• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    MIKESHCZ
    MIKESHCZ --- ---
    THE CORRIDOR / 1 h / SteamDeck / #dohrano

    Hodnocení 10 z 10. Víc k tomu asi netřeba, za $2 si to musí každý vyzkoušet sám. Určitě doporučuji! :)

    GEE
    GEE --- ---
    A Walk With Yiayia/2h/Steamdeck/ #dohrano
    Walking simulátor trochu jinak, kraťoučkej zážitek na dvě cesty vlakem, kterej mě kdysi zaujak ve Wholesome Directu.

    LEFTY
    LEFTY --- ---
    Control Ultimate Edition / PS5 / 34h / #dohrano
    Tohle mě moc bavilo. Rozehrál jsem to dávno na PS4, ale na PS5 je to teprve ono - jsou mnohem kratší loading times a hra se ani v crowded scénách nezadýchá.
    Moc se mi líbila atmosféra obrovských prázdných kanceláří, tíha byrokratického molochu, kde se dějí běžně dějí "divné" věci, ale je lepší se neptat... Úplně jsem z toho cítil zažraný cigarety, úklidovou desinfekci a nekonečný meetingy a oběžníky. Různě začerněný dokumenty, plné oficiálního ptydepe to jenom umocňují a doplňují story.
    Hra má asi nějakou adaptivní obtížnost, protože i filthy casual jako já neměl mega záseky, i boss fighty jsem dal na pár pokusů.
    Důležitý: Platina se dá uvařit během jednoho průchodu hrou, žádný "speedrun" trofeje nebo něco podobnýho. Nejtěžší je nasbírat a utratit 100 skill bodů, ale s DLC v ultimate edition je to jednodušší, páč je kde sbírat.
    Doporučuju.

    TERZ
    TERZ --- ---
    Resident Evil 3/8h/#dohrano
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    PSY_CHAOTIC: jo, ja schvalne hraju papiraka a nejvyssi obtiznost a docela me to tak ba, protoze mi to nedava moc prostoru k chybe.
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    AVATAR: Těžký popsat, prostě mě ten boj moc nebavil, jak střelný zbraně, tak i na blízko. Zbraně mi přišly vcelku nezajímavý, nudný. Další věc, že celkově mi ten boj po pár levlech přišel až strašně jednoduchej. V dlc jsem musel dát maximální obtížnost, aby to nebylo trapný a trochu jsem se zapotil jen u bossů, když to byly moje "oblíbený" arény. Přitom obecně ve střílečkách moc dobrej nejsem, si myslim :)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    PSY_CHAOTIC: co ti nevyhovuje na boji? No offense, jen me to zajima :)
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    HOWKING: Jj, vidím to u pár her, který tu mám rozehraný. Hloupý příběhy, toporný NPC a strašný dialogy, který člověk přeskakuje, protože to v tom srovnání až bolí. Přitom předtím bych si toho taky všimnul, ale nebylo by to tak výrazný :)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    FRIZER: Sedmicku mám rozjetou a ta byla super. Nechávám si ji ale na později, respektive po Like a Dragon, abych ji sfouknul spolu s Rebirthem.
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    NAGASAWA: Mam v tom 40 hodin a zatim odlozeno, pocity stejne...v mezicase jsem dojel FF7 remake...bohuzel nesrovnatelne, pokud jsi nehral, tak si spravis chut.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Final Fantasy 16 / PS5 / 78 hodin / #dohrano /

    Rozpaky. Rozpaky mě provázely celých těch 78 hodin, které jsem za poslední skoro dva měsíce, do hry investoval. Jak to? Vždyť FF16 dostávala v recenzích skoro maximální hodnocení, skloňovala se GOTY a padaly superlativy na tohle a na tamto. Rád bych napsal, že nerozumím tomu proč byla na západě šestnáctka tak skvěle přijata, ale mám obavu, že to tuším. Japonští autoři FF16 šli evidentně na ruku západnímu trhu a čistě podle mého subjektivního dojmu (a jisté dávky nadsázky) si marketéři spolu s vedením studia řekli, že vezmou všechny ingredience, které tady podle kluků a holek japonských máme na západě rádi a vytvoří dokonalou hru a v tom ohledu se jim to povedlo naprosto perfektně a k chybám došlo jen v několika případech, ale k tomu později.

    FF16 je tentokrát situována do fantasy světa, který intrikami a settingem otevřeně kopíruje Hru u trůny. Pro našince je rozverným bonusem to, že si při psaní scénáře a postav nejen k pseudo arabské lokaci scénaristé evidentně objednali kultovní ilustrovanou knízku Obrazky z ceskych dejin a povesti, takze potkate vesnici Tabor, ve ktere behaji Dalimilove, Honzove a cela plejada nasich historickych postav, která vám speciálně v japonskom dabingu dokaze vykresat prihlouply usmev na rtech. Samozrejme chapu, ze mimo Cesko budou takova jmena znit zajimave, ale u vaznych scen s arcilotrem jmenem Hugo Kupka jsem se smal nahlas. Svět bychom měli, ale ten se musí vyplnit obsahem a v případě jrpg i questy. A tady to začíná. Japonská představa o dokonalé hře pro masový úspěch u západního publika je evidentně taková, že se vám na mapě objeví miliarda zeleních vykřičníků v podobě naprosto kreténsky imbecilních a k uzoufání nudných vedlejších fetch questů. Ze začátku jsem si říkal, že jsem určitě u prvních třech natrefil omylem na ty nejslabší z nich a že se to určitě časem zlepší, ale to byl omyl. Ony to byly totiž ty nejlepší a pak už bylo jen a jen hůř.

    Za poslední roky jsem v hardcore japonských hrách nepřeskočil jediný vedlejšák, anebo dialog, a tady jsem sestřeloval jeden dialog za druhým a u animací, které přeskočit nešlo jsem měl nutkání řvát na televizi: "tak už držte kurwa hubu!". Nevím, jestli to byla čistě scénáristická katastrofa, anebo snaha držet se při zemi a nebýt po "japonsku" divnými a západní hráče nevyděsit ničím hlubokým, anebo nedej bože jejich klasickou dualitou. Celopu dobu mi přišlo, že scénář pro vedlejšáky psala parta belgických důchodců s permanentní kocovinou.

    Souběžně s tím jsou příšerné i hlavní postavy. Hlavní postava Clive je sice dobrák, ale bez emocí působící sterilně a prvoplánově až to bolí. Kumpáni jsou povětšinou naivní idioti a výrazného strýce byste nejraději pobodali. Ostatní budete akorát strašlivě nenávidět.

    Co mě u kalkulu a kompilátu poskládaného kromě Hry o trůny i z vykrádání Nieru: Automata jménem FF16 dokázalo udržet? Bossfighty a tím se dostáváme k těm "chybám", které se jim do vývoje "úspěšné západní hry" vloudily. Ty jsou skvělé a působí tak, jako by je vytvářelo úplně jiné studio, ve kterém netušili, co se kutí vedle u jejich kolegů. Bossfighty jsou totiž naprostý audiovizuální a epileptický extrém, kde byste mohli Godzilly použít místo krabiček od sirek coby měřítka velikosti, protože někteří bossové měří v jednom momentě klidně 67 Godzill. Tohle se povedlo a je úplně jedno, že je i bojový systém, který tentokrát není tahový, ale smash-buttonový naprosto repetetivní a idiotský, kdy celou hru ve stejném pořadí mačkáte akorát stejné kombinace a měníte si akorát právě odemčené speciální útoky.

    Suma sumárum - vypadá to na PS5 pěkně, má to skvělou hudbu, ale jinak je to vlastně tak trochu průser. Druhej pruchod na platinu nedam, protoze by se to rovnalo regulernimu sebeposkozovani nudou. 6.5/10

    P.S. v prubehu hrani jsem si nekolikrat googlil vyraz "proč je FF16 takova nuda? (abych se ujistil, jestli se mnou neni neco v neporadku) coz me zavedlo na Reddit stejne zaskocenych hracu ve skupine jmenem "proc je FF16 takova nuda?", kde lide psali, ze je tam privedlo googleni si vyrazu: "proc je FF16 takova nuda?", coz je samo o sobe vymluvne.

    HOWKING
    HOWKING --- ---
    PSY_CHAOTIC: To se obáváš oprávněně. Graficky se některé hry dotahují, ale zážitkem nemá nic šanci. Ostatní jsou fakt "jen hry".
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Cyberpunk 2077 včetně dlc Phantom Liberty/123h/#dohrano
    Po závěrečných titulcích dlc Phantom Liberty asi nemám slov. Čekal jsem na tuhle hru dost dlouho, než jsem si pořídil lepší pc a udělal jsem dobře. Na slabším pc by to tak nevyniklo, grafický hody to jsou neskutečný. Za ty roky to pořádně odladili a plus jsem to měl hned i s dlc. Výbornej příběh, svět, soundtrack, uvěřitelný postavy a spousta aktivit. Najdou se tu i nějaký mínusy, moc mi nesednul boj (ale podobnej problém jsem měl i u Witchera 3) a sem tam nějaký bugy. Hlavně při hraní dlc mi hra několikrát spadla. Spousta hodin strávených v této hře a stejně ještě nemám splněný všechny aktivity. Rád se k tomu někdy ještě vrátím. Hra je skvělá, jen se ted obávám, že mi většina dalších her přijde jako chudí příbuzní :)



    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    <b>One Piece: Pirate Warriors 4/ Xbox / 12h / #dohrano </b>
    Hru jsem nějak nedohrál, když byla v Gamepass, tehdy mi přišlo, že je to jen recyklace trojky. Teď se hra objevila v free play weekend a napadlo mě to dohrát. Ten konec byl asi lepší, nebo možná mě na to nalákal ten Netflix seriál. Každopádně jsem si to hraní včera večer a dneska ráno docela užil.

    THESTOUPA
    THESTOUPA --- ---
    Fate/Samurai Remnant/120 hodin/#dohrano

    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    Assassin's Creed® Syndicate PS4 - Dohráno a zplatinováno!

    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    No Man's Sky / 160h / #dohrano

    Steam Deck, PC, jeste budou nejake DLC - ale prakticky dohrana nedohratelna hra :)
    Vizualne super, nejlepsi zpusob zkoumani semi-nahodne generovaneho 3d obsahu. Hlavne ted, kdyz kazde rozsireni pridalo paralelni vetev stromu, najdete vzdy neco noveho co vas posle dal. Velmi vzacne jsem pouzival interni navigaci.

    VR mod zdarma a fungoval dobre. Vykon obecne dobry.
    Pribeh zajimavy, ale nejde do hloubky.

    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Remnant: From the Ashes / 11 hodin / #dohrano

    Mnohem zábavnější mix střílečky a soulsovky, než jsem čekal, co-op i sólo. Po dohrání doporučuju projít jednotlivý světy ještě párkrát v Adventure Modu, kterej vám do nich přimíchá nový bosse.

    GEE
    GEE --- ---
    Life is Strange: True Colors/9h/PS5/ #dohrano
    S přehledem nejsilnější díl série. Kratší, ale díky tomu koncentrovanější a prakticky bez hluchejch míst.

    Hra je součástí předplatnýho ps+.

    TOFI
    TOFI --- ---
    FarCry4 / 23h / Epic #dohrano
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam