• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    no comment :)

    DR_K
    DR_K --- ---
    GEE: heist a dig2 byly na vite top, na steamdeck budou pasovat dokonale :)
    GEE
    GEE --- ---
    SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech/19h/Steamdeck/ #dohrano
    První dohraná SteamWorld hra mě skoro nutí vrátit se k těm předchozím a dát jim další šanci. Cením si hlavně jednoduchejch pravidel, který často u karetních her narůstají s počtem karet a postav. To se tady neděje a nic nebrání si kampaň vychutnat od začátku do konce.

    GEE
    GEE --- ---
    NieR Replicant™ ver.1.22474487139/40h/PS5/ #dohrano
    Replicant je poklad. Lahůdka, která si pohrává s hráčovým očekáváním, perspektivou, vyprávěním a která si dělá věci po svým. A to i pro lidi, kteří dohráli Automatu - osobně se mi příběh v Replicantovi líbil dokonce víc. Kdo potřebuje 2B, má tady Kaine. Kdo potřebuje Emila...má Emila! Cibule a pár těch dojáků součástí balení.

    I tady je potřeba (některý části) projít několikrát, ale jak to obvykle nemám rád, tadyhle jsem si užíval ten pocit, kdy člověk přesně ví co a jak a neustále zrychluje.

    Kapitola sama pro sebe je hudba. Budil jsem se a usínal s tím, že mi hrála v hlavě.
    Hills of Radiant Wings (Another Edit Version)
    https://www.youtube.com/watch?v=BSA2LKRpS2Q


    Hra je součástí PS+ takže na co ještě čekáte?

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    TOOMIX: Crash mi nikdy moc nešel, myslím teda toho původního na PS1. Dál jsem to pak už ani nepokoušel :⁠-⁠)
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    DEEFHA: Od Naughty Dog mám už asi rok rozehrané Crash Bandicoot N. Sane Trilogy. Jsem v tomhle levelu a prostě to nedám, ani na gamepadu, ani na klávesnici

    Crash Bandicoot: N Sane Trilogy - Boulder Dash 100% Guide [PS4 PRO]
    https://youtu.be/9WA1BvYn_d4?si=Z2Ob4X4XlR_iv-E5
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Jak and Daxter: The Precursor Legacy (2001) Classics HD (2012) / PS3 / 16 hodin / #dohrano

    Z nějakého důvodu jsem vždycky preferoval sérii Ratchet & Clank a tohle je vlastně poprvé, co jsem dal šanci i téhle sehrané dvojici od Naughty Dog. 3D plošinovky až na výjimky moc nemusím (protože mi nejdou), ale tohle jsem si nakonec dost užíval!

    HD remaster na PS3 v rámci The Jak and Daxter Trilogy (sérii Classics HD nám fakt seslalo samo nebe) vypadá samozřejmě lépe, než původní skoro 25 let stará verze z počátků PS2. Grafika je ale pořád výrazně stylizovaná, což je ovšem dobře - aspoň to celé tak úplně hrozně nezestárlo. Potěšily mě samozřejmě trofeje a extrémně rychlé loadingy. To proto, že jsem asi milionkrát někam spadnul, shořel, utopil se a nebo mě něco sežralo :-) Návrat na poslední checkpoint pak byl prakticky okamžitý.

    Obtížnost byla tak akorát. Je tam sice pár míst, kde to přestala být jen procházka různými biomy a bylo potřeba se začít soustředit, protože jste se dál nedostali... Ale není jich moc a i když během nich fakt mockrát umřete, dokážete nakonec namemorovat potřebné dovednosti a zdoláte to. Nikdy to nebylo zbytečně moc frustrující, naopak jsem kolikrát čekal, že tady za rohem bude ještě nějaká další past nebo další fáze bosse, ale nikdy tomu tak nebylo. To oceňuju, protože já se frustruju nerad :-)

    Skončil jsem asi na 87 % sesbíratelných věcí a víc už to asi hrotit nebudu. Bylo to pěkné, ale bylo toho dost. Rest splněn a snad se časem dostanu i ke dvojce a trojce. Hlavně dvojka je prý dobrá... A těžká.

    Jak & Daxter: The Precursor Legacy final trophy
    https://www.youtube.com/watch?v=2TKWtcY3Exo






    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    Obrazek jsem zapomnel tipnout, ale Evil Within 2. Celkove 24 hodin. Na to, ze to vubec neni muj zanr, tak skvela jizda a perfektne jsem si to uzil. Melo to par otravnych mist, ale jako celek velka parada. Hral jsem na casual, protoze se mam rad :)
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    KULA: Teď dohrávám prvního Jaka & Daxtera, to by mohlo během víkendu padnout. Tak snad pak :⁠-⁠) Jinak já jsem GTA až do tý čtyřky hrál všechny a všechny se mi líbily, ale žádný jsem nedohrál...
    KULA
    KULA --- ---
    DEEFHA: nerozjel jsi náhodou GTA IV? já čekám kdy sem příjdeš se zjištěním, že to jsou nejlepší gta so far :D
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Dragon Age: Origins / 99 hodin / #dohrano

    Nejlepší chyba, kterou jsem při koupi starší hry udělal, podobně jako u prvního Mass Effectu. Místo krásnýho fantasy byl přede mnou zastaralej svět s krkolomným ovládáním a taktizováním, čemuž se jako mizernej stratég snažím vyhejbat.

    Nicméně po pěti letech opakovanýho rozehrávání mi Dragon Age konečně ukázal svoji největší kvalitu – to, že se s váma nemaže, pokud si nedáte při rozhodování pozor.

    Krutý následky se dostaví rychle i tam, kde si naivně myslíte, že na vás hra počká. Často totiž vybíráte z palety menších zel s vědomím, že ani jedna možnost nemusí dopadnout ideálně a určitě někoho naštve. Nikde jinde mě takhle ostatní postavy neseřvaly za to, co jsem udělal nebo naopak neudělal, jako tady. Až jsem se kolikrát zastyděl.

    V plánu bylo jít striktně po hlavní dějový lince, ale pohltilo mě to natolik, že jsem dohrál všechna rozšíření. Už kvůli tomu, jak je to celý napsaný, od questů po průpovídky členů družiny.

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    ELHO_CID: Enslaved mám v merku, to je prej dobrý. Tak snad nebudu zase nastranej :-)
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    DEEFHA: jo to jsem někdy před pár lety koupil na placce, protože jsem byl nadšený z Hellblade, Enslaved a konečně jejich DmC mě taky bavilo. Tohle mě nechytilo.

    The Crew / xbox /20h / #dohrano
    Koupil jsem někdy předloni za pár babek a kolem vánoc mě dostihla zpráva, že hra má koncem března přestat fungovat. Tak jsem to dohrál. Teda příběh, ajchy mám 16/50 a ty online jsou víceméně bez šance.
    Ta hra má obrovský potenciál, díky mapě (shrinknuté USA) ale tím větší je zklamání. Jízdní model je špatný ve srovnání s prakticky čímkoli seriózním, pády a bugy běžné, většina misí je celkem nuda. Líbily se mi ty, kde jsem musel nabourat konkrétní unikající auto, jinak slabota.
    Protože dvojka měla taky svoje mouchy, budu moc váhat naskočit na to jejich havajské ježdění.

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Heavenly Sword (2007) / PS3 / 9 hodin / #dohrano

    Letošní první dohraná hra, se kterou jsem začal ještě na Silvestra. A teda můžu říct, že ten rok mohl začít o něco líp... Totiž když jsem nedávno dohrál God of War: Ghost of Sparta, tak jsem psal, že jsem objevil Heavenly Sword a že by to měla být další napodobenina GoW, takže si ji chci vyzkoušet. No, tak vyzkoušel jsem a teda žádná velká spokojenost se nedostavila :-/

    Tyhle rané hry pro PS3, to je trochu problém. Heavenly Sword je navíc exkluzivita a docela mi v tomhle směru připomíná třeba první MotorStorm: grafika se snaží demonstrovat, co všechno PS3 umí, ale občas je kvůli tomu vidět, jak to všechno nestíhá. Ovládání se snaží využívat Sixaxis a jeho pohybové možnosti, ale je to trochu násilné a je lepší to vypnout (pokud to jde). Nahrávací časy jsou příšerné a hra pravděpodobně úplně ignoruje přítomnost HDD. A taky s největší pravděpodobností nemá trofeje (btw. takových her je překvapivě hodně).

    Heavenly Sword má všechny tyhle aspekty a navíc k tomu ještě Havok fyziku (ta taky musela být jeden čas všude), takže všechny kolize, odrazy a pády vypadají strašně divně :-) Je to prostě takový punc doby. Ale hlavně má naprosto příšerný soubojový systém, kvůli kterému jsem celou hru vlastně spíš protrpěl, než abych si ji užíval. A to je něco, co se mi u žádného z GoW nestalo ani na chvíli.

    První věc: hlavní hrdinka neumí skákat (umí útok s výskokem do vzduchu, ale abych byl upřímný, tak jeho kombo se mi za celou hru podařilo trefit asi dvakrát a pokaždé to bylo náhodou). Druhá věc: k dispozici jsou tři druhy útoku (normální bez modifikátoru, na dálku s L1 a pomalý silný s R1), v jejichž kombech je příšerný bordel a pokročilejší kombinace jsem si fakt nedokázal zapamatovat.

    A třetí věc: útok nepřítele se neblokuje žádným tlačítkem, ale tím, že se nedělá nic (resp. v závislosti na tom, jakého charakteru útok je, se buďto nedělá nic a nebo se u toho musí držet L1/R1). A to je fakt něco, co jsem nedokázal překousnout. Možná jsem to jen neměl hrát hned po GoW, kde se prostě bojuje úplně jinak. Ale když ony i ty QTE v Heavenly Sword jsou naprosto hovadské...

    Tohle všechno ve spojení s několikafázovými bossy (které tak moc nenávidím!) a loadingy v délce 20-30 sekund (!) způsobilo, že jsem finálního bosse udolával asi tři hodiny. To je polovina času, který jsem potřeboval k tomu, abych se k tomuhle finálnímu souboji hrou prosekal. A opravdu ani chvíli z těch celkových devíti hodin jsem se nebavil. Kdybych chtěl trpět, jak hraju soulsovky. Ale já trpím nerad :-)

    Takže ne, tohle se mi prostě hodně nelíbilo. K čemu jsou skvělé filmové cutscény (má je na svědomí Weta studio a Andy Serkis), k čemu je fakt dobrá hudba (Nitin Sawhney vymyslel, nahráli Filharmonici města Prahy), k čemu je zrzavá hlavní hrdinka, na kterou se fakt pěkně kouká... K čemu je to všechno, když se u toho člověk nebaví? A navíc za to ani nejsou trofeje. Tomu říkám šlendrián!

    Abych se trochu uklidnil a spravil si chuť, začal jsem na PS3 hrát HD remaster prvního Jak & Daxter. To je aspoň pěkně barevný a jsou tam chlupatý zvířátka :-)





    MIKESHCZ
    MIKESHCZ --- ---
    Contraband Police / 7,5 h / SteamDeck / #dohrano

    Tento styl her mám rád. Jsou to vlastně oddechovky - když má člověk čas, tak kousek odehraje. Hra je dobře zpracovaná, ale narazil jsem na pár bugů. Jeden dokonce vedl k tomu, že jsem musel vypnout přepadávání na cestách, protože napadení pak nešlo ukončit, ani když jsem je všechny zabil. Na SteamDecku se dostanete na stabilních 25-30 fps při středních detailech a stažení stínu na hodnotu 10.

    Hra má několik módu, začal jsem kampaní, kterou jsem dohrál za "Stranu". Herní mechanizmy se mi ale moc líbily, nejde jen o pořád dokola stejné kontrolování aut, ale vybavujete si svůj hraniční přechod, dokupujete nové zbraně, můžete směňovat zboží. Vozíte zadržené pašeráky do pracovního tábora a zabavené věci na stanici. Postupně kontrolujete více věcí, dokonce i technický stav vozidel, apod. Některé úkoly a kontroly se postupem ve hře mění. Různé úrovně jsou proloženy extra misemi, při kterých vyšetřujete vraždu, honíte zločince, apod. Asi i proto mě hra pořád držela a bavila.

    Jediné, co mě časem začalo trochu vadit je, že okolní svět se stane po čase dosti mrtvým. NPC postavy nijak zvlášť nereagují, popřípadě dělají pořád to samé. Můžete ještě procházet nikterak velkou mapu a hledat různé dokumenty, ale najdete postavy, které dělají a říkají pořad to samé, kdykoliv tam přijdete, apod. Samozřejmě o tom tahle hra úplně není, ale...

    Celkově si myslím, že se to povedlo. Zkusím pak i dohrát za "Rebely", popřípadě vyzkouším další herní módy. Doporučuji.

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    DAVESADE: Cool! A ty continues výměnou za odehraný hodiny jsou dost fér, to jsem vůbec nevěděl :⁠-⁠)
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    Star wars Jedi: Survivor /26 hodin/#dohrano

    Tohle dobrodružství jsem si náramně užil...skoro jako kdysi Jedi Knight II. Jednička byla na můj vkus moc "tuneloidní" a Respawn si značku ošahával, tady už si téměř vše sedlo. 26hodin zabral hlavní příběh plus cca 80 procent obsahu, zbytek bude min. dalších 5 plus. Prozatím odkládám, ale tešim se jednou na New Game+

    Grafika nádherná, ztvárnění planet též. Příběh není hloupý a pár "plot twistů" není laciných. Dabing a celková výprava naprosto skvělá a atmosféra jak v "Impériu nebo Andorru". Cal je supr a lehký westernový nádech hra také má. Za mě sedlo vše, kromě soubojového systému. Kvalit Ghosta nebo DS bohužel nedosahuje, tam se mohli autoři inspirovat více....takhle jsem se občas dost plácal a přišel si trochu jako nedouk....na druhé hraní už by to bylo asi lepší. Jsem zvědav na UBI s Outlaws ale pro SW pozitivní Survivora doporučuji. 9/10

    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Radiant Silvergun / Sega Saturn / odhadem 50 hodin / tentokrat opravdu #dohrano

    Tak mohu definitivne rici, ze jsem poctive dohral "bullet hell" strilecku Radiant Silvergun v Saturn rezimu na stejnojmennou konzoli. Uf teda jako!

    Hru tady zminuji podruhe - poprve jsem si dojel jen Arcade rezim, kde ma clovek neomezeny pocet minci a tak neni mozne hru nedohrat. V Saturn / pribehovem rezimu je sice clovek omezeny - ale ta hra porad prekvapuje, jak je promyslena!

    Vsiml jsem si totiz, ze mam vice continues k dispozici, nez pri minule hre. Nedalo mi to, pogooglil jsem a ejhle - za kazdou odehranou hodinu se automaticky prida nove continue! S prihlednutim k tomu, ze ve story rezimu se daji ukladat odemcene levely zbrani mi doslo, ze hru "neni mozne nedohrat" podobne, jako nedavno zmineny Sin and Punishment na Nintendy 64 - autori nam zkratka posouvaji latku nize a nize, az se setka i s prasivym skillem vasi malickosti.

    Hru tedy nakonec reklasifikuji na rogue-lite - s kazdou hrou se clovek dostane o kousek dale a ty prvni neuspechy jsou drtive frustrujici, no dohromady jsem se hrou stravil (za ty roky!) odhadem 50 hodin, mozna o neco mene - ale ano, tedka uz ma smysl se vratit do arcade rezimu a snazit se hru dojet nejen s co nejlepsim score a upgrady zbrani, ale take s co nejmensim poctem vhozenych minci / continues.

    Hre jsem dal ke konci roku cca 5 pokusu a jeden trva asi tak tu hodinu - takze sem nakonec mel odemceno cca 15 continues dohromady a hru jsem dojel tak, ze mi jeste 3 zbyly. Hlavni roli hraje memorizace a schopnost nepanikarit pri obrazovce zaplevelene projektily. Jinak je vlastne snadna, po tech cca padesati pokusech. Se slzou v oku vzpominam, jak jsem se napoprve dostal sotva na konec druheho levelu a dneska? Skoda mluvit - je to naprosto luxusni hra, ryzi definice toho, co jsou pocitacove hry jako medium.

    No, v boude mam tri pejsky, tak si snad najdou vice kamaradu :).

    Dohrano: Radiant Silvergun
    https://www.youtube.com/watch?v=4KixMSf8D60&ab_channel=DavidKubec
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Quake II / 5 hodin / #dohrano

    Poctivej remaster, co se dá díky přidanýmu kompasu poměrně rychle proběhnout a užít si čirou akci bez bloudění.

    V době vydání se mi hodně líbilo demo, ale k plný hře jsem se už tehdy nedostal, jak byly roky 1997 a 1998 až nemyslitelně nabitý nejen střílečkama.

    ERRTU
    ERRTU --- ---
    PSY_CHAOTIC: dobre dobre tak ja to teda dohraju no!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam