• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    LEFTY: tehdy jsem si kvuli pork buns objednal i kucharku Momofuku od Davida Changa, abych si je mohl doma ukuchtit.

    Momofuku | Cuketka
    https://www.cuketka.cz/?p=3732
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    LEFTY: Ta hra me dostala hned, jak jsem narval prvniho manika do roztocenyho vetraku. Je to supr, jeste chci nekdy zkusit Stranglehold, to by melo mit podobnej feel...
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    koukám, že se ozývají kmeti a pamětníci :-) Tak to má být.
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    LEFTY: Wei Shen! paradni hra! skoda, ze sem ji nikdy nedojel! :))
    JONY
    JONY --- ---
    LEFTY: A man who never eats pork bun is NEVER a whole man!
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    Sleeping Dogs: Definitive Edition / PS5 / 26 hodin / #dohrano

    Sleeping Dogs jsem kdysi rozehrál hend poté, co jsem dojel sérii Yakuzy (do šestky), a nějak mi to nesedlo - rozlehlý a vážný svět ve srovnání s vypiplaným mikrosvětem Kamurocha mě nudil a navíc jsem se nebyl schopen srovnat s bojovým systémem, který má spíš než k Yakuze blíž k modernímu Sifu.
    Ale teď jsem procházel svoje koupený hry a říkal jsem si, že to zkusím znovu, a líto mi to teda fakt není. Připadal jsem si jako když jsem hrál znova GTA: San Andreas - ta inspirace je tam velmi očividná. Mrzí mě, že se GTA vydalo vydalo imho horší cestou do onlinu a herní měny.
    Ta hra je (v Definitive Edition) 10 let stará, a je to samozřejmě poznat na grafice (horší), ale i herních mechanikách (imho lepší než mnoho současných - málo QTE, je to celkově přehlednější). Dobrá story, a ta spousta drobného side contentu okolo zajistila, že jsem se nenudil - jdyž jsem nechtěl dělat main line, šel jsem udělat nějakou policejní miniprácičku, posbírat výpalné, zazávodit, nebo na rande :-) Bonus body mají tvůrci za to, že rande mají herní benefity, nejsou to jenom thirst traps. Hong Kong sice nenabízí takovou vizuální atmosferickou pastvu jako jiné tituly, ale ten mix kultur tvůrci zachytili dobře, třeba i v mixu angličtiny a čínštiny ve voice actingu.
    Závěr hlavní dějové linky je tak, jak má být, téměř v hollywoodském stylu - vypětí, adrenalin, dohra. Jestli vám nevadí na dnešní dobu archaická grafika, užijete si to. 9/10.

    Na PS5 minimální problémy s kompatibilitou. Požadavky na platinu jsou taky poplatný době - je to fakt "100% completion" včetně collectibles, a na to teda zvysoka.

    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    Ghost of Tsushima / 100 hodin / #dohrano

    10/10 - Worth every f*cking penny!

    Asi musím překopat svůj top 10 seznam, protože Ghost of Tsushima si to místo opravdu zaslouží - ne snad že by hra byla jakkoliv výjimečná nebo originální oproti všem jiným arpg/adevnture hrám, což je asi ten nejvyčerpanější žánr co mám v knihovně. Ale to co dělá, tak oproti ostatním předvádí naprosto bravurně. Od bohatého příběhu, propracované a opravdu zajímavé osudy společníků, po nádherné Tsushimské sytě barevné pláně, hory a jesykně, a to vše doplněné libozvučným audio doprovedem (písně hrané na flétnu si budu broukat ještě hodně dlouho...). Vychutnával jsem fakt každý detail a o to víc mě teď mrzí, že to skončilo.

    Když jsem Cušimu konečně osvobodil, bez váhání jsem se vrhl na Iki Island (ačkoliv se málokdy vrhám do nějakých rozšíření s tím, že si to nechám "na potom"). A dle očekávání to bylo naprosto famózní - přirovnal bych to ke slávě Witcher 3 - Blood and Wine. Povedený tajemný příběh, spousta nových originálních aktivit, ovšem po technické stránce se mi to místy zdálo trochu odbyté (propadávání texturami, horší optimalizace, ale nic z toho nebylo vyloženě gamebreaking - aspoň se mi jednou podařilo vidět celý ostrov, hehe...)

    Nevím, jak má kdo nastavené metriky "dohrání na 100%" ale já si v sobě uzavřel, že jsem udělal naprosto vše, co hra v rámci jednoho dohrání a vyjma multiplayer achivů nabízí. Zkrátka - nenechal jsem kámen na kameni, za což vás hra kromě rare achievementu odmění i hezkou větičkou, která mi finální ukončení hry alespoň trochu ulehčila.

    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    DAVESADE: 100% dej, hlavně dvojce.
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    LBA je dvojice her, ktere jsem ve sve dobe nedohral. Nepochopil jsem, co tam mam delat ;). Ale strasne se mi libily! Mam dat sanci remasteru?
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    JUNGLER: Jak to znám nazpaměť, tak mě docela bavilo ty rozdíly objevovat, ale to, že změnili ikonickej oslavnej taneček při získání předmětu, jim neodpustím;)
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    ZOMBO: pokukoval a čekal jsem na to ale když se dělají jakýkoliv změny v příběhu a dialozích, tak odě me dostává jakejkoliv remake automatickej nogo štempl. Takhle me odradila Mafia DE a bohužel tedy teď i LBA. Nevadí, zahraju si tedy ten remaster, ten taky vypadá a hraje se dobře :)
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Little Big Adventure – Twinsen’s Quest / 9 hodin / #dohrano

    Jsem vždycky vděčnej za jakýkoli připomenutí adventury, která se mi před 30 lety nadobro vryla pod kůži. Po remasteru vznikl tenhle remake a nedopadl vůbec zle, přestože bych si ho dokázal představit ještě odvážnější. Původní LBA umělo balancovat na hraně infantility a vážnosti, tady víc přepadává na tu dětinskou část, ať už přehnanou barevností světa, nebo odchylkama oproti originálnímu příběhu. Mile vypadající zvířátka vás sice pořád můžou udat a poslat do ústavu pro duševně choré, když pobouříte režim, ale celkový výtvarný zpracování hraje u takovejch scén na nostalgickou notu jemně falešně.

    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    pridejte prosim do zahlavi at je soucasti tagu i platforma. Diky
    HONZAL
    HONZAL --- ---
    Astral Chain/40 hodin/#dohrano

    Cyberpunk/anime hack and slash jízda od začátku do konce proložená detektivními prvky. Ghost in the shell vibes, artová stránka (vizual a soundtrack(!)), jak už jsme u japonských her zvyklí, dotažena k dokonalosti. Hratelnost velmi zajímavá :-) Nejsem úplně na tento typ her, ale tohle se jim fakt povedlo, jakkoliv těch mechanik sem využil naprostý zlomek a hrou jsem se prostě nějak prosekal a moc to nekombinoval. :-)

    TOFI
    TOFI --- ---
    Samorost 3 / 5 hodin / #dohrano

    ted jeste posbirat zbytek achievementu
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    TOM_HOST: City mi prostě přišlo koncentrovanější, hutnější zážitek. A víš co, ten Joker tam... No, uvidíš .-)
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    DEEFHA: me city teprv ceka ale lepsi nez knight? to je silne! :)
    DEEFHA: mozna si to jen spatne pamatujes :))
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    DEEFHA: ...nicméně koukám, že jsem v Knightovi nachal 80 hodin a dotáhnul ho do true endingu, takže se mi to asi líbilo :-D [DEEFHA @ Dohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!]
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    TOM_HOST: Je to tak. Silný HW a velkou obrazovku :-) Knighta jsem hrál na PS5, když ho dávali v takovém tom PS Hits packu na začátek. A bylo to věru pěkné! Nicméně byla to první hra z Arkham série, kterou jsem hrál, a takhle zpětně po doplnění vzdělání bych nakonec za nejlepší díl stejně asi zvolil City. Knight je místy až moc překombinovaný a upřímně, ten Batmobil mi někdy přišel až moc násilně naroubovaný do questů :-)
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    DAVESADE: Ha! To je moje parketa :) arkham knight coz je vrchol trilogie si zaslouzi silnejsi konzoli … ja to dohral na ps4 a myslim si ze si to zaslouzi tenhle typ gondole je tam hodne pekne grafiky mesto ty jeho autohracky i litaci a tak to bych na necem horsim asi hrat nechtel … je to takove nejfilmovejsi z zech tri … arkham asylum coz je prvni dil jsem zkousel na switchi … me to nejak neurazi ale ta switch verze dostala dost bidu takze mam v planu to rozjet na steam decku kde by to melo byt fpoho … dokonce mam na vite rozehrany arkham origins blackgate ktery je delany primo na vitu ;)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam