• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    POHODAVOLE
    POHODAVOLE --- ---
    ELHO_CID: ta volba obtiznosti je top. Jen skoda, ze uz takovy hry nedelaj. Jednou za cas bych to ocenil.
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    South Park: The Fractured But Whole/xbox /23h/ #dohrano
    Nebylo to až tak vtipný jako Stick of Truth, ale zase herní mechaniky byly trochu zajímavější. Pořád je to to v jádru SP, takže parodie na všechno a nikoho nešetří. Že mi to připadá míň vtipný než dřív je možná jen tím, že South Park samotný už pro mě není tak zajímavý, jako byl před víc než dvaceti lety.
    Každopádně to stojí za to. Hezké je, že narozdíl od prvního dílu tam nejsou skoro žádný missable ajchy. Jeden jsem vypustil záměrně, čili dohrát hru na maximální obtížnost. Obtížnost se volí na začátku jako barva kůže, čím černější, tím těžší hra.

    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    Silent Hill 2 / 24 hodin / #dohrano

    Samozrejme, kdyz jsme to s pritelkyni dnes ve dve v noci dohrali, jsem si zapomnel udelat screen zaverecnych statistik (a nemam dost nervu na to, abych dal ten final fight znovu). Takze aspon takhle.

    BOBESH
    BOBESH --- ---
    ZOMBO: hezkypekne!
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    ZOMBO: “95….I won’t miss” Gratz.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    ARMORED CORE VI FIRES OF RUBICON / PC / 45 hodin / #dohrano

    Perfektní akce ze starý školy, až je mi líto, že nám PCčkářům hodili tuhle perlu až od šestýho dílu. Ten podpis FromSoftu je nezaměnitelnej, od špičkový hratelnosti, přes obtížnost k zešílení až po temnej tón vyprávění příběhu a level design megastaveb, labyrintů datacenter nebo arén z opuštěnejch sídlišť. A i v tak bezútěšným prostředí šrotu a betonu, kde o člověka pohledem nezavadíte, dokážou probudit emoce – často jenom přes vysílačku, ať už mi psychickou podporu dodával můj „anděl strážný“, nebo do uší řvala karikatura mariňáka. V tomhle chválím mimořádně podařenej dabing.

    Byť můžou boje působit chaoticky, tak mecha poměrně rychle ukočírujete, jakmile najdete ten správnej build. Hra před vás dřív nebo později hodí bosse, u kterýho budete muset chtě nechtě překopat celej stroj a obměnit arzenál. A byla by škoda, kdyby ne, už kvůli široký nabídce všemožnejch kanónů a raketometů.

    Původně jsem chtěl napsat svoje dojmy před plněním všech misí na S-Rank pro případ, kdyby mi zážitek náhodou zhořknul, protože dohrát to třikrát za sebou kvůli alternativním koncům byla hračka ve srovnání s touhle závěrečnou zkouškou. Jak už mi letos Sekiro nedal na výběr, než se naučit bojovat bez možnosti přelevelování, tak Armored Core mě z komfortní zóny definitivně vykopal železnou botou. Stálo to sice 50 hodin navíc, ale nelituju ani jedný, přestože byly chvíle, kdy jsem systém vyhodnocování hlasitě proklínal, že známkuje podle toho, jak se zrovna vyspal. Jednou mu totiž stačí, když dojedete pomlácený do garáže s vystřílenejma zásobníkama, jindy musíte naopak snížit veškerý náklady na minimum a nejlíp ještě napodobit speedrun. Některý úrovně si tak můžou vyžádat klidně desítky pokusů a vy po zdánlivě dokonalým výkonu jen hystericky křičíte na obrazovku, co víc máte udělat pro jedničku s hvězdičkou v podobě známky S. Pak to tam najednou padne a to modrý vysvědčení po úspěšným dokončení mise byste si nejradši přicvakli na ledničku.

    P.S. Po CD Projektu ve Varšavě pokračuju v tradici navštěvování legendárních studií, co pozitivním způsobem chytily moji herní duši, a stavil jsem se u bonfiru tokijskýho FromSoftwaru:)



    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    JUNGLER: Hele, ale žlábek mezi kozama 10x10 pixelů je jasně rozeznatelnej, takže za mě dobrý :-D
    KAOZZ
    KAOZZ --- ---
    Dark Forces: Remastered / Steam / 10 hodin / #dohrano

    Musím se kajícně přiznat, že v devadesátkách mě Dark Forces víceméně minuly, a to se považuju za fanouška klasických hvězdných válek (epizoda 1-6). Matně si vybavuju, že jsem to tenkrát snad i zkoušel, ale prostě to nějak nesepnulo a nedohrál jsem ani první misi. Po dalších téměř 30 let jsem si na hru ani nevzpomněl, až do chvíle, kdy jsem si před dvěma týdny kupoval balíček Sci-fi Shooters z Humble Bundle (mimochodem, pořád je k dispozici). Primárně jsem to bral kvůli další remasterované klasice System Shock, ale když už tam byly i Dark Forces, řekl jsem si, že bych tomu mohl dát šanci a dohnat další rest z mládí. Ale že mě to až TAK chytne za koule, to jsem vážně nečekal.

    Takhle si představuju správně provedený remaster. Z každého detailu na vás dýchá devadesátková retro atmosféra s respektem k originálu, ovšem zabalená do "moderního" kabátku, jak stran ovládání, tak i ohledně přežehlení textur a vizuálu celkově . Původní hra se ovládala výhradně klávesnicí (což by už dnes asi nikdo nezkousnul), takže tam pochopitelně figuroval do jisté míry auto aim, který zůstal zachovaný i zde. Ačkoliv na mě takové mechaniky obvykle působí rušivým dojmem, tady to naopak celkově zapadá do ducha hry a v rámci nostalgie to funguje přesně tak, jak by mělo - právě i tím, že to občas prostě střílí jinam, než byste chtěli. Dějová linka hry se velmi citlivě prolíná příběhem dobových filmů (epizoda 4-6) a doplňuje jejich události (věděli jste, že Kyle Katarn byl ten, kdo pro rebely ukradl plány Hvězdy Smrti - hned v první misi? :) ). Jako v každém správném remasteru je tu pochopitelně možnost přepnout do původní grafiky (F2). V rámci zážitku jsem si pro navození atmosféry přečetl i dobovou recenzi ve Score, a buď to tenkrát bylo znatelně pomalejší, nebo jsme prostě byli víc leví, protože jsem hru pohodovým tempem dohrál za necelou polovinu doby, než jaká byla deklarována v recenzi. A bavil jsem se od začátku do konce. Kdyby tam bylo víc misí, klidně bych pokračoval dál.

    Hráno na Steamu v linuxu přes Proton, ve 4k rozlišení (které vypadalo na tak starou hru fakt hezky a přirozeně) a jelo to bez jediné chybky. Pokud to někoho kdysi bavilo nebo má mezery v gamelogu jako já, neváhejte a zkuste to. Plná cena na Steamu mi přijde dost přestřelená a osobně bych to za ni nikdy nekoupil, ale v uvedeném bundlu je to prakticky zadarmo. Máte na to ještě skoro týden.

    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    Incubation: Time is running out / 11 hodin / #dohrano
    Tohle byla věc kterou jsem jako dítě naprosto zbožňoval. Naposledy jsem Incubation hrál a dohrál tak před 20 lety, takže to bylo zase jako bych to hrál poprvé :). Jako děcko jsem byl totálně odvařenej z tý neuvěřitelný 3D grafiky, která se navíc na mým, ne úplně high end, stroji hejbala neuvěřitelně svižně. Dneska je až komický koukat na ty úplně vážný, profi dabovaný cutsceny, kde je sexy drsňačka Capt. Rutherford složená asi z patnácti polygonů 😂.
    Herně je to každopádně stále naprosto perfektní. Jednoduše uchopitelnej ale komplexní systém progresu vojáků a jejich výbavy. Zbraně každá jiná a takřka každá má svoje použití. Velkou část herní doby je v dumání jestli raději koupit lepší flintu a nebo jet pack, lékárnu, servosystem atd atd atd. Navíc je to všechno skvělé vyvážený. Tohle se jim tenkrát opravdu povedlo.
    Atmosféra skvělá! Těch hnusnejch emzáků je spousta a stačí jedna malá chybka může se opakovat celá mise.
    No a atmosféru neuvěřitelně podkresluje takřka dokonalej soundtrack. Incubstion byla první mnou vlastnená hra, která měla soundtrack jako normální CD stopy, takže se dala přehrávat i na normálním přehrávači. Pamatuju si jak jsem to CDčko vzal jako děcko na nějakou oslavu narozenin a nadšeně to tam ostatním pustil. Všichni na mě čuměli jak na mimoně 😂😂

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Under the Waves (2023) / PS5 Pro / 19,5 hodiny / #dohrano

    Další platina, ale hlavně dost zajímavý zážitek. Hra od nezávislého týmu Parallel Studio se celá odehrává pod mořskou hladinou (kdo by to byl podle názvu řekl...). Vy jste profi potápěč, máte tam obytný modul, high-tech skafandr, obratnou miniponorku, spoustu úkolů ke splnění a ještě víc různých typů předmětů na mapě k nalezení a sesbírání. Můžete craftit, spát, pít kafe, kolem jsou ryby, rostliny, různé jeskyně a tak... Jenže! Jenže ono o tohle všechno vlastně ani moc nejde :-)

    Není to totiž Subnautica pro chudé, protože to vůbec není survival (já survivaly nehraju). Není to Abzû, protože to vůbec není abstraktní, ale přesně naopak (Unreal dělá co může, i když indie produkce je na tom místy dost vidět). Není to Deep Fear (tohle fakt vyšlo jen na Saturn?), protože horrory taky nehraju. Pravděpodobně to není ani jako spousta dalších podvodních her (no rozhodně to není Dave the Diver :-)), které neznám, protože podvodní hry vlastně vůbec nemám rád. Není to ani jako film The Abyss, pokud ho znáte (což byste měli, protože je skvělý). Možná je to trochu jako komiks Jeffa Lemireho The Underwater Welder (u nás vydala Paseka pod kreativním názvem Potápěč), ale vlastně ani to ne. Tak proč jsem to teda vlastně hrál?

    Protože hra kromě toho, že má ode všeho z výše uvedeného kousek a ta výsledná kombinace je skvělá, především vypráví příběh. Silný příběh. Takový příběh, jehož některé okamžiky vám možná po dlouhou dobu budou kroužit hlavou a donutí vás se nad něčím důležitým zamyslet. Příběh, který je nosnou částí téhle hry, takže vám o něm neprozradím ani slovo :-) Není to vizuální novela, takže se tím opravdu jen tak neproklikáte, budete se muset trochu snažit. Ale pokud máte nějakých 10+ hodin (já se jako obvykle kochal plus pár hodin navíc na platinu), určitě bych Under the Waves doporučil. Přece jen to vydali Quantic Dream a to je určitá záruka kvality, byť často v nezvyklém podání.

    Nevím jak na ostatních platformách, ale na PS5 je hra docela zabugovaná. Párkrát mi spadla, jsou problémy s mapou (nemizí z ní některé nalezené předměty, což docela ztěžuje tracking), kamera občas zdivočí, ovládání ponorky a samotného potápěče ve skafandru je tak odlišné, až se mi z toho málem rozjela schizofrenie... Ale všechno jsem to přetrpěl, protože ten příběh mě prostě vtáhnul a chtěl jsem vědět, jak to dopadne.

    A vy to chcete taky! :-)





    ERRTU
    ERRTU --- ---
    ERRTU: jo dodatek: momenty kdy Sev láme někomu vaz v rámci tiché likvidace tak, že ho těma ručičkama s fialovým lakem něžne chytne za hlavičku a lehounce otočí, mě totálně rozesmívaly, tohle fakt měli nějak podchytit :D
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    Call Of Duty - Black Ops 6 / 12 hodin / #dohrano

    na rovinu, naposled jsem hrál blackops 1. cod serii jsem zazdil po MW2 které jsem nedohrál. a další díly ignoroval protože v serii nastal totální rozvrat a chaos. přitom blackops 1 s tou cia vymejvání mozků zápletkou, Reznovem, Vokurtou atd, bylo fakt super. po dlouhé době mě dokonce nějaká fps pustila (na chviličku) do vietnamské valky! ale dávat prostě 40-60 eček ročně za deset hodin zábavy se mi nechtělo. na na mp je tady battlefield když chci arkádu, a arma 3 když chci zvážnět. CoD byl vždy o epickém filmovém singleplayeru.
    a teď na mě bafnul v xbox passu CoD6 sakum prásk. no, MW6... meh. po hodině uninstall. nevim proč, neba. postavy? hratelnost? nevim. neba. ale BO6... lol Woods je na vozejku? si snad pořidim ty předchozí! opět solidní špionská cia aktaX prolezlá záležitost plná dvojitých agentů, tajných organizací snažících se ovládnout vládní agentury a prostě všechen ten studenoválečný guláš.
    musim ocenit level design. na rovinu říkám že si mysím že se kradlo fest a co se exteriérů týče tak hlavně z Metro Exodus. ale polo-otevřený level Irák v Pouštní bouři byl bomba a bez problémů bych vysolil cash za samostatnou hru! když jsem nenápadně infiltroval kasíno tak jsem se skoro modlil aby mě tou nádherou po vykradení trezoru nechali se prostřílet zpátky! nechali :) hrozně mě bavilo v pauzách mezi levely zkoumát mansion-základnu kam se zas kdo nastěhoval a kde se s čím rozložil.
    hra po mirném slevnění z ultra nastavení na notebooku ve 2k drží jak řemen, ani když mi celá obrazovka bouchala a města se drolila na cihly, tak fps necuklo. překvapívě obsahuje jedny z nejhezčích herních ohňů a plamenů co jsem viděl. levely jsou patřičně členité, cest mnoho, je na co koukat, je od čeho k čemu přebíhat, kde se krýt, atd. vyplatí se zkoumat a nedat na držkování kolegů "poď už laskavě sem ať mužeme pustit cutscénu!", najdete super zbraně a peníze na vylepšovaní.
    samotný boj je intenzivní ale ne nepřehledný, akorát ai moc neovládá umění obchvatů, zato opevnit se občas umí kvalitně.

    a budu si remcat.
    ai zárověn v určitých místech evidentně nepočítá s tím že stojíte jinde než u kamarádu, takže sem občas pokosil dvacet chlapů jen proto, že jejich ai skript se měl evidentně nahodit až po překročení nějakeho místa aka až bych je měl v zorném poli kdybych byl tam kde si mě herní režisér naplánoval. taky ta rpg vylepšovací rovina mi tam přišla docela zbytečná. spíš jako nějaký pokus, zkouška reakcí publika do dalších her. příliš mělké a krom dvou jsem v podstatě jejich efekt nepocítíl. zároveň bych chtěl zdůraznit, že od studenoválečné cia fps hry fakt neočekávám vlny zombii v podzemních laborkách, ať už jsou to halucinace nebo ne. a už vůbec ne kurvaplačící anděly! tam jsem měl fest kritickou fázi to doprojet. těch regresí do dětství ke konci hry mohli taky ubrat. jedna by stačila. a proč jsem dostal grapling hook jen na půl hodiny a ještě, to my ho vyndej, do podzemního levelu, tím jako prospějete komu? druhé straně??
    a v neposlední řadě: ten konec, to bylo jako co? "vyslechli jsme hlavní záporačku, bomba je ve washingtonu!". juch, ještě bude level v bílem domě! jeb ho, cut scéna! "tak už to tam kámoši vyčistili, tumáte titulky!!" :D wtf? a přežil teda Case? uotheloval Harrow k smrti když už se ona probrala nebo ne? je mutant jako v Dying Light nebo hergot co?? skoro mi přijde že někdo přišel v devadesáti procentech projektu a řekl "cajk, takhle to stačí, vydat, další pokračování do sedmičky, chcem taky za rok něco prodávat, no ni?".

    sumasumarum, nelituju těch dvanácti hodin. některé časti byly fakt super. jiné... aspoň netrvaly moc dlouho. příběh byl všlijaky, BO1 to prostě nebylo, tam jsem byl fakt napjatý, ale nějak to drželo. ale na férovku jsem rád že jsem za to nedal dva litry v českejch na stole. jo můžete argumentovat že je tam ješte multiplayer. ale CoD nikdy nebyl o mp. Cod byl vždy o kinozážitku Spielberg-like eposu vlastníma očima. tady to plus mínus s přimhouřením obou očí, jednoho ucha a púlky... púlky, uznám jak splněno.

    ...ale víc jak sedm kil bych za to nedal, dva litry my ass... dobře, dobře, za ten Norton Commander a config.sys osm, ať nežeru :D

    BERNIE
    BERNIE --- ---
    BIMBAS: ohledne exoskeleton armor a sprintu, upgrade kapes, tak samozrejme sprintovat jde a upgrade kapes je i o stineni proti radiaci artefaktu. Mne prvni pruchod k titulkum trval sto hodin a mam pocit, ze jsem to vzal dost rychle.
    TOFI
    TOFI --- ---
    BIMBAS: tipoval jsem 4090 ale nebyl jsem si jisty, vypada to paradne
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    denni sceny jsou pekne. Skoda ze jsem mel pocit ze asi 70% hry je v noci nebo ve tme. Nedivil bych se kdyby denni cyklus byl rychlejsi nez nocni
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    TOFI: je to bez úprav a pomerne prosté. Vše na epic a bez DLSS, jen DLAA. 9800x3d/64gb/4090. Jen ty zobrazené fps jsou s frame generation, protoze je to focene po tom fps dropu a uz jsem to nevypl. Standartne to bezelo pri 2k rozliseni +- 90-100fps. Frame generation to poslal 150-165. Drop mi v ten moment udelal pán asi na 50. Soucasne hry jsou nenazrane.
    TOFI
    TOFI --- ---
    BIMBAS: cau, koukam u tebe to vypada fantasticky, na jaky detaily a jaky hw to hrajes prosim ?
    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    BIMBAS: BIMBAS: Paráda, máme tu prvního přeživšího STALKERa :) Zrovna mám rozehráno a přes veškeré nedostatky a bugy (vlastně tedy anomálie!) se nemůžu odtrhnout. Spousta recenzí ekonomiku hry kritizuje, ale za mě bych spíš trochu přitvrdil - přeci jen do uzavřené Zóny se jen tak něco nepropašuje a člověk si pak rozmyslí, jestli ten či onen upgrade nebo opravu fakt potřebuje. Co mi vadí jsou všudypřítomné skrýše a bedny, stačí se jen trochu rozhlédnout a připadám si jak v supermarketu. 20 lékáren a 30 obvazů mám teda tak nějak furt k dispozici. Stejně tak minuce, prostě je všude. Jinak k těm upgradům - to bylo už v CS a později vylepšené v CoP - každý technik se specializoval na něco a ještě potřeboval sehnat po zóně ukryté nástroje na high end vylepšení. A k těm exoskeletonům - v těch se nedalo nikdy běhat, holt to bylo něco za něco. Alespoň v CoP bylo možné modifikovat nějaké odlehčení, což sprint umožňovalo.
    Artefakty (alespoň zatím) nic moc...je jich hodně, ale z těch nějakých 10 co jsem zatím našel, tak mi jen hnijou v truhle, protože radiace a nemám pro ně využití. Snad už narazím na něco jako Krystal (v SoC -30% radiace). Celková atmosféra je ale super, jen teda ten neexistující A-Life a random spawn nepřátel je fakt znát ...
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    jeste par scrn shotů ze hry. Umí to být poměrně pěkné.

    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl / PC / 45 hodin / #dohrano

    Mno přátelé. Hrál jsem naposledy jedničku a ted až dvojku. Mezitim sem občas zahlídl zbytek. Neumim to moc porovnat protože je mezi nimi dlouhy čas. Napisu tak jen dojmy ze aktuální hry.
    Bylo to dlouhé. Cekal jsem tak půlku. Zóna je pomerne pekne udělaná ale obsahově po čase nudí. Naštěstí se mění trochu biomy. Asi tak od třetiny hry jsem šel jen hlavní linku, protože kromě vydělávání peněz zde není nic co zlepšovat. Ekonomika hry je poměrně přepálená, tak si nedelejte starosti, že na nějaký ten upgrade zbraně nebo zdroje námáte. Ani nemusíte, protože časem všechno najdete. Ze začátku je to takový lehký survival, pozdeji budete mít zásoby lékáren. A to je podle me kámen úrazu. Ta hra je festival píchání léčiv, obvazování a běhání. To běhání se dá tochu omezit využíváním služeb průvodců, kteří vás přesunou kam si zvolíte. Ale když dokončíte úkol a poblíž není kemp tak si to odšlapete. Ta procházka zónou je asi podstata hry.

    Zbraní je celkem pěkný výběr. Sem tam se do ní najde nebo dá koupit hardwarové vylepšení (tlumič,scope,zásobník), jinak si je zlepšujete u zbrojířů. To mi trochu nedávalo smysl, protože některé vylepšení potřebují blueprinty a za celou hru jsem našel asi 3. Ve hře jsou pojmenované zbraně, které mají pevně dané vylepšení a hardware. Koupil jsem si jen jedinou zbran a tou byl Rhino - magnum. Dobře sem udělal, protože jsem headshotoval kde koho a pozdeji je to potreba. Škoda že nejdou zbrane vic modifikovat. Opotřebovávají se a časem se začnou zasekávat. To se mi líbilo, protože z agrasivního assaultu to vygradovalo na úprk :)

    Zbroj se strasne draho opravuje. Ponicenou muzete stale nosit , jen ma horsi statistiky. Zbroje se deli na ty ktere jsou kombinovat s helmou a na ty ktere nemohou behat! V pozdejsi fazi hry jsem nasetril pomerne balik na exoskeleton a nebehal. Nikde to neni napsane tak bacha. Zpetny vykup je klasicky tragedie. Nevypozoroval zda se da vylepsit delanim ukolu pro konkretni komunitu.

    Artefatky se hledaji v anomalnich polích. To mě celkem bavilo, protože jsou ta mista hezky udělaná a unikátní. Strkají se do kapes zbroje. Kapes je omezené množství a dají se upgradnout (nedoporučuju) najdete si lepší zbroj s více kapsami. Efekt artefaktů jsem nějak extra nepocítil. Ty co zvedají nosnost byly asi neužitečnější. Pak jsou zde resistenční proti energiím, zvýšení regenerace staminy, menší krvácivosti a zvýšená obrana. Každý artefakt má většinou zelený pozitivní efekt a červený (radiační) záporný. Našel jsem jeden co má dva super silné zeléné. Nezahazujte/neprodávejte malé artefakty co dělají jen slabé rušení radiace. Nezjisti sem přesně vzorec stacků radiace ale občas to musíte nějak brzdit. Obzvlast pokud chcete víc lepších efektů.

    Truhla v základnách jde s vámi. Zbrojíři a mechanici mají různé zboží a dovednosti.

    Umřel jsem asi 120x. Ve většině případech z důvodu úplně dementního spawnu nepřátel a chaosu na bojišti. Když přejedete malou tečkou zaměřovače tak zelený je friendly a bílý je nepřítel. Prase aby se v tom vyznalo ve větší bitvě. Hra mi spadla asi 3x. Propad fps byl jen na jednom miste odkud jdete pak pryc takze pohoda.

    V příběhu jsem se poměrně pak ztrácel. Spousta frakcí, ktere jsou nějak provázané. Prošel jsem asi 10 laborek, zapnula si 5 satelitů, zničil několik vysílačů atd. atd..

    Mutanti jsou použitelní. Moc jich neni ale stačí to, jako balast zóny. Nejvíc mě sral "vlk" co si vyráběl mirror image (klony). Nejagrasivnejsi a nejblbeji zabitelni jsou bloodsuckeri. Jsou neviditelni a maji pomerne silu. A kdo to docetl az sem, tak mu poradím, že stačí najít rozumný higher ground a budou běhat kolem. Tolik zároveň asi i k AI protivníků.

    Chtěl jsem to dohrát, tak jsem to udělal. Bavil jsem se ? Asi ano, protože mam žánr rád, ale vracet se k tomu nebudu. Ctělo to nechat v troubě ještě tak kvartál. Hrál jsem to na Game Passu a jsem za to rád. Já dávám 6/10.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam