• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    God of War (2005) @ HD Classics (2010) / PS3 / 9,5 hodiny / #dohrano

    TL;DR Sorry za výlev, ale tohle se mi fakt líbilo!

    Lollipop Chainsaw, Bayonetta, Dante's Inferno... Já mám pro tyhle hack'n'slash zběsilosti, které se dneska už moc nenosí, prostě slabost - i když mi vlastně ani moc nejdou :-) Člověk prostě občas potřebuje vypnout mozek a tyhle brutálně zábavné desetihodinovky jsou k tomu jako stvořené. Původní God of War jsem mnohokrát rozehrál ještě na PS2, byla to ostatně jedna z mých prvních originálních her, které jsem si na tuhle skvělou konzoli koupil. Ale nikdy jsem to nedohrál, vlastně takhle zpětně můžu říct, že jsem se ani nedostal nikam moc daleko. Ale co - epický souboj s hydrou bylo něco, co se dalo hrát pořád dokola a bylo to skoro na začátku :-) Na PSP jsem pak hrál a úspěšně dohrál Chains of Olympus i Ghost of Sparta (jedny z nejlépe vypadajících her na PSP!), na PS3 jsem přeskočil trojku a pustil se rovnou do Ascension (zatím stále nedohráno a už to bude pár let, co jsem se tam někde zasekl...), ale ty první dva díly mi prostě pořád nějak unikaly.

    Letos v lednu jsem si ale při hraní Tomb Raider: Legend a Anniversary na PS3 v HD Classics kolekci uvědomil, že v rámci téhle parádní série remasterů starších her vyšla i jednička a dvojka God of War na jednom disku. Z nějakého důvodu je zrovna tahle kolekce celkem ceněná, takže chvíli trvalo, než jsem placku sehnal za rozumnou cenu... Ale pak už to šlo úplně samo. Každý večer jsem si k tomu na dvě hodinky sednul a za pět dnů bylo vymalováno :-) Subjektivně se to hraje úplně stejně dobře jako na PS2, jen to trochu líp vypadá, je to defaultně 16:9 (na PS2 jsem to hrál vždycky jen klasicky 4:3) a má to spoustu trofejí. Ty jsou téměř všechny příběhové, takže je nemůžete minout a uděláte je během jednoho průchodu. Těch pár, které vám případně utečou, si můžete snadno dochytat, pokud na vhodných místech sejvujete. Což já jsem nedělal, ale znova už kvůli tomu hrát asi nebudu. Platina stejně závisí hlavně na průchodu v čase do pěti hodin, což je pro mě absolutně nemožná věc.

    Mimochodem - jedna z trofejí je i za to, když umíráte tak často, že vám hra nabídne snížení obtížnosti na tu nejlehčí. To jsem si samozřejmě nemohl nechat ujít nejen kvůli té trofeji, ale hlavně proto, že GoW je opravdu těžká hra. Nižší obtížnost ovšem ovlivňuje jen souboje, což paradoxně není to, co vám nejvíc hází klacky pod nohy. Na nejdelší dobu jsem se totiž zasekal u několika puzzle s buďto brutálním časovým limitem, nebo nutností naprosto precizního timingu. To první mě frustrovalo a to druhé nešlo :-) Na pár místech se sice dají aplikovat glitche, které byly během těch mnoha let od vydání objeveny (a naštěstí fungují i na remasterované verze), ale většinou prostě nezbývá než obtížný úsek opakovat pořád dokola tak dlouho, dokud se to nakonec nepovede. Checkpointy jsou naštěstí rozmístěné poměrně příčetně, takže chuť prohodit ovladač plazmou jsem měl asi jen dvakrát.

    No, takže tenhle rest mám konečně za sebou a byla to fakt parádní jízda. Dokud jsem v ráži, pustím se hned do dvojky a pak dojedu všechno, co je na PS3 k dispozici. Skvělá konzole, skvělá série! A ne, na sever se pak nechystám. GoW pro mě končí remasterem trojky na PS4, sorry.

    Btw. za naprosto fascinující pokládám to, že můj patnáct let starý DualShock s původním akumulátorem vydržel celých těch deset hodin intenzivního gameplaye na jedno nabití a ještě mu jedna čárka zbyla. Sony se prostě občas povede něco, co opravdu stojí za to :-O







    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    ZOMBO: Cool! Chystám se na to, ale když vidím, že je to tak krátký (HLTB trvdí completionist 18 hodin), tak si asi počkám na nějakou přívětivější cenu. Podobně jako u Terminator: Resistance, kterého jsem zplatinoval, takže tohle se mi určitě bude taky líbit :-)
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RoboCop: Rogue City / 13 hodin / #dohrano

    Bezduchá střílečka v tom nejlepším slova smyslu, která ztrácí tempo, jen když se pokouší o příběh. Podobnej recept, co fungoval už v Infiltrator módu Terminator: Resistance – jste stroj na zabíjení, nemusíte se ani moc krýt a občas rozdáte nějakou tu pokutu za špatný parkování. Vývojáře podezírám, že chodili do stejný videopůjčovny jako já, takže do jejich příští hry určitě zůstanou v mym hledáčku.

    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    Max Payne / 4 hodiny / #dohrano

    Když jsem se dozvěděl, že Max Payne má first-person mód (a řadu dalších grafických vylepšení), nemohl jsem odolat... Bylo to naprosto famózní, jako hrát úplně jinou hru a strašně mi v kombinaci se zpomalováním času připomínalo F.E.A.R. :D

    Moc doporučuju!

    Pokud by někoho zajímalo, šlo o tyhle módy:
    https://www.youtube.com/watch?v=s0LJ60qmclc (link ve videu - widescreen fix, higher res texture pack, sound patches, ... )
    https://www.moddb.com/mods/first-person-payne/downloads - First person mód (+FPSMod_80FOV - ten je nutný na dvě nightmare mise)

    Alternativa (pochopil jsem že asi placená)
    I Made Max Payne 1 Definitive Edition with MODS😍
    https://www.youtube.com/watch?v=k1s_l5f4KFo&t=60s


    WOODMAKER
    WOODMAKER --- ---
    Super Mario Bros. Wonder / Switch / 20? hodin / #dohrano
    Jakoby Nintendo chtelo znovu vyrobit prvniho Maria a pritom se poucilo z jeho nedostatku.
    Tohle ma hru typu Mario jako zaklad, vcetne precizni grafiky, soundtracku a napaditosti. A v kazdem z mnoha levelu vlastni sadu hernich mechanik, coz povazuju za ustredni motiv hry. Plus moznost gaucovyho multiplayeru, optimalizace, aby to bylo zabavne i pro deti a tak nejak vsechny ty veci, co vidam u jakekoli hry od nintenda - zadne otravne mechaniky a vsechno funguje.

    Hlavni minusy? Vypada to jak pro ctyrlety deti a ma to pribeh jak pro ctyrlety deti. Ale to mozna bude zamer.

    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    DEEFHA: Samozřejmě klasika a na PC - se SilentPatchem krásně hratelný
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    PALADIUS: Jaká verze a na čem?
    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    GTA III / 16 hodin / #dohrano

    Tak opět trochu nostalgie, ačkoliv na Vice City vzpomínám s větší láskou :)

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    CP2077: Phantom Liberty / PS5 / 57 hodin / #dohrano

    Můj letos druhý a celkově už třetí průchod Cyberpunkem (zde první a druhý report), tentokrát včetně DLC. Phantom Liberty je "hra ve hře", která by myslím klidně obstála i samostatně. Nová čtvrť Dogtown je neuvěřitelně koncentrovaný zážitek - na tak malé ploše tolik architektonických a příběhových skvostů, to jsem fakt nečekal. A pokud už klasické Night City bylo hodně vertikální, tak Dogtown jde v tomhle z důvodu omezené plochy ještě mnohem dál (podíváte se vysoko do oblak i hluboko do podzemí).

    Hlavní příběh je až na několik málo míst sice celkem přímočarý, ale hodně hutný a dost často vás strhne na dlouhé hodiny, během kterých se jím necháte unášet - resp. s vámi bude cloumat a budete si přát, aby to peklo aspoň na chvíli přestalo. DLC je mnohem víc akční než hlavní hra, jakkoli to může znít divně. Hrál jsem znovu úplně od začátku, abych si osahal nové mechaniky (střílení z vozidel, změněný strom dovedností atd.) a trochu se vyleveloval. DLC se odemkne až po dosažení určitého bodu v hlavní linii, což u mě bylo asi po dvaceti hodinách. Do té doby jsem hrál víceméně ten samý Cyberpunk, na jaký jsem byl z dřívějška zvyklý. Ale jakmile jsem pronikl do Dogtownu (už jen ten průnik stál za to!), tak jsem se musel začít hodně přizpůsobovat tamnímu prostředí a chování obyvatel. Následně jsem po určitém dějovém postupu získal možnost vrátit se zase zpátky do "obyčejného" Night City a volně přecházet mezi těmihle dvěma prostředími. Pokračoval jsem pak v questech na střídačku tam i tam a rozdíl je opravdu znatelný. A jestli můžu radit, tak můj oblíbený build netrunner/samurai se do Dogtownu moc nehodí :-) Často jsem se hodně zapotil.

    Co k tomu všemu dodat, abych jen zbytečně nenosil dříví do lesa? Update 2.0 je fantastický sám o sobě, ale teprve DLC z toho definitivně udělalo mou nejoblíbenější hru, ve které jsem taky strávil zdaleka nejvíc času. Celkově zatím cca 300 hodin a rozhodně nehodlám přestat, protože jsem z DLC odehrál zatím jen dva z X konců a do hlavni platiny mi pořád chybí jedna trofej. Screenshotů ze zakončení DLC mám víc, ale obsahují spoilery, takže je sem nebudu dávat. Hra samozřejmě po titulcích normálně pokračuje, a to nejen v Night City, ale i v Dogtownu (tedy pokud jste nestihli vyřešit všechny sidequesty a gigy ještě před koncem hlavní linie, což ale myslím ani nejde). Navíc podle toho, jakého jste dosáhli zakončení, se můžete dočkat ještě nejednoho překvapení... A víc ani slovo, tak silný příběh si zaslouží zůstat neodhalený do poslední chvíle.

    Hodnocení 10/10 :-) Tohle prostě budu hrát každý rok aspoň jednou.



    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    Inside / 3 hodiny / #dohrano

    Aneb Limbo po Orwellovsku :)

    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    Lords of the Fallen / 52h / XsX / #dohráno

    Souls žánr mám rád a byl jsem na tenhle počin zvědavý. Musím uznat že vizuál je jeden z nejlepších v tomto žánru. Zařadil bych ho na druhé místo za Demons Souls remastered. Hratelností je to důstojný klon, který mne bavil. Mechanika záhrobí a druhé šance je funkční. Zóny byly různorodé, procházku jsem si užil. Nikterak jsem aktivně neexploroval a přesto jsem měl vše co jsem potřeboval. V průchodu jsem se zasekl asi 2x když jsem nemohl najít cestu, ale nic co by trvalo dlouho. Dohrál jsem hru s čistě silovým buildem na jeden z možných 3 endingů. Dohrál jsem na placce z Xboxu a posílám dál. Technický stav není ideální, ale nebrání v dohrání. Místy pří delším hraní zlobí dropy fps. Kooperační hru jsem nezkoušel a může být určitě důvodem jednou k návratu a rozehrání za jiný build. Osobně hru hodnotím na 8/10 (plný počet nedám za přílišnou kopii jiných souls her a za technický stav)

    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SWAMP_ASS: Tru{E} je E. Staci loadnout posledni souboj 2B s 9S a vybrat si opacne a potom to v titulcich nevzdavat. nikdy!
    SWAMP_ASS
    SWAMP_ASS --- ---
    NAGASAWA: asi mne teprve čeká, zatím ABGC, to G už si vůbec nevybavuju co bylo za saltomortale.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SWAMP_ASS: True ending byl?
    SWAMP_ASS
    SWAMP_ASS --- ---
    Nier:Automata/ třetí kapitola/ 35 hodin / PC / #dohráno

    Třetí konec je pro mne finále zatím, věřím že mi to časem nedá a vrátím se k těm posledním dvěma, protože tohle byla jízda. Neříkám, že to nemá své mouchy a frustraci, kdy mi hra spadne na plochu v ten nejhorší okamžik jsem dlouho nezažil (u Automaty hned 2x). Na druhou stranu mě hra často překvapovala svou hravostí, tempem a vychytanýn combatem, tady hra exceluje a možnost rubat velké hordy nepřátel v ohromujícím tempu a přitom mít přehled co se děje je tady zpracováno fantasticky. Příběh je kapitola sama pro sebe.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    DAVESADE: Kdybychom se příští rok dočkali remasteru trojky, dal bych si říct :⁠-⁠) Quake je moje oblíbená série. Což mi teda připomíná, že bych měl konečně dohrát tu čtyřku, která se teda těm mým měřítkům oblíbenosti poněkud vymyká... A asi je jasný kterým směrem :⁠-⁠)
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Quake 2 (remaster) / odhaduji 20 hodin / Nintendo Switch / #dohrano
    Osobne nepovazuji Quake 2 za buhvijak dobrou hru, vlastne vsechny sude dily povazuji za neprilis dobra tech dema. Presto - urcitou nostalgii k titulu naopak citim (slo o prvni vypalovane CD, ktere jsem si kdy donesl domu) a byt se na svou Rivu TNT dneska divam jenom v ramecku na zdi, odvedla ve sve dobe skvelou praci a nejmene z technickeho hlediska patri Quake 2 mezi me oblibene tituly sve doby.

    Remaster nasadil skvelou cenu a hlavne skvely obsah - vsechny oficialni datadisky a take zbrusu nova epizoda - pridejte bonusove materialy z archivu a dema vydane na ECTS97 - tohle je ultimatni pack za smesne penize.

    Hru samotnou je mozne spustit v takrka originalnim nastaveni, ale zakladni hru jsem dojel skoro celou v upgradovanem kabate. Nepratele maji celou radu novych animaci, ktere osvezuji zastaralou hru. Je az k nevire, jak "bare bones" mi dneska hra pripada, na hranici prijatelnosti, vzdyt s necelym rocnim odstupem vysel Jedi Knight a Half Life - Quake 2 je vedle toho naprosty skanzen.

    Za tech cca 20 hodin jsem pokoril zakladni hru (uvital jsem navigacni kompas, ktery v zaveru hry odstranil jakoukoliv frustraci z opakujicich se chodeb) a cast nove epizody od Machine Games, ktera je mnohem vice soucasna a oproti puvodni hre prekypuje originalitou. Palec nahoru pro nostalgiky mezi nami!
    MIKESHCZ
    MIKESHCZ --- ---
    Arcade Paradise / 26 hodin / SteamDeck / #dohrano
    Tahle hra mě příjemně překvapila - čekal jsem od ní totiž něco úplně jiného. Ocitáte se v pozici syna, který dostal za úkol se postarat o tátovu prádelnu. Ve skladu však objevíte starý arkádový automat a zjistíte, že to vydělává více, než prádelna. Postupně tedy dokupujete další automaty. Na všech si můžete samozřejmě také hrát. Každý den dostanete 3 úkoly, které Vám pomahají posunout se dopředu. Příběh je samozřejmě lineární, ale nastraží vám i několik překážek a díky tomu vás stále udrží ve hře. Na herních automnatech si zahrajete staré klasiky, ale i nové hry převedené do "retro" stylu. Kromě denních úkolů, můžete také plnit cíle, které má každý automat. Když ho splníte, tak vám poté vydělává více, apod. Takže opět motivace pro to, tyto hry hrát.

    Pro odreágování je to vlastně skvělá hra, a určitě si jí nechám ještě nainstalovanou a budu dohrávat cíle a achievmenty.

    100% SteamDeck kompatibilata při 60 fps.

    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    GRIME / 58 hodin / #dohrano

    GRIME se hratelností, temnou atmosférou a zároveň barevností trefil přesně doprostřed mejch oblíbenců Salt and Sanctuary a Ori. Snad jako první mě donutil učit se a vykrývat útoky bossů, což se mi v soulsovkách povede spíš náhodně, když mi v panice ujede prst na ovladači.

    Vyjma některejch plošinovkovejch pasáží neboli zkoušek sebeovládání jsem si s chutí prošel každej kout mapy, DLC i New Game+ kvůli jinýmu konci. NG+ se tady navíc liší od podobnejch her. Bossové nemaj jen víc životů, ale i nový fáze, kdy se celej boj zdá nekonečnej, a pokud se přestanete na chvíli soustředit, udělaj si z vaší přelevelovaný postavy malou čubu.

    Přitom tenhle klenot měl bejt pouhej předkrm před Lords of the Fallen a Salt and Sacrifice, co mi zaberou většinu dušičkovýho měsíce. A to má vyjít ještě jeden přídavek a ohlásili druhej díl. Fanoušci souls-like poslední roky hodujou!

    CIVETTA
    CIVETTA --- ---
    Welcome to Elk/3 hodiny/#dohrano

    Nenechte se zmást roztomilým vzhledem. Zajímavé a drsné příběhy ze severu. Rozhodně nehrajte s dětmi. Ale za pár kaček stojí si projít

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam