• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    Dave the diver / PC / 30h / #dohrano

    Moc pěkná záležitost. Míchá herní styly, když už si myslíte, že je gameplay nudný, přihodí něco nového. Živíte se potápěním a servírováním ulovených dobrot v přilehlé restauraci. Časem přibydou rybí sádky, aby se nemuselo vše chytat a farma. No a nakonec i druhá pobočka. Je to fajn relax, neotřelý nápad a stylizace mne velice bavila. Za 15e v akci mi to za těch 30h+ stálo. Doporučuji a třeba dostanete chuť na sushi jako já :)

    TERZ
    TERZ --- ---
    Avatar: Frontiers of Pandora/60h/#dohrano
    LUCIEN
    LUCIEN --- ---
    Diablo 4 / PS5 / 55h #dohrano

    Po úvodním zděšení jak blbý to je jsem posledních 20h grindoval jak zamlada ve všech předešlých dílech. Diablo je de facto jediná hra, u které jsem kdy dokázal trávit víc času a opakovaně se k ní vracet. Projít to šlo rozhodně rychlejc, ale často jsem plnil side questy a objevoval všechno možný na mapě, když jsem zrovna neměl náladu na kampaň.

    Nevím zda fixnuli drop rate, nebo ho zvýšili na svátky, nicméně konec jsem si fakt užil a dávám palec nahoru. Asi je to i tím, že člověku zvyklýmu na trojku chvíli trvá pochopit nový mechaniky, změny a novou grafiku. Rozhodně to není žádnej průser jak se všude píše a je to poctivej díl. Dostal jsem co jsem čekal a čekání ty léta se vyplatilo.

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Pilgrims (2019) / Steam Deck / 2,5 hodiny / #dohrano

    Vždycky takhle koncem roku dostanu chuť na něco od Amanity, a ani letos tomu nebylo jinak. Letošní jubilejní čtyřicátou dohranou hrou jsou tedy Poutníci - nádherně kreslená adventurka s tradičně skvělou hudbou od Floexe.

    Je to zábavné, milé, příjemně se to hraje a z nějakého důvodu mi to atmosférou připomínalo Fimfárum. Postavy sice primárně komunikují neverbálně pomocí obrázkových bublin a gestikulace, ale jejich ozvučení je naprosto vynikající. Záměrně říkám "ozvučení", protože jde o všelijaké huhlání a brblání, ze kterého občas vykoukne české slovo nebo hláška. Pro našince tedy postavy hned dostanou úplně jiný rozměr, u některých reakcí jsem se fakt dobře bavil. A myslím, že hráči bez znalosti češtiny o dost přijdou (menu se dá přepnout do různých jazyků, ale samotné ozvučení ne).

    Hra obsahuje asi desítku lokací a v každé z nich máte za úkol udělat jen jednu věc. Ovšem vzhledem k tomu, že můžete mít k dispozici postupně až čtyři postavy a k nim celou řadu sesbíraných nebo jinak získaných předmětů, tak každý z úkolů můžete vyřešit několika způsoby. Všechny sice nakonec vedou ke konci, ale za různé způsoby řešení jsou trofeje, takže pokud je chcete mít všechny, musíte hru odehrát několikrát. To ale není vůbec žádný problém: hra se dá odehrát za necelou hodinu a každý další průchod je mnohem rychlejší, protože už víte, jak na to.

    Za mě tedy veliká spokojenost a myslím, že lepší hru na poslední den v roce jsem si nemohl vybrat.





    LEFTY
    LEFTY --- ---
    Stray / PS5 / 7 hodin
    Ojojoj, to byla krása. Jako kočkomil jsem si to moc užil. Nebudu nic spoilovat, protože ta hra je o objevování, ale jenom tři hlavní postřehy. Ta hra je:
    - velmi lehká
    - krátká
    - krásná a s láskou dělaná.

    Na PS5 jsou pěkné dualsense detaily - když kočka spí, "přede" ovladač v dlani, při škrábání koberce kladou L2/R2 odpor :-)

    LEFTY
    LEFTY --- ---
    Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name / PS5 / 38 hodin na platinu
    Moje první platina vůbec, celkem snadno dosažitelná. Tahle hra je skvělej fan service pro hráče série Yakuza/LAD. Je to taková všehochuť těch nejlepších miniher z celé série v kompaktním balení, plná odkazů na dřívější díly.
    V plnohodnotné hře série by 40 hodin trvala jenom hlavní dějová linie, ne platina.
    Pro fanoušky povinnost, jako první kontakt se sérií to nedoporučuju.

    KAOZZ
    KAOZZ --- ---
    Volcanoids / Steam (Linux) / 16,7 hodin / #dohrano
    Tuhle hru (mimochodem od českých vývojářů) jsem zaregistroval už před lety, ale tenkrát mě to nijak neoslovilo, nicméně po odsledování příslušné let's play série od mého oblíbeného youtubera mě to celkem nadchlo, tak jsem se hru, ač stále v EA, rozhodl vyzkoušet. Musím říct, že potenciál tam rozhodně je, případné chyby jeko krátká kampaň a neexistující side questy omlouvám s přihlédnutím k tomu, že hra je stále ve vývoji. Kladné body z mojí strany přidávám také za nativní podporu Linuxu. Chybějící achievementy jsou různé challenge vyžadující rozehrát hru odznovu, takže na to zatím kašlu, nechám si to na další průchod, ale to nebude dřív než po vydání full verze. Každopádně příjemné ukrácení času s pěkným steampunkovým vibem. Hru jsem odehrál na sólo, ale hra má i kooperativní mutiplayer pro až 4 hráče, takže má-li někdo nějaké kamarády, hra nabízí přidanou hodnotu. Kdo má rád crafting survival s důrazem na boj, nechť neváhá a zkusí.

    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    Starcraft / hodiny netušim bo Battle.net neloguje hodiny asi jich bude mnoho / PC
    Moje srdeční záležitost. Takovej pěknej pěknej příběh o lásce alkoholickýho renegáda a genetický mutantky na pozadí mega epický záchrany všeho živého ve vesmíru :) Za pár let si to určitě zase zopáknu :) Zkusil jsem si po letech i multiplayer jak klasiku, tak dvojku a teda pokaždý jsem dostal totálně na budku :D

    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    Far Cry 3 / 30 hodin / #dohrano 100%

    Tak přesně tady začalo mé nesmyslně obsesivní hraní FC/AC her, kdy nemohu nechat jediný úkol nesplněný, jedinou výzvu nepokořenou a jedinou bednu neotevřenou. Nevím čím to, s Ubisoftem mám dost podivný love/hate vztah, který se horší s každou vydanou hrou do stokrát opakovaný série. Ale vždycky přijdu a vždycky nenechám kámen na kameni. Ukazuju prostředníček a těším se na další díl.

    FRIZER
    FRIZER --- ---
    VON_GILOTINE: Je v ramci toho rozsirenyho PS plus, plnou bych za to nedal
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    FRIZER: 13h tvl to je sila, za hru za plnou palku.
    TAP
    TAP --- ---
    Superliminal / PS5 / 5h #dohrano

    Vzal jsem to jako hratelnou verzi jedné z mých oblíbených dětských knih a nebyl zklamán. Těžký to neni, moc do hloubky logických hádanek to nejde, zato je každej úkol/místnost celkem unikátní, příjemná jednohubka. Na platinu je nutný speedrun za 35 minut, což si možná dám, ale i vyzobávání collectibles a na to se taky můžu zvysoka...

    FRIZER
    FRIZER --- ---
    Spiderman Miles Morales / PS5 / 13 hodin / #dohrano

    Super zábavná, "popcornová" hra. Hlavní linka plus cca 80 procent obsahu, pak už mě to nebavilo. Miles je jako hlavní postava fajn, vizuálně a hratelně parádní záležitost...hlavní mise na pár hodin, pak už je to na vás....ale s new game+ klidně 30hodin. S čim mám problém je příběh třetí cenové. Hlavní záporák/čka je na pěst a celkově jde příběhově o hodně slabý průměr. Špetka politické agitky se také konala, což si nemyslím že by do her patřilo. Za mě 7/10, fandové "moderního Spideyho" si bod přičtou.

    BULHI
    BULHI --- ---
    Wasteland 3

    Letos moje prvni dohrana hra.. a asi teda taky posledni lol.

    Dvojku jsem kdysi rozehral a vzdal asi po dvaceti hodinach, kdy mi doslo, ze jsem si navolil postavy uplne kokotsky a nechtelo se mi zacinat znova od zacatku. Tady to bylo uplne stejne, nicmene hra vam brzy umozni respec postav za penize, takze pohoda :)

    Celkove dobry, zejmena pokud jste fanousky tohodle nuklearniho postapo settingu, nicmene je to cely takovy trochu nedotazeny. V mnoha reviews na Steamu jsem cetl, jak je to zabugovany, ale na explicitni bugy jsem narazil jen parkrat. Nicmene celkovej pocit je, ze by to chtelo trochu neco navic - pribeh, questy, nektery hernich mechaniky atd.. Ma to sice celou radu koncu, ale prubeh hrou bude pro vsechny dost podobnej. RPG prvky jsou tam prevazne toho typu, kdy urcitej skill umozni neco odemknout, hacknout, nekoho ukecat a podobne a tim se treba vyhnout tezsi prestrelce. Ke ktery jsem se ale pak kolikrat stejne pak vratil v zajmu sberu XP, plus ten boj je docela dobrej. Criticaly maj ten poctivej reznickej efekt, jak ze staryho Falloutu a ma to spravnou dynamiku, kdy je behem dvou tahu vsude hromada mrtvol, nekdy teda z vaseho vlastniho tymu. Ke konci se obtiznost spis snizovala, ale expil jsem poctive, tak to bylo asi castecne tim.

    Taky writing dialogu bych si predstavoval lepsi, i kdyz mozna jen Disco Elysium nasadilo latku nedosazitelne vysoko.

    Ma to teda super soundtrack, mix ocekavanyho temnyho ambientu a neruznejsich melancholickejch banjo-remakes klasickejch songu, napr: https://www.youtube.com/watch?v=GrRxNPt_lfY

    Verdikt: za me dobry, 7/10. Ale znova to uz urcite nikdy hrat nebudu.

    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    God of War PS4 - Dohráno po druhé na platinu a už taky naposled.

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    God of War: Ghost of Sparta (2010) Classics HD (2011) / PS3 / 7 hodin / #dohrano

    Poslední chybějící zářez v GoW maratónu je za mnou. Asi se budu opakovat, ale i tentokrát to bylo fakt výborný! Čím je v téhle sérii dvojka pro jedničku, tím je Ghost of Sparta pro Chains of Olympus - a sice pokračováním, které je mnohem lepší než předchůdce. I když by si člověk řekl, že to snad už ani není možné, tak je všechno prostě větší, živější, rychlejší, hlasitější, zábavnější a je toho víc :-)

    Z nějakého důvodu si z PSP víc pamatuju první díl, takže teď na PS3 jsem si HD remaster Ghost of Sparta opravdu hodně užíval. A byl jsem docela překvapený, jak kvalitní hra to je. Prostředí je tentokrát opravdu detailní a propracované, všude se něco hýbe, venku prší a uvnitř zase teče žhavá láva, Kratosovy nohy dělají kruhy v kalužích, pochodně plápolají, sníh vypadá jak má, do toho na každém rohu nějaký tužší miniboss... Až jsem po dohrání musel vytáhnout PSP a podívat se, jestli ta hra takhle dobře vypadala i na origiálním HW.

    A víte co? Vypadala! Ghost of Sparta opravdu ždímal z PSP naprosté maximum a dokázal, že když se ta krabička uměla vzít za správný konec, tak mohlo být výsledkem něco, co se vyrovnalo těm nejlepším titulům na PS2. Ready at Dawn Studios to zvládli a stvořili kapesní díl GoW, který se s přehledem může postavit vedle jedničky a dvojky - resp. mezi ně, protože přesně tam dějově patří. Jasně, zajímat se o zápletku v GoW je jako hledat příběh v pornu :-) Ale tentokrát tam opravdu je a není špatný.

    (Btw. srovnání Ghost of Sparta na PSP a PS3 je třeba tady: https://www.youtube.com/watch?v=jmZoq5oQBxA Je ale potřeba vzít v potaz, že PSP má čtyřpalcovou obrazovku, takže na ní všechno vypadá výrazně lépe, než na tomhle videu. Schválně si ho zkuste zmenšit.)

    Remaster na PS3 se opět hraje naprosto parádně, těch sedm hodin jsem dal na dva zátahy a dost mě mrzelo, že toho nebylo víc. Parádní sekundární zbraně (ohnivé čepele!), efektní a účinná magie, komba až zrak přechází... Snad jen těch pár puzzle bylo tentokrát spíš jen do počtu, tak moc byly jednoduché. Ale například desetiminutový masakr na lodi mířící do obřího víru nebo epický finální souboj, kdy ovládáte dvě postavy najednou... To je něco, na co jen tak nezapomenu a kvůli čemu se vyplatilo si tuhle kolekci pořídit.

    Trofeje jsem dal zase všechny kromě těch, které nedávám nikdy (challenges a dohrání na nejtěžší obtížnost). Rok 2023 tímto prohlašuji za rok GoW, protože tolik her z jedné série jsem najednou snad ještě nikdy nedohrál :-) Jo ale objevil jsem Heavenly Sword, další polozapomenutou napodobeninu GoW na PS3. Tak do toho se pustím hned v lednu, jen co dorazí disk z bazaru. Na Kratose to určitě mít nebude, ale šanci tomu dám.





    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    God of War: Chains of Olympus (2008) Classics HD (2011) / PS3 / 6 hodin / #dohrano

    Letos jsem dohrál všechny GoW, které vyšly na PS2/PS3. Ty dvě "menší" hry, které původně vyšly na PSP (Chains of Olympus a Ghost of Sparta), jsem dohrál už kdysi a byl to fantastický zážitek. Teď jsem ale dostal chuť dát si je ještě jednou na PS3, protože trofeje. V rámci edice remasterů Classics HD vyšly oba díly fyzicky jako God of War Collection Volume II (zatímco Volume I jsou remastery prvních dvou dílů z PS2), takže jsem se pustil do shánění.

    Tenhle disk se z nějakého důvodu neválí na každém rohu a taky je na můj vkus trochu dražší. Ony totiž tyhle dvě hry před pár lety zmizely z PSN, takže není jiná šance, jak si je zahrát (aneb "výhody" digitální distribuce obsahu v praxi). Pár týdnů trvalo, než se na eBay objevila nabídka, na kterou jsem byl ochotný přistoupit. Šlo sice o Francii a kombinaci jejich a naší pošty jsem viděl dost černě, ale zásilka nakonec dorazila těsně před svátky - takže plán na ně je jasný :-)

    Dojmy z hraní starší z obou her jsou mile nostalgicky pozitivní. Je to sice HD remaster, ale žádné grafické orgie se nekonají, hlavně v přímém srovnání s GoW III a Ascension. Tohle jsou prostě pořád ty původní PSP verze, jen mají přerenderované cutscény, vylepšené textury a asi i některé modely. Jinak se ale do lokací nijak nezasahovalo, takže jsou prostší, chudší a méně komplikované (protože je musel utáhnout původní HW, byť v rozlišení 480x272).

    Žádný wow efekt jako na PSP, kde obě dvě GoW hry patří k tomu nejlepšímu, se tedy rozhodně nekoná. Vůbec to ale nevadí, protože Chains of Olympus se hraje opravdu skvěle a je to po všech těch "plnotučných" GoW parádní oddechovka. K tomu určitě přispívá i jednodušší ovládání - PSP má jen levý analog a nemá R2/L2, což remaster zachovává i na PS3. Taky délka je velice příjemná: tehdy na PSP mi dohrání trvalo asi 7 hodin, na PS3 jsem to zvládnul o hodinu rychleji.

    A protože ani obtížnost tentokrát není nijak přehnaná, podařilo se mi získat všechny trofeje kromě jedné za challenges (ty obecně u GoW nedělám nikdy) a druhé za dohrání na hard obtížnost. Jel jsem jako obvykle na normal a podruhé už do toho nepůjdu, takže platina zase nebude :-) Ale moc rád se místo toho pustím do zbývajícího dezertu Ghost of Sparta. Protože nasraného mlaďocha Kratose není nikdy dost!





    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Warhammer 40,000: Rogue Trader / 130 hodin / #dohrano

    Good 'computer' role playing game, nad tim je pribeh postaven ve stylu Mass Effect. Casem dam znovu, ale to az se doplni obsah a odladi problemy. Nicmene dosahnul jsem konce co jsem chtel, zaver ve stylu Fallout odpovidal ocekavani.

    PS: mam cca 60 hodin brouseni beta a bugu.

    VOZKA
    VOZKA --- ---
    Mafia/asi 18 hodin/ #dohrano

    Tahle hra mě po vydání bůhvíproč minula, tak jsem si doplňoval resty. Rozjet GoG verzi s českým dabingem a zároveň původní hudbou byl trochu pain vyžadující použití toolu MafiaDataXTractor, přidal jsem též widescreen fix a zvýšení viditelnosti na několikanásobek. A hrál jsem srabácky i s GoG verzí závodu, tj. s nastavením obtížnosti, a nehrál jsem ho na nejtěžší.

    Je to samozřejmě super, je zajímavé jak je ta hra na poměry open worldu z roku 2002 vyladěná. Fyzika aut je překvapivě detailní, fakt se každý model řídí trochu či výrazně jinak. Výběr hudby do soundtracku byl skvělej a připomněl mi, jakej průkopník byl Django Reinhardt. No a dabing napůl profesionální a napůl cheesy asi všichni znají, já jsem si ho napoprvé taky velmi užil. Celkově ta hra vlastně na svoji dobu výborně zní, včetně ruchů z ulice, zvuku motorů a tak.

    Remake jsem nehrál, ale jeho existence se mi po dohrání originálu zdá trochu zbytečná. Ale já mám celkově na remaky a remastery pifku. :)

    Hráno mimo Steam overlay a printscreen nefungoval, tak dávám až snímek main menu s odemčenou Extrémní jízdou, nechtělo se mi Sama zabíjet napodruhé.
    GULAZ
    GULAZ --- ---
    PHOW_SAATCH: na easy to neni tak hrozny. A rekl bych, ze plnit achievementy je u tehle hry vic nez polovina zabavy. Nejsem zadnej tryharder a malo kdy neco zkompletuju, ale tady to byla fakt zabava (kde jinde to je vetsinou utrpeni)...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam