• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    WOODMAKER
    WOODMAKER --- ---
    Vy tu nepisete, proc jo. Diablovka z prvni osoby, hodne dobre udelanyho combatu, hodne strileni, proceduralne generovany a dost ruznorody zbrane, relativne velky prostory i maly prostory, zabavni nepratele. Ta serie her prinesla novej zanr - looter-shooter.
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    DEEFHA: Ja zkusil dvojku a hnedka v druhe misi, chvili po uvodu, me ten rozjuchany styl, komiksovost, clap-trap a jeho blby hlasky a hlavne nekonecny jebani s inventarem a lootem zacaly otravovat a nechal jsem toho. Pak jsem slysel ze vsech stran, jak jsem tu hru nepochopil a jak je to lootovani super a jak tomu dat jeste sanci a dohral jsem to asi do pulky, nez me to znechutilo definitivne.
    Tak mozna ti bude taky stacit deset hodin. :D
    WOODMAKER
    WOODMAKER --- ---
    DEEFHA: no ne, trojku jsem uz nedohral. To jenom kdyz te to tolik chytne. Dave ma presnejsi popis, nez ja.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    WOODMAKER: Jéžiš :-) Tak to asi fakt vynechám, hehe.
    WOODMAKER
    WOODMAKER --- ---
    DEEFHA: Ale pak to chces dohrat jeste za druhou postavu. A za treti. A za ctvrtou. A na tezkej mod. ...
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    DEEFHA: Vyhni se tomu - je to takovy Diablo proste. Jako prvni dil jsem dojel, ale vyslovene jen kvuli coopu. Dvojka mne uz pak nechytla a trojce jsem se radeji vyhnul :).
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    WOODMAKER: Huh, to je nějak moc, ne? Podle HLTB je jednička completionist 63 hodin, dvojka 129. Co jsi tam tak dlouho dělal? :-) Jako jo, já tyhle čísla beru s rezervou a můj koeficient je tak 1,7 oproti obvyklému průměru. Ale stejně, 700 hodin je fakt hodně.
    WOODMAKER
    WOODMAKER --- ---
    DEEFHA: je to velka ztrata casu. Ja jsem tim (1+2) ztratil aspon 700 hodin.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    DEEFHA: První jsem bohužel nehrál, tak musím doporučit ten druhej a hned potom Pre-Sequel.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    ZOMBO: Nikdy jsem žádnou hru z téhle série nehrál. Takže kdybych to teď chtěl zkusit, jaký díl bys doporučil?
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Borderlands 3 / 98 hodin / #dohrano

    Co tenhle díl ztrácí na vtipu oproti dvojce, tak dorovnává akcí. Zbraně tu mají větší váhu a už se přibližujou moderním doomovkám, kdy je radost zkoušet jednu za druhou. Hra vás ještě k tomu každou chvíli za něco odměňuje, aniž byste se museli snažit, takže návyk přijde poměrně záhy.

    NARKOTIX
    NARKOTIX --- ---
    RoboCop: Rogue City/19hod/Steam/ #dohrano

    ERRTU
    ERRTU --- ---
    DEEFHA: urcite, ja ho v podstate nikdy nehral, mel jsem nejakou... 'porizenou' verzi v dobach kdy pro me nebylo realny si to za full cenu koupit a ta padala zhruba po deseti vterinach od vlezeni do batmobilu. ted jsem zakopl na gogu o cely balik v akci, takze to jednak dozenu a druhak to pouziju jako odpustek :)
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    ERRTU: Joooo, Arkham City! To se mi líbilo nejvíc :⁠-⁠) Budeš si pak dávat i Knighta?
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    Batman - Arkam Asylum (PC) / 12 Hodin / #dohrano
    mam zas nejakou retro vlnu nebo co... a arkham je proste arkham :) lovecraftovska cvokarna je krasne ponura, experimenty silene, joker vysinuty, croc zubaty, lore bohaty a jeho odhalovani zabavne, proste klasika no.
    nic, vykecavanim se budu jen zbytecne zdrzovat od Arkham City :)

    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Blacktail/26 hodin/#dohrano
    Tak tohle bylo hodně příjemný překvapení. Vůbec jsem od této hry nic moc nečekal a o pár hodin později jsem se od toho nemohl odtrhnout! Pohádkový hry mi většinou nic moc neříkají, sem tam zkusím nějakou jen tak na relax, ale spíš to jde naprosto mimo mě. Tohle je taková pohádka pro starší. Svět, NPC a hlavně vedlejší questy působí dost pohádkově, odlehčeně, ale hlavní linka je docela temná a moc pohádkově se netváří. Dost mě bavily zdejší vedlejší questy, nebyl to takovej ten klasickej rpg stereotyp ala dones, ukradni, zabij atd. Maximálně tak na začátku se to někdy tak tváří, ale pak se to časem zvrhne v různý šílenosti a je to docela vtipný, jak si z těch stereotypů hra dělá srandu. Hlavní příběh se mi líbil, sice to k čemu to směřuje, zase až tak překvapivý nebylo, ale stálo to za to. Grafika je trochu taková zvláštní, ale brzo jsem si na ní zvyknul a dokonale mi k tomu sedla. Svět je vcelku pestrej, barevnej, hravej a bavilo mě ho prozkoumávat. Dobrý je tady i pojetí dobra a zla a vývoj postavy podle toho, jak člověk řeší situace a podle toho se pak i odvíjí to, jaký NPC se s vámi budou bavit a který rovnou zaútočí. Ti menší budou mít jen blbý kecy :) Jediný, co mi až tak nesedlo, byl boj. Stejně jako v předchozím Horizon je tu hlavní zbran luk, ale tady je jeden luk a jen 3 druhy šípů a z toho 2 specifický, co jsem až tak nepoužil. A jako sekundární magie, na útok zrovna ne moc použitelná. Ještěže pak časem přijde taková vychytávka a člověk se bojem nemusí až tak zabejvat, většinou :) Ale celkově fakt super hra a těch 26 hodin bylo tak akorát.

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Doom (1993) @ Doom Classic Unity Port (2019) / Steam Deck / 9 hodin / #dohrano

    Vlastně za to může ANTICLOVEK, který před pár dny dohrál Forgive me Father. Já mám v téhle vizuálně signifikantní retro střílečce (jsem alergický na termín boomer shooter) odehráno nějakých devět hodin a pořád ne a ne to dotáhnout do konce, něco mi na tom prostě nesedí... Po zralé úvaze jsem se teď konečně rozhodl na to vykašlat a místo dalšího trápení jsem během jiných devíti hodin radši dohrál první Doom. Už zase :-)

    A bylo to jako vždy perfektní! Tahle hra se prostě jen tak neomrzí. Řízením osudu se ke mě sice jako první dostal někdy v pětadevadesátém Doom II a už navždy to bude ta hra, ve které jsem poprvé viděl "opravdové" 3D... Ale jedničku jsem pak samozřejmě taky vzal na milost, ačkoli E1M1 na první level druhého Doomu podle mě prostě fakt nemá :-) Ale nevadí: první a druhý Doom jsem pak hrál na mnoha různých platformách. Kromě klasické PC verze mi sedl hlavně Doom Classic Complete z roku 2012 na PS3, což bylo poprvé, kdy mi hraní Doomu na gamepadu nijak výrazně nevadilo. Žádný z těch předchozích konzolových portů jsem moc hrát nedokázal.

    No, takže jsem si na Infinite Backlog našel Rip and Tear Challenge a ve Steam knihovně objevil právě Doom Classic, ovšem realizovaný k pětadvacátému výročí Doomu pomocí Unity engine. Není to port úplně nejhorší, není ani nejlepší (kdyby někoho zajímaly technické podrobnosti), ale každpádně se na Steam Decku hraje úplně parádně a dost jsem si ho užil. Širokoúhlý obraz mi nevadí, na přepínání zbraní se dá zvyknout (stejně až na výjimky používám prakticky jen brokovnici), rendering není nijak zvlášť zprzěný a zelené lékárničky jsem se rozhodl velkoryse akceptovat. Pořád je to Doom - nejlepší hra na světě!

    Uvědomil jsem si totiž, proč mi většina těch moderních "retro" stříleček tak nesedí. Obvykle totiž nemají ten atribut bludiště typu Wolfenstein 3D, který je v prvním Doomu ještě opravdu hodně znát. Já jsem typ průzkumník, nechci se jen prostřílet k exitu a pokračovat dál. Chci hledat tajné prostory, kochat se architekturou a přemýšlet, jak je to celé udělané :-) Taky proto hraju Doom na nějakou takovou tu prostřední obtížnost, prostě spíš aby mě ty potvory jen občas překvapily z temného kouta, než aby na mě stály frontu. (Btw. taky proto nemám nic proti Doomu 3, který je přesně takový). A je úplně super, že volbou obtížnosti je možné hrát Doom pokaždé jako úplně jinou hru.

    Moderní FPS typu "koridor - aréna - koridor - aréna s bossem" mi docela lezou na nervy, i když jsou oblečené do pseudopixelového retro kabátku. Chci prostě klasiku: dejte mi brokovnici, hoďte do bludiště pár potvor a označte dveře červenou, modrou a žlutou barvou. Já už si ty klíče najdu a k tomu exitu se nějak prokoušu :-) Btw. Doom Classic je vlastně Ultimate Doom, tedy včetně "dodatečné" čtvrté epizody Thy Flesh Consumed. Tu jsem si samozřejmě dal taky, abych to měl komplet. Ale musím teda říct, že takhle v jednom zátahu mi přišlo, že obtížnost téhle epizody je výrazně vyšší, než těch tří původních. Prostě jsem se místy docela dost zapotil i na tu mou "dětskou" obtížnost.

    No nic, jedničku mám tedy oficiálně odškrtnutou a jak praví finální screen: next stop, hell on earth! Trojku jsem dohrál před třemi lety a skvělý reboot z roku 2016 taky, takže ty v rámci challenge znovu hrát nebudu. Ale zbývá mi Doom 64, který budu hrát asi taky jako PC port na Steam Decku. Nebo leda že bych si konečně pořídil flashcart pro N64 a zahrál si to na originálním HW...? Ještě uvidím. No ale pak je tu ještě Doom Eternal a na ten se teda moc netěším. Arény, arény everywhere... :-/ Ale nedá se nic dělat - challenge je challenge. Aspoň že je v Game Passu, žejo.







    LEGI
    LEGI --- ---
    ELHO_CID: přidávám se a děkuju tímto za tip.
    krásnej mix zdaleka ne tak depresivního Inside, Journey vlastně i lehce Abeových her (jakkoli ty byly o dost těžší) a ještě mě při hraní napadlo pár dalších vlivů, na který si teď nevzpomenu. vlastně obtížností i lehce příběhem dětská hra (až na pár puzzlů), cca 7/8 let a výš.

    každopádně top. moje hraní je teď v dost stopovým množství, takže nejsem určitě kdovíjak kvalitní referenční rámec, ale pohltilo mě to (a malou to bavilo pozorovat, jakkoli někdy bubáci byli moc bubácký).

    omlouvám se za nedodržení zdejšího formátu "dohrál jsem".
    NARKOTIX
    NARKOTIX --- ---
    TOOMIX: proto mě taky tak sral... :D udržet toho pacholka ve vozilde je porod... :D
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    NARKOTIX: s trpaslíkem je pěkný achievement :)

    Half Life 2 Episode 2 Gnome Achievement (Little Rocket Man)
    https://youtu.be/E_qF3onDNCo?si=K7vkNo_MKDknlSWi
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam