA: uplne bozi, dik za tip, #dohrano
    TAP
    TAP --- ---
    Splatoon 3 - Return of the Mammalians (single kampaň)/ cca 15h / Nintendo Switch / #dohráno #jakoby

    fantazie hopsaček od Nintenda mě nepřestává udivovat. single kampaň "přilepená" ke kompetetivní onlinovce. ta na jednoduché premise natírání mapy na barvu vašeho týmu skrývá víc strategie a záludností, než se na první pohled zdá. single player kampaň je ideální kratochvíle, oddych od onlinu, chodíte se sem sžívat s mechanikama, zbraněma, skvělým gyro mířením a pohybem v nezaschlém inkoustu. i když se nikdy úplně neodchýlí od základního principu "postříkej, všechno, co zvládneš", převrací ho tu do logických hádanek, tu do běhů na čas, tu na výzvu s nešťastnou zvolenou zbraní, což jsou všechno nakonec jen zkušenosti, co zúročíte v online bitvách. perfektní tutoriál a trénink zároveň. závěrečný bossfight trval asi 2 hodiny, stříkal jsem až do titulků...
    tak a teď se jen modlim, že jsme tu dostatečně na úrovni a přijdou jiné reakce než základkové vtipy

    ERRTU
    ERRTU --- ---
    Hotline Miami(PC)/5hodin/#dohrano
    tahle hra je prostě chorá. nemocná grafika, nemocný soundrack, nemocná zápletka, příběh i konec, prostě výtvor někoho na herákovém dojezdu v hnusném motelu v poušti za dunění projíždějících nákladních vlaků. moc jsem si to užil! je to rychlé, brutální, nemilosrdné, frustrující a výborné. milá makabrózní jednohubka.

    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    TERZ: Budu se opakovat, ale ty jsi ho-va-do!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam