• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Shadow Warrior 3 / 7 hodin / #dohrano

    Lineární arénovka, co zabaví na dvě odpoledne. Na novýho Wanga a jeho hlášky jsem si zvyknul kupodivu rychle, jen bych se obešel bez neustálejch cutscén, který jsou nasekaný i doprostřed kapitol.

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Mám dotaz ohledně nástěnky - kdo a jak ji vlastně aktualizuje? Pokud platí, že data jsou za období 26.11.2020 - 18.8.2022, tak nám chybí celý další rok :-)
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Cats Hidden in Paris / SteamDeck / 1 hodina / #dohrano

    Hraju teď Dead Island, takže občasné prokládání něčím úplně jiným je nutnost. Relaxační hidden object jednohubku s mými oblíbenými zvířátky jsem si opravdu užil. Je potřeba jich najít sto a je k tomu i "DLC" - jeden další obraz s další stovkou koček. Btw. za každou nalezenou kočku dostanete trofej :-) Závěrečné titulky nejsou, tak přikládám aspoň screenshot pro představu, jak to vypadá (je to jen malý výřez obřího canvasu). Najdi košištu! ≽^•⩊•^≼

    LOOKASH
    LOOKASH --- ---
    Saints Row / cca 12 hodin / #dohrano
    teda jen hlavni linka - podle progressu mam cca 50% a spoustu vedlejsich misi ke spleni... tak uvidim jestli se dokopu k platine

    THESTOUPA
    THESTOUPA --- ---
    The Spirit and the Mouse/6 hodin/#dohrano

    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Crimson Shroud / 3DS / 6 hodin / #dohrano

    Je to hra, kterou si dneska skoro nemuzete zahrat a presto ji musim s maximalni moznou vaznosti doporucit. Rad o hre rikam, ze jde o posledni hry Yasumi Matsuno, ktery ma na svem konte tituly jako Ogre Battle, Final Fantasy Tactics a Final Fantasy 12 - Crimson Shroud je oproti vyse zminenym v podstate jednohubka - ale jaka! Paradne slozity, ale transparentni soubojovy system, prekvapive lakava story, atmosfera srovnatelna s jakymkoliv obrim JRPG a to vse je v kompaktnim baleni prenosne hry do kapsy, kde hrajete jakoby seanci Draciho Doupete s kostkami a figurkami.

    Na blogisku jsem v blahe pameti nejednou o hre hykal a kdyz jsem si ji tedka cvicne dohral, nemohu se ubranit slzam, je to skvela hra! Cim mene si o ni zjistite, tim vice bude sokovani, kolik dobrych napadu (a navic dobre implementovanych) ve hre je!

    Crimson Shroud je navrzen na vicenasobne hrani, da se protacet az na NG+9 - ale to prvni dohrani je kriticke, protoze tim prokazete, ze rozumite vsem mechanikam hry. 3DS uz nema eshop, takze zbyva moznost nejakeho hacku anebo snad emulace - no pro mne je to nejlepsi puvodni hra na 3DS, ktera se nedockala fyzickeho releasu. Svou komplexitou strka do kapsy vetsinu opevovane konkurence, je mi dodnes zahadou, proc se hra, resp. jeji svet, nedockali poradneho pokracovani - ale asi to tak melo byt: dokonala jednohubka.

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    ELHO_CID: Áha... :)
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    DEEFHA: Je tam "she", takze jen zalezi, ktery z nich fandis.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    ELHO_CID: Tak to jsem rád, že to dobře dopadne. Já to ještě nedohrál :-)
    CIVETTA
    CIVETTA --- ---
    Down in Bermuda/3 hodiny/#dohrano

    prijemna puzzle hra
    CIVETTA
    CIVETTA --- ---
    Yono and the Celestial Elephant/ Nintendo Switch / 6 hodin / #dohrano

    krasny slonecek, takova lehka Zelda awakening se vtipem
    CIVETTA
    CIVETTA --- ---
    Under leaves / Nintendo Switch / 3 hodiny / #dohrano

    ceska hra, hledani objektu, naucna pro deti, jake zviratko co rado dlabe. Roztomila hra
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    Metal : Hellsinger /4h / Gamepass / #dohrano
    Jednoduchá střílečka, ovšem pro úspěch je třeba střílet do rytmu metalového soundtracku. Dominuje švédský death metal, ale hostují i Teťana Šmajljuk a Serj Tankian.
    Pro fandy metalu fajn, je to jako hrát videoklip, pro ostatní možná až tak ne. 😉

    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Armored Core VI: Fires of Rubicon / PS5 / 55 hodin / #dohrano

    V roce 1990 jsem coby malej spratek videl na OK3 japonskej znacne obskurni snimek jmenem Gunhedo, ve kterem se prohanel po industrialni stanici klucina v mecha masine. Totalne jsem si tu hromadu oceli a rotacnich kulometu zamiloval, dalsi dva tydny jsem si stavel jeho varianty z Lega a chtel jsem tech oblud velkych jako panelak od tech zatracenych Japoncu videt vic. To se mi v prubehu let splnilo diky anime a hram. Prosel jsem si vsemi temi Mecha Warriory, zkousel jsem tehdy i par epizod Armored Core, ale porad to tak nejak nebylo uplne ono. Bud tem hram schazel japonsky pristup, rychlost, anebo technologicke limity. To se ciste pro me zmenilo az s Aremored Core VI, kdy se mi splnil detskej sen a to stavet si a kombinovat mecha mrchy a posilat je do freneticke akce rychlosti forsaze, vyzbrojene energo meci a tunami oceli, ktera dela brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt.

    Armored Core ma na svedomi nam dobre znama parta From Software a i kdyz se nejedna vylozene o souls-like zanr, tak schema svoje autory rozhodne nezapre. K dispozici mate sice obrovsky vertikalni svet, ktery je ale rozdelen na single mise ve vymezenem prostoru. Co mise, to maximalne 10 minutova akce Co boss, to waypoint s moznosti robota si kompletne prestavet, prezbrojit, anebo si privolat uz vami vytvorene buildy, diky cemuz se eliminuje mozna frustrace dobihani za bossem, kterou zname ze soulsovek. Jednou potrebujete tezkotonazni brutalni tank ve stylu ARNAL (ARmada / Namornictvo / Letectvo v jednom) a jindy zase extremne rychly build, ktery brusli kolem cile a kouse energo mecem. Ve hre se neleveluje. Ve hre se kombinuje. Pokud mate chvili pocit, ze jste si vystaveli svoji tezkotonazni OP masinu s rotacnimi kulomety a bazukami na zadech, tak prijde situace, ktera vas hra dokonale vytresta a musite se ve stylu Improvise / Adapt / Overcome na svoji situaci podivat z uplne opacneho uhlu a mecha prebudovat. K dispozici mate jak zbrane, tak jednotlive casti tela a stejne tak generatory a chipy, kdy se vsechno navzajem ovlivnuje.

    Ja mam za sebou oficialni "dobry" konec, ale ceka me jeste NG+ a NG++ kdy si celou hru projdu dvakrat znovu s tim, ze se odemknou diky jinemu stylu rozhodovani dalsi mise, bad ending a nakonec true ending, coz zname napriklad z Nier: Automata a rad bych, aby mi casem cinkla i platina s tim, ze je potreba vsechny mise odehrat na S-Rank.

    Armored Core 6 je presne cti japonsky minimalismus a pristup ve stylu "dokonala hra nevznikne v momente, kdy uz se do ni neda nic dalsiho pridat, ale tehdy, kdyz uz se z ni neda nic odebrat". Podobne Japonci pristupili napriklad k divadlu Kjogen, kdy odebrali vsechno zbytecne a na jevisti jim po 700 letech zustali jen herci. Stejne na to jde From Software, kdy vam daji k dispozici pouze mise, editor a tim to hasne. Ve hre nenajdete zadny otravny balast. Vypraveni probiha ve stylu Ace Combatu, kdy se pribeh odehrava primo behem mise pomoci vstupu intercomu a maximalne jeste v garazi, kde mate seznam misi a editor. Diky tomu dostanete cistou zabavu, ktera chutna presne tak, jako kdyz oliznete kontakty devitivoltove baterky.

    Prvni pruchod by se dal zvladnout za mene nez polovinu casu, ale opakoval jsem si mise a nakupoval, tak se mi hra lehce protahla.

    9/10

    THESTOUPA
    THESTOUPA --- ---
    Necrobarista: Final Pour/13 hodin/#dohrano (teda, #dohrano je dost nevhodne, protoze tohle zadna hra neni)

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    BOBESH: Jo, hudba! Tu jsem úplně zapomněl zmínit, ta byla výtečná (i v "normálním" RDR). Nicméně v Undead Nightmare mě nejvíc dostalo tohle. Perfektní načasování, připadal jsem si chvíli jako ve filmu od Tarantina nebo spíš Rodrigueze :-)

    Red Dead Redemption - Undead Nightmare - Last mission Music
    https://www.youtube.com/watch?v=L3zYFbQ7KnY
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    DEEFHA: tenhle song me pri tom vyvrazdovani zombiku bavil. celkove to ma moc dobrou hudbu!
    Undead Nightmare - OST - 3. Get Back In That Hole, Partner
    https://youtu.be/0LXIQ0zDyUI?si=WNhlZ0LWPGt5k7WQ
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    RDR: Undead Nightmare / XoneX / 9 hodin / #dohrano

    ...nakonec jsem teda na první RDR navázal radši co nejdřív, dokud jsem měl ovládání v ruce a mapu v hlavě. Byla to samozřejmě paráda :) Příběhové DLC vlastně nepřináší žádnou úplně novou herní mechaniku, jen pár nápaditých zbraní a hordy různých zombíků (včetně zvířecích) - což ale úplně stačí. Likvidace nemrtvých je zábavná, vedlejší questy praštěné (škoda jen, že je jich tak málo), vypalování hřbitovů uspokojující, snad jen ta hlavní dějová linka mezi vším tím ježděním mezi zamořenými městy uteče až moc rychle. Titulky nejsou a z nějakého důvodu se mi tentokrát nepodařilo natípat vlastní screenshoty, takže přidávám aspoň atmosférickou tapetku. Progress 69 % a jednorožce už chytat nebudu, stačí mi čtyři koně jezdců z Apokalypsy. Ten ohnivý byl můj nejoblíbenější :-)

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    PRAASHEK: No, já westerny fakt nemusím :-) Ale na GUN jsem samozřejmě při zkoumání tohohle subžánru narazil, stejně jako na Call of Juarez. Ale hrát to s největší pravděpodobností nebudu. Abych dostál slovu, tak jsem teď k RDR rozjel Undead Nightmare a zatím velká spokojenost. Pokud budu někdy něco hrát, tak až za deset let RDR III. Možná... :-)
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    DAVESADE:
    DEEFHA: dost mě bavil GUN™ (jakože fakt DOST)

    -67% GUN™ on GOG.com
    https://www.gog.com/en/game/gun

    GUN™ on Steam
    https://store.steampowered.com/app/2610/GUN/

    //bylo tenkrát potřeba stáhnout nějaký widescreen patch aby to umělo širokoúhly, nevim, jak je na tom verze na gogu/steamu teď

    ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam